3 Minutės
Nissan pristatė visiškai atnaujintą 2025 metų Murano modelį, kuris pasižymi moderniu dizainu, pažangiomis technologijomis ir efektyvesniu varikliu. Šis vidutinio dydžio visureigis, esantis tarp kompaktiškojo Rogue ir trijų eilių Pathfinder, siūlo penkių vietų konfigūraciją ir yra skirtas tiems, kurie ieško stilingo bei patogaus automobilio kasdieniam naudojimui.

Išorės dizainas
Naujoji Murano išsiskiria glotnia ir aptakia forma, primenančia elektrinį Nissan Ariya modelį. Priekinėje dalyje dominuoja siauri priekiniai žibintai ir horizontalios dienos šviesos juostos, integruotos į groteles. Gale pastebima LED žibintų juosta, besitęsianti per visą automobilio plotį, o paslėpti išmetimo vamzdžiai ir galinis valytuvas suteikia švarų ir modernų vaizdą.

Interjeras
Įlipus į 2025 metų Murano, pasitinka atnaujintas salonas su minimalistiniu prietaisų skydeliu ir aukštos kokybės medžiagomis. Dvigubi 12,3 colio ekranai – vienas prietaisų skydelyje, kitas informacijos ir pramogų sistemai – suteikia modernumo pojūtį. Mygtukinis pavarų perjungiklis atlaisvina vietą puodelių laikikliams ir belaidžio įkrovimo padui. Plokščia apatinė vairo dalis palengvina įlipimą ir išlipimą, o šildomas vairas yra pasirenkamas.

Salono spalvų temos įkvėptos Kalifornijos pakrantės vaizdų saulėlydžio metu, siūlomos panoraminis stoglangis, 64 spalvų aplinkos apšvietimas bei šildomos, vėdinamos ir masažuojančios priekinės sėdynės. Naujosios galinės sėdynės su „Zero Gravity“ dizainu užtikrina patogią laikyseną keleiviams, o platesnės galinės durys palengvina įlipimą ir vaikų saugos kėdučių montavimą.
Variklis ir transmisija
2025 metų Murano atsisako ankstesnio 3,5 litro V6 variklio ir CVT transmisijos. Vietoje jų montuojamas 2,0 litro keturių cilindrų variklis su kintamo suspaudimo turbokompresoriumi (VC-Turbo), kuris išvysto 241 arklio galią ir 353 Nm sukimo momentą. Šis variklis derinamas su nauja devynių laipsnių automatine transmisija, pirmą kartą naudojama su VC-Turbo varikliu.

SV modelis siūlomas su priekinių arba visų varančiųjų ratų pavara, o SL ir Platinum modeliai standartiškai komplektuojami su visų varančiųjų ratų pavara. Degalų sąnaudos siekia apie 11,2 l/100 km mieste ir 9,4 l/100 km užmiestyje, o maksimalus vilkimo pajėgumas – 680 kg.
Technologijos
Naujoji Murano aprūpinta pažangiomis technologijomis, įskaitant „Google“ integruotą sistemą su „Google Maps“, „Google Assistant“ ir galimybe atsisiųsti programas per „Google Play“ parduotuvę. Standartinės funkcijos apima belaidį „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“, belaidį išmaniųjų telefonų įkrovimą bei keturis USB-C įkrovimo lizdus. SL ir Platinum modeliai turi „Bose“ 10 garsiakalbių garso sistemą.

Saugumo srityje Murano siūlo 3D „Intelligent Around View Monitor“, leidžiantį pasirinkti iš aštuonių virtualių vaizdų aplink automobilį, bei „Invisible Hood View“ funkciją, suteikiančią galimybę matyti kelią „per“ variklio skyrių, padedant išvengti kliūčių.
Išvada
2025 metų Nissan Murano žymi reikšmingą žingsnį į priekį, derindama modernų dizainą, pažangias technologijas ir efektyvesnį variklį. Šis modelis yra patrauklus pasirinkimas tiems, kurie ieško stilingo, patogaus ir technologiškai pažangaus vidutinio dydžio visureigio kasdieniam naudojimui.
Komentarai