Peugeot 3008 ir 5008: atnaujintas GT Premium variantas

Peugeot atnaujino 3008 ir 5008 šeimos SUV su nauja GT Premium komplektacija: prabangesnis salonas, pažangesnės vairuotojo pagalbos sistemos, 19/20" ratlankiai ir platus elektrifikuotų variklių pasirinkimas, įskaitant 97 kWh EV.

2 Komentarai
Peugeot 3008 ir 5008: atnaujintas GT Premium variantas

5 Minutės

Peugeot pristato atnaujintas 3008 ir 5008 GT Premium versijas

Peugeot pristatė naują savo populiarių šeimos SUV modelių kartą — 3008 ir 5008 — kurie abu gavo ryškesnį dizainą, prabangesnes salono apdailas ir platesnį variklių pasirinkimą. Pagrindinis akcentas — nauja GT Premium komplektacija, kuri sujungia prabangos elementus, pažangias vairuotojo pagalbos sistemas ir daugiau pavarų agregatų variantų, įskaitant tiek lengvai elektrifikuotus, tiek pilnai elektrinius sprendimus. Ši atnaujinimo banga yra aiškus gamintojo žingsnis siekiant užimti solidžią poziciją premium šeimos SUV segmente, kur komfortas, saugumas ir efektyvumas yra lygiai taip pat svarbūs kaip ir nauja estetika.

Išorės atnaujinimai ir vizualinis patrauklumas

Abu modeliai įgyja labiau premium įvaizdį: siūlomi 19 arba 20 colių deimantiniu pjūviu apdirbti lengvojo lydinio ratlankiai, subtiliai patobulinta kėbulo detalizacija ir visapusiškos 360 laipsnių vaizdo kameros sistemos, kurios pagerina matomumą ir manevravimą siauresnėse erdvėse. Be to, atnaujinta priekinė dalis su griežtesnėmis linijomis, modernizuota žibintų grafika ir akcentinės grotelės stiprina automobilio vizualinį dinamizmą. Tokie dizaino sprendimai ne tik parodo aukštesnį lygį estetikos prasme, bet ir praktiškai prisideda prie saugumo bei patogumo kasdienėje eksploatacijoje; pavyzdžiui, ergonomiškiau išdėstyti sensoriai, valdomi per vairuotojo sąsają, padeda sumažinti riziką manevruojant stovėjimo vietose ar siaurų miestų gatvių priėjimuose.

  • 19 arba 20 colių deimantiniai ratlankiai
  • 360° kamera ir subtilūs dizaino patobulinimai
  • GT Premium ženkliukai ir unikalūs apdailos elementai

Salonas: komfortas susitinka su technologijomis

Vidaus erdvėse GT Premium variantas orientuotas į tikrą „premium“ komfortą: standartinė Alcantara apdaila su kontrastine žalia siūle suteikia sportišką ir rafinuotą nuotaiką, o perforuota Nappa oda siūloma kaip papildoma įranga tiems, kurie ieško dar aukštesnio lygio prabangos. Priekinės sėdynės yra pilnai elektrinės su 10 kryptų reguliavimu, šildymu, juosmens atrama ir daugiataškiu masažo režimu — funkcijos, dažniau sutinkamos aukštesnės klasės automobiliuose. Be to, ergonomika ir medžiagų kokybė buvo peržiūrėta taip, kad ilgų kelionių komfortas derėtų su kasdieniu praktiškumu: ergonomiškos rankenos, patogesnės centrinės konsolės rankenėlės, bei didesnis dėmesys triukšmo izoliacijai, siekiant sumažinti išorės garsus važiavimo metu.

Infotainment sistema atnaujinta taip, kad integruotų aukštos raiškos ekranus, nuoseklų meniu bei modernias ryšio galimybes: Apple CarPlay, Android Auto, belaidžio ryšio įkrovimas ir naujesnės kartos navigacijos sprendimai. Garso sistema gali būti pritaikyta pagal pageidavimus, siūlant aukštos kokybės aukštos raiškos garsą su patobulintu žemo dažnio atkūrimu, kas ypač vertinama ilgesnių kelionių metu. Apšvietimo sprendimai (ambient lighting) taip pat tapo lankstesni — keli spalvų režimai leidžia personalizuoti salono nuotaiką, o nauji paviršiai ir apdailos elementai sustiprina prabangos įspūdį.

Saugumo ir vairuotojo pagalbos paketai taip pat buvo patobulinti: Peugeot Drive Assist 2.0 komplektacija apima vairuotojo dėmesio stebėjimą, aklosios zonos monitoringą, galinio eismo perspėjimą ir pusiau autonominį greitkelių pagalbinį režimą. Šios sistemos kombinacija ne tik padidina aktyvų saugumą, bet ir palengvina ilgų kelionių įtampą — adaptyvusis kruizo kontrolė su eismo srauto pritaikymu, eismo juostos centro palaikymas ir automatinis greičio reguliavimas prisitaikant prie kelio sąlygų dar labiau pagerina vairavimo patirtį.

Varikliai ir dinamika

GT Premium komplektacija siūloma visame variklių spektre: nuo 134 AG mikro hibridinio agregato iki pilnai elektra varomos versijos, kuri naudoja 97 kWh bateriją ir pagal gamintojo citatas gali pasiekti iki 421 mylių nuotolį. Svarbu pažymėti, kad realus nuvažiuojamas atstumas priklauso nuo važiavimo sąlygų, klimato, greičio ir navigacijos profilio; 421 mylia (~678 km) yra optimistinis gamintojo nurodymas tinkamomis sąlygomis. Be to, Peugeot įveda ir dvikryptes E-3008 bei E-5008 versijas su dviejų variklių (dual-motor) sistema, kurios bendrai generuoja apie 320 AG ir leidžia automobiliams pasiekti 0–100 km/h per maždaug šešias sekundes — tai akivaizdus žingsnis link vairuotojų, norinčių derinti prabangą su sportišku charakteriu.

Variklių šeima apima įvairius elektrifikacijos lygius: mikro-hibridai, įkraunami hibridai (PHEV) ir pilnai elektriniai (EV). Mikro-hibridai suteikia kuro taupymo galimybių ir pagerina degalų ekonomiją be reikšmingo pasikeitimo vairavimo pojūčiu. PHEV variantai leidžia trumpiems miesto maršrutams važiuoti viena elektra, tuo tarpu ilgesnėms kelionėms jie automatiškai pereina prie vidaus degimo variklio pagalbos. Pilnai elektrinės versijos, kaip minėta, orientuotos į didesnį nuotolį ir efektyvų energijos valdymą — regeneracinis stabdymas, baterijos termoreguliacija ir optimizuotas energijos paskirstymas tarp variklių yra esminiai elementai, užtikrinantys pusiausvyrą tarp efektyvumo ir dinaminių savybių.

Pagrindiniai akcentai:

  • Kaina: 3008 GT Premium nuo £42,670; 5008 GT Premium nuo £45,570
  • Išsamios vairuotojo pagalbos sistemos ir geresnės ryšio galimybės (connectivity)
  • Keletas elektrifikuotų pasirinkimų, įskaitant didelės spartos nuotolio EV ir galingas dviejų variklių versijas

Šie atnaujinimai pozicionuoja Peugeot 3008 ir 5008 tvirčiau premium šeimos SUV segmente, siūlydami patrauklų derinį tarp prabangos, technologijų ir našumo tiems vairuotojams, kurie ieško praktiško, tačiau rafinuoto krosoverio. Dėl papildomų komforto sprendimų, pažangių saugumo sistemų ir plataus elektrinių sprendimų spektro, GT Premium versija siekia konkuruoti su kitais aukštesnės klasės modeliais, tuo pačiu išlaikydama Peugeot būdingą stiliaus ir valdymo pusiausvyrą. Gamintojo pozicionavimas ir siūlomas funkcionalumas turėtų sukelti susidomėjimą tiek šeimoms, tiek technologiškai orientuotiems vairuotojams, kuriems svarbus tiek kasdienis praktiškumas, tiek ilgesnių kelionių komfortas.

Šaltinis: smarti

Palikite komentarą

Komentarai

citylane

City lane test soon Peugeot? neat upgrades but real world range and charging costs matter. is the interior noticeably better day to day? I'm skeptical but curious.

turbo_mk

Whoa GT Premium looks slick, but is the premium price worth it? 0-100 in about 6s sounds flashy, but will daily comfort and ride quality live up to the hype in a family SUV?