Larte Design atnaujina 992.5 Porsche 911 Carrera vizualiai

Larte Design atnaujina 992.5 Porsche 911 Carrera vizualiai

0 Komentarai

5 Minutės

Ką Larte Design padarė naujausiam 911 Carrera

Vienas Porsche 911 Carrera iš 992.5 kartos neseniai pristatytas Larte Design, kad gautų santūrų, bet aiškiai matomą vizualinį atnaujinimą. Tuneris vengė perteklinių transformacijų ir vietoje to pritaikė nuoseklų paketą, kuris aštriau pabrėžia automobilio įvaizdį nuo buferio iki buferio. Jei standartinis Carrera jau atrodo tikslingas, šis Larte modifikuotas pavyzdys dar labiau pasuko link agresyvios, trasos įkvėptos estetikos, išlaikydamas 911 klasikinę siluetą.

Išoriniai atnaujinimai: subtilūs, tikslingi, iš anglies pluošto

Priekinė dalis

Akivaizdžiausi pokyčiai matomi priekyje: tvirtesnis priekinis splitteris ir pertvarkyta variklio dangtis suteikia nosiai žemesnį, labiau tikslingą stovį. Veidrodėlių korpusai pakeisti Larte gaminiais, o nauji slenksčių prijungimai suteikia vizualinį tęstinumą tarp sparnų. Čia niekas neužgožia 911 profilio; vietoje to komponentai pabrėžia oro srautą ir stovį be pernelyg didelių aptaisų.

Galinė apdaila

Galinėje dalyje Larte pristatė pertvarkytą variklio dangtį su atnaujintais vėdinimo angomis ir aero sklendėmis šalia žibintų. Ryškus sparnas dominuoja gale ir dera su nauju difuzoriumi, turinčiu centrinę papildomą stabdymo šviesą ir pritaikytas angas individualiems išmetimo apdailoms. Tuneris dalis apibūdina kaip anglies pluošto ir siūlo dvi apdailos parinktis: natūralų anglies pluoštą ir blizgią versiją. Fotografuotas pavyzdys turi satino pilką pagrindą su raudonomis akcentomis ir, atrodo, dalinį apvyniojimą ant originalių dažų, tuo tarpu pats komplektas naudoja natūralų anglies pluošto variantą.

Ratai, spalva ir paskutiniai akcentai

Larte aprūpino Carrera dvitoniais lydinio ratais, kuriuose juoda spalva derinama su raudonu dryžu ant lazdų išorinių kraštų. Efektas susieja subtilius raudonus akcentus visame automobilyje ir sustiprina santūrią sportinę išvaizdą. Bendras paketas atrodo kaip performansui skirtas pareiškimas, o ne iššaukiantis po rinkos modifikacijų komplektas.

  • Anglies pluošto kėbulo komplektas: natūralus arba blizgus paviršius
  • Tvirtesnis priekinis splitteris ir pertvarkytas variklio dangtis
  • Atnaujintas variklio dangtis, aero sklendės ir galinis sparnas
  • Naujas difuzorius su integruota stabdymo šviesa ir išmetimo angomis
  • Dvitonių agresyvių ratų dizainas

Galia ir transmisija — nepakitę, bet aiškiau akcentuoti

Larte darbas su šia Carrera yra grynai kosmetinis ir aerodinaminis; nėra jokių požymių, kad pateiktam egzemplioriui būtų atlikti mechaniniai patobulinimai. 992.5 Carrera išlaiko Porsche natūraliai įsiurbiamą šešių cilindrų variklį (arba dabartinį turbokompresorinį šešių cilindrų, priklausomai nuo regiono), o JAV kupė specifikacija nurodoma kaip 388 AG (394 PS / 289 kW) ir 331 lb-ft (449 Nm) sukimo momento. Su Sport Chrono paketu Carrera kupė iki 0–60 mph įsibėgėja per maždaug 3,7 sekundės, o be jo — apie 3,9 sekundės. Maksimalus greitis yra maždaug 183 mph (295 kph).

Rinkos pozicionavimas ir kainodaros kontekstas

Carrera išlieka Porsche įėjimo modeliu į 911 šeimą, tačiau pradinė vieta nereiškia pigumo. JAV, 911 Carrera kupė pradinė kaina prasideda apie 132 300 USD (gamintojo rekomenduojama mažmeninė kaina, neįskaitant pristatymo mokesčių), o Carrera Cabriolet pradeda arčiau 146 000 USD. Papildomas po rinkos kėbulo komplektas ir individuali apdaila ženkliai padidins kainą — Larte Design nėra paskelbusi šio komplekto kainos, todėl potencialūs pirkėjai turi tiesiogiai susisiekti su tuneriu dėl pasiūlymo ir montavimo laiko.

Citata: 'Larte paprastai subalansuoja vizualinę agresiją su donorinio automobilio charakterio išsaugojimu,' pastebėjo vienas automobilių tuningavimo rinkos stebėtojas, 'ir būtent tai matote su šia 992.5 Carrera.'

Ar verta svarstyti Larte Design komplektą?

Savininkams, kurie nori išskirti Carrera nekeičiant važiuoklės ar pavarų sistemos, toks paketas yra patrauklus. Pagrindiniai svarstymai prieš priimant sprendimą:

  • Autentiškumas ir priderinimas: Įsitikinkite, kad komplektas sukurtas būtent 992.5 kartai, kad išvengtumėte pritaisymo problemų.
  • Medžiagos pasirinkimas: Larte siūlo tiek natūralaus anglies pluošto, tiek blizgios anglies parinktis; jos skirtingai sensta ir reaguoja į aplinką bei turi skirtingas kainas.
  • Dažai ar apvyniojimas: Daugelis fotografuotų projektų naudoja dalinius apvyniojimus, kad pasiektų ryškius spalvinius akcentus ir apsaugotų gamyklinius dažus.
  • Kaina: Tikėkitės priemokos — anglies komponentai ir montavimo darbai greitai sumuojasi. Aptarkite ir priežiūros bei galimas draudimo pasekmes su savo tiekėju.

Kaip tai lyginama su gamykliniais 911 variantais

Vizualiai Larte apipavidalinta Carrera skolinasi elementus, būdingus aukštesnio lygio 911 modeliams (GT, Turbo, RS) — agresyvus splitteriai, didesni sparnai ir ryškūs difuzoriai — bet ji nekeičia pagrindinės pavarų ar važiuoklės derinimo, kurį suteikia Porsche. Pirkėjai, siekiantys tiesioginio rato laiko pagerinimo, kreiptųsi į gamyklinius performanso modelius arba specializuotą našumo tuningą. Tiems, kuriems svarbiau stilius ir įvaizdis, tokia beveik OEM lygio išvaizda suteikia išskirtinumo be automobilio esminės inžinerijos pertvarkymo.

Užsakymas ir tolesni žingsniai

Jei norite tokio įvaizdžio savo 911, praktiškiausias kelias — tiesiogiai susisiekti su Larte Design aptarti dalių prieinamumą, apdailos parinktis, laukimo laiką ir kainos sąmatas. Paprašykite nuorodų iš ankstesnių montavimų ir, jei įmanoma, apžiūrėkite atliktus projektus gyvai, kad įvertintumėte priderinimą, apdailą ir medžiagų kokybę.

Pabaigos mintys

Larte Design požiūris į 992.5 Carrera primena, kad subtilūs, aukštos kokybės po rinkos darbai gali sustiprinti automobilio charakterį neblokuodami jo DNA. Komplektas padidina vizualinę agresiją, pabrėžia aerodinaminį tikslą ir siūlo pritaikomas anglies pluošto parinktis savininkams, kurie nori individualizuoto 911, tačiau išlikti atpažįstamai Porsche.

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą