Kaip gali atrodyti antros kartos 2027 m. Kia Telluride (CGI peržiūra)

Kaip gali atrodyti antros kartos 2027 m. Kia Telluride (CGI peržiūra)

0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

6 Minutės

Kia pagreičio banga ir Telluride vaidmuo

Kia America šiuo metu džiaugiasi išskirtiniais pardavimais, kur pagrindine priežastimi išlieka Telluride. Nors kai kurie Azijos konkurentai rugpjūčio mėnesį JAV pristatymuose susidūrė su nuosmukiu, Kia pasiekė rekordinius rezultatus — maždaug 83 000 pristatymų per mėnesį ir metinį bendrą skaičių apie 570 641 vienetą — tai yra apie 8,6 % augimas lyginant su praėjusiais metais. Šį pagreitį kuria tiek nauji modeliai, tiek ilgalaikiai favoritai: atnaujinti sedanai K4 ir K5, visureigiai Sorento ir Sportage, šeimyninis Carnival MPV ir, ypač, trijų eilių visureigis Telluride.

Esamas Telluride, pristatytas 2019 m. ir nedaug atnaujintas 2023 m., toliau turi stiprią paklausą. Per pirmuosius aštuonis metų mėnesius Telluride pardavimai išaugo apie 19 % iki maždaug 84 000 vienetų, palyginti su maždaug 73 000 tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais — įspūdingas rezultatas, atsižvelgiant į tai, kad Hyundai Palisade jau persikėlė į antrąją kartą su atnaujintu dizainu ir hibridinėmis galimybėmis.

CGI peržiūra: kaip gali atrodyti antros kartos 2027 m. Telluride

Nors Kia, regis, ketina toliau pardavinėti dabartinį Telluride artimiausiu metu, šnipų nuotraukos rodo tikrą antros kartos modelį, planuojamą 2027 metų modeliui. Skaitmeninis menininkas Dimas Ramadhanas iš YouTube kanalo Digimods DESIGN pristatė aukštos kokybės CGI interpretaciją, paremtą prototipų užuominomis. Neoficialus renderis įsivaizduoja Telluride, kuris linksta link tvirtesnės, modernesnės estetikos, išsaugodamas Kia šeimos dizaino kalbą.

Digimods DESIGN interpretacijoje matomi pastarieji vizualiniai elementai: agresyviai ištempta „tiger-nose" grotelė, užimanti visą priekinės fasados plotį, siauresnės vertikalios LED žibintų detalės, kampuotesnė trijų eilių profilio forma, kuri gali išlikti panašaus ploto (su galimybe padidėti, kaip nutiko Palisade), bei perdaryta galinių LED šviesų konstrukcija. CGI versija pabrėžia raumeningas ratų arkų linijas, apsauginį apdangalą labiau nuotykiams pritaikytam įvaizdžiui ir rafinuotą, aukštesnės klasės paviršių apdorojimą, kuris leis Telluride išsiskirti nuo Hyundai Palisade giminaičio.

Išorės dizaino akcentai

  • Prekės ženklo ištempta „tiger-nose" grotelė suteikia drąsų priekį
  • Siauros vertikalios LED priekinės lempos – moderni Kia apšvietimo interpretacija
  • Tvirtesnis apatinis kėbulo apdangalas ir ryškesnės sparnų linijos, signalizuojančios apie bekelės galimybes
  • Pergalvota viso pločio galinių LED šviesų struktūra, stiprinanti naktinį atpažįstamumą

Interjeras ir variklių lūkesčiai

Digimods DESIGN renderiai nepristatė interjero ar nepatvirtino mechaninių sprendimų, tačiau dėl artimos Telluride ir Palisade sąsajos lengva numatyti galimus variklių pasirinkimus. Dabartinis Telluride siūlo tradicinius benzininio V6 ir turbokompresinius keturių cilindrų variantus, o Palisade naujesnė gaminių eilė — įskaitant hibridinę technologiją — nurodo kryptį, kurią Kia gali pasirinkti.

Antros kartos Telluride lūkesčiai apima:

  • Efektyvių hibridinių variklių pasirinkimą ir galbūt įkraunamą hibridinį (PHEV) variantą, atsižvelgiant į automobilių pramonės elektrifikacijos tendencijas
  • Bendrą architektūrą ir komponentus, dalijamus su Hyundai Palisade, pritaikytus Kia važiavimo ir komforto charakteristikoms
  • Interjero atnaujinimus, orientuotus į geresnę jungiamumą, didesnius informacinio terminalų ekranus, aukštesnės kokybės medžiagas ir lanksčią trijų eilių sėdynių konfigūraciją šeimoms

Iki kol Kia nepublikuos oficialių specifikacijų, Palisade lieka geriausiu rodikliu, ko galima tikėtis iš Kia, įskaitant galimus hibridinius sprendimus.

Vairavimo charakteristikos, važiuoklė ir vilkimas

Nors oficialių arklio galių ir sukimo momento duomenų 2027 m. Telluride dar nėra, Kia tikėtina subalansuos komfortą ir pajėgumą. Dabartinis Telluride žinomas dėl subalansuotų vairavimo savybių ir klasėje konkurencingų vilkimo galimybių; antros kartos modelis turėtų pagerinti rafinaciją ir efektyvumą. Galimi jėgainės scenarijai apima:

  • Turbokompresinį lygiagretų keturių cilindrų arba V6 benzininį variantą pirkėjams, kuriems svarbus vilkimas ir krovinio pervežimas
  • Hibridinės ar įkraunamos hibridinės sistemos pirkėjams, siekiantiems geresnio kuro sąnaudų ir mažesnių emisijų
  • Visų varančiųjų ratų (AWD) derinimas ir važiuoklės kalibravimai, išlaikantys Telluride šeimai patogų važiavimą, bet suteikiantys bekelės tvirtumą nuotykių apdailoms

Rinkos pozicionavimas ir kainodara

Viena iš Telluride sėkmės priežasčių yra vertė: 2025 metų Telluride pradinis MSRP buvo maždaug 36 390 USD, o tai buvo pigiau už visiškai naujos 2026 m. Hyundai Palisade pradinę kainą apie 39 435 USD. Toks konkurencinis kainodaros modelis, kartu su gausiu standartiniu įrangos paketu ir erdviu salonu, padėjo Telluride išlikti bestseleriu.

2027 m. Kia turės subalansuoti: išlaikyti Telluride prieinamą ir patrauklų šeimoms, tuo pačiu suteikiant pažangias jėgaines ir išplėstinę technologinę įrangą. Jei Kia seks pramonės tendencijas, tikėtinos kelių lygių komplektacijos — nuo praktiškų, vertę orientuotų variantų iki aukštesnės klasės apdailos su prabangesnėmis medžiagomis, vairuotojo pagalbos sistemomis ir galbūt bekelės orientuotomis paketėmis (panašiai kaip Hyundai XRT Pro tema).

Apdailos lygiai ir specialiosios versijos

Tikėtina platus apdailos lygių spektras: baziniai modeliai, orientuoti į prieinamumą; vidutinės klasės versijos, pabrėžiančios komfortą ir patogumą; bei flagmanai arba riboto leidimo versijos, kurios pasiūlys tvirtesnį stilių, patobulintą važiuoklę ir unikalius išorės apdailos sprendimus. Galimas „Telluride XRT Pro“ ar panašus tvirtos konstrukcijos variantas galėtų padėti Kia konkuruoti su pirkėjais, ieškančiais nuotykinio crossoverio galimybių be pereigos į didžiulius sunkvežimius.

Telluride vs Palisade: pagrindiniai skirtumai, į kuriuos verta atkreipti dėmesį

Nors abu visureigiai dalinsis platforma ir kai kuriais mechaniniais sprendimais, Kia ir Hyundai tradiciškai išlaiko skirtingas tapatybes:

  • Dizaino kalba: Kia pabrėš ryškesnį, agresyvesnį veidą ir tvirtus akcentus; Hyundai dažniau linksta į solidų, aukštesnės klasės atrodomą dizainą.
  • Kainodara ir įranga: Telluride linkęs pasiūlyti mažesnę pradžios kainą nei Palisade, tuo pačiu išlaikydamas konkurencingą standartinę įrangą.
  • Specialios versijos: abi markės gali pristatyti bekelės orientuotas edicijas, bet Kia greičiausiai taikys šiek tiek jaunesniam arba sportiškesniam nuotykių auditorijai.

Ko dar nežinome

CGI peržiūra intriguoja, bet keletas svarbių klausimų lieka neatsakyti:

  • Oficialios 2027 m. Telluride specifikacijos, arklio galios, sukimo momento ir kuro sąnaudų duomenys
  • Galutinis interjero išdėstymas, technologijų komplektas ir tikslios sėdimų vietų konfigūracijos
  • Oficiali kainodara, apdailos lygiai ir prieinamumo laikas

Išvada — laukimas ir realistinės lūkesčiai

Kia stiprus pardavimų ritmas suteikia gamintojui laisvės laiku paleisti antros kartos Telluride, kad jis turėtų maksimalų poveikį rinkoje. Šnipų nuotraukos ir profesionalios CGI peržiūros, tokios kaip Dimas Ramadhanas darbai, siūlo įtikinamą vaizdą, kuo gali tapti 2027 m. Telluride: tvirtas, modernus ir šeimai skirtas trijų eilių crossoveris, kuris leis Kia išlikti konkurencingam prieš Palisade ir kitus vidutinio dydžio SUV.

Pirkėjams svarbiausi dalykai aiškūs: tikėtina didesnė dizaino diferenciacija nuo Hyundai, galimos hibridinės jėgainės ir toliau pabrėžiama vertė. Ar Kia nustebins rinką įkraunamu hibridu (PHEV) arba bekelės flagmanu — kol kas neaišku, tačiau Telluride stiprūs pardavimai ir entuziastinga fanų bazė daro jį vienu svarbiausių laukiamų SUV modelių.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą