3 Minutės
„DPD Lietuva“ kurjeris iš Vilniaus Jevgenij Savickij po pergalės nacionaliniame Delivery Excellence Challenge atrankoje vyks atstovauti Lietuvos spalvų spalio pradžioje Jungtinėje Karalystėje. Šis istorinis momentas aktualus Lietuvos vairuotojams ir logistikos sektoriui – konkurse susirungs geriausi Europos kurjeriai, o mūsų atstovas demonstruos, kaip profesionalumas mieste susijungia su vairavimo įgūdžiais ir psichologiniu pasiruošimu.
Kas lemia sėkmę kurjerių varžybose?
J. Savickij teigia, kad kurjerio darbas apima ne tik greitą siuntų pristatymą Vilniuje ar Kaune, bet ir nuolatinį kontaktą su klientais, saugų vairavimą bei gebėjimą spręsti netikėtas situacijas. Jo nuomone, svarbiausi aspektai – klientų aptarnavimas, streso valdymas ir techniniai įgūdžiai. Per dešimt metų vairavimo patirties jis išsiugdė įprotį išlikti ramus net daugiajuostėse sostinės gatvėse ar intensyvioje Kauno zonoje.

Psichologinis pasiruošimas
Konkurse svarbu ne tik technika: J. Savickij pabrėžia, kad „šaltas protas“ ir gebėjimas priimti sprendimus spaudimo sąlygomis yra esminiai. Tai aktualu ir Lietuvos automobilių rinkai: logistikos bendrovėms investuojant į mokymus, vairuotojams Lietuvoje keliami aukšti kokybės ir saugos standartai.
Transporto priemonės ir technika kurjerio darbe
Kurjerių kasdienybė stipriai priklauso nuo pasirinkto furgono techninių savybių. Lietuvos rinkoje populiarūs lengvieji krovininiai furgonai, tokie kaip Volkswagen Crafter, Mercedes‑Benz Sprinter ar Renault Master, dažnai pasirenkami dėl erdvumo, ištvermingumo ir prieinamumo remonto rinkoje. Svarbios specifikacijos: krovinio talpa (dažnai 8–15 m3), naudingosios apkrovos diapazonas (apie 1–1,5 t) ir kuro sąnaudos, kurios tiesiogiai veikia logistikos bendrovių eksploatacines išlaidas.
Elektromobilumo tendencijos Lietuvos rinkoje
Europos rinkos kryptis link elektrinių furgonų taip pat daro įtaką Lietuvos automobilių rinkai. Nors kainos ir įkrovimo infrastruktūra Lietuvoje vis dar lėtesnė nei Vakarų Europoje, didėjančios dotacijos ir privačios investicijos spartina elektrinių krovininių transporto priemonių populiarėjimą tarp kurjerių Vilniuje ir Kaune. Dėl to logistikos įmonės analizuoja TCO (total cost of ownership) ir lygina hibridinių bei elektrinių sprendimų privalumus.

Rinkos pozicionavimas ir vartotojų lūkesčiai
J. Savickij atstovavimas tarptautiniame konkurse parodo, kad Lietuvos kurjeriai konkuruoja ne tik operatyvumu, bet ir vairavimo kokybe. Lietuvos automobilių rinka mato augančią paklausą patikimų, ekonomiškų ir ekologinių sprendimų – tai lemia tiek kainų tendencijas, tiek pasiūlą salonuose ir servisuose. Vairuotojams Lietuvoje svarbu, kad automobiliai būtų prieinami tiek pagal kainą, tiek pagal techninę priežiūrą ir atsarginių dalių prieinamumą.
Išvados
Jevgenij Savickij kelia aukštą Lietuvos vėliavą tarptautinėse varžybose ir primena, kad geras kurjeris yra ir vairuotojas, ir mobilumo specialistas. Šio tipo renginiai įkvepia Lietuvos logistikos sektorių tobulėti, o automobilių rinkos tendencijos – nuo furgonų techninių sprendimų iki elektrifikacijos – tiesiogiai veikia kasdienę kurjerių praktiką Vilniuje, Kaune ir kituose šalies miestuose.
Šaltinis: 77
Palikite komentarą