Naujos kartos Volkswagen Tiguan: Prabangos, pažangos ir konkurencijos sugrįžimas | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Naujos kartos Volkswagen Tiguan: Prabangos, pažangos ir konkurencijos sugrįžimas

Naujos kartos Volkswagen Tiguan: Prabangos, pažangos ir konkurencijos sugrįžimas

2025-05-19
0 Komentarai

4 Minutės

Naujas Tiguan: aukštesnės klasės žingsnis kompaktiškų SUV segmente

Volkswagen Tiguan 2025 metų modelio debiutas žymi visiškai naują etapą kompaktiškų miesto visureigių klasėje. Nors ankstesnės kartos Tiguan, pristatytas 2016-aisiais, nesugebėjo pasipriešinti tokiems rinkos lyderiams kaip Toyota RAV4, Honda CR-V ar Kia Sportage dėl ribotos kabinos erdvės, technologijų stokos ir vidutinės surinkimo kokybės, naujasis modelis radikaliai keičia žaidimo taisykles. Volkswagen, išanalizavusi pirkėjų nuomonę, pristatė automobilį, kuris išsiskiria aukščiausios kokybės interjeru, pažangiausiomis technologijomis ir konkurencinga kaina, orientuota tiek į Europos, tiek Amerikos rinkas.

Modernus ir erdvus interjeras

Kabinos pojūčiai ir įranga

Vos įsėdus į naująjį Tiguan, akivaizdu, kad Volkswagen siekė peržengti ankstesnes ribas: elegantiškas dizainas, aukštos kokybės medžiagos ir šiuolaikiniai sprendimai iškart patraukia akį ir sukuria tikrą komforto pojūtį. Bazinė Tiguan S versija pasižymi 12,9 colio lietimui jautriu ekranu su paprasta ir intuityvia valdymo sistema, skaitmeniniu 10,25 colio prietaisų skydeliu, šildomomis priekinėmis sėdynėmis, dviejų zonų klimato kontrole, bei parkavimo jutikliais priekyje ir gale. Aukštesnės komplektacijos (SE, SE R-Line, SEL R-Line) pirkėjus džiugina papildomomis funkcijomis: spalvingu vidaus apšvietimu, premium garso sistema, 360° kamera, projekciniu ekranu, panoraminiu stoglangiu ir net masažo funkcija su elitinėmis odinėmis apdailomis aukščiausioje SEL R-Line versijoje.

Interjero kokybės šuolis

Volkswagen šįsyk neapsiribojo tik naujais priedais – visiškai atnaujintas interjeras dvelkia prabanga. Bazinės versijos sėdynės aptrauktos bambuko pluošto audiniu su išraiškingu raštu, kuris suteikia švelnumo ir solidumo pojūtį, o visos vietos, kuriose dažniausiai atremiamos alkūnės, išklotos minkšta danga. Spalvų gama atnaujinta taip, kad kabina atrodo šviesi ir šiuolaikiška – tai padeda išvengti monotoniško juodumo, būdingo ankstesniems modeliams ar kai kuriems konkurentams. Kai kurie kietos plastmasės elementai liko apatinėse durų dalyse ir konsolėje, bet bendras įspūdis nuo to nenukenčia.

Vienas iš įdomesnių inžinerinių sprendimų – pavarų perjungimo svirties perkėlimas iš centrinės konsolės į vairo kolonėlę. Tai išlaisvino daugiau vietos smulkiems daiktams ir dvigubai padidino puodelių laikiklių skaičių. Automobilio aukštis siekia 1650 mm, ratų bazė – 2680 mm, o ergonomiškas dizainas užtikrina didelį komfortą dviem suaugusiems antros eilės keleiviams. Pastebimas pokytis – trečios eilės sėdynės atsisakymas, todėl Tiguan nuo šiol – tik penkiavietis.

Techninės savybės ir vairavimo įspūdžiai

Pagrindiniai specifikacijos bruožai

Po Tiguan gaubtu – 2,0 l keturių cilindrų turbobenzininis variklis, pasiekiantis 201 AG ir 280 Nm sukimo momentą. Standartinė 8 laipsnių automatinė pavarų dėžė užtikrina sklandų važiavimą kasdienėmis sąlygomis, o norintys daugiau saugumo gali rinktis 4Motion visų varomų ratų sistemą (už papildomą kainą visose versijose, išskyrus SEL R-Line, kur ji standarte).

Pagreitėjimo dinamika nėra sportinė, tačiau kasdienėms kelionėms miesto ir užmiestyje šio galios užteks su kaupu. Pirminiai testai vingiuotose trasose parodė, kad automobilis išlieka stabilus, o pakaba puikiai sugeria nelygumus ir sumažina vibracijas salone. Kėbulas tapo lengvesnis (apie 77 kg), o sustiprintas aukštos kokybės plienu, taip padidėjus standumui ir saugumui.

Atliekant bandymus didesniu greičiu, pasigirdo minimalus kėbulo pasvirimas posūkiuose, tačiau tokio tipo SUV automobiliams tai įprasta. Aukščiausios klasės SEL R-Line išsiskiria dar tylesniu salonu – akustiniai langai itin efektyviai slopina triukšmą greitkelyje.

Kainodara ir konkurencinė padėtis

Volkswagen Tiguan 2025 kainos svyruoja nuo 30 920 USD už S versiją iki 41 180 USD už pilnai sukomplektuotą SEL R-Line modelį. Atsinaujinęs Tiguan siūlo puikų kainos ir kokybės santykį, ypač lyginant su pagrindiniais konkurentais – Toyota RAV4 ar Honda CR-V. Išskirtiniai privalumai – naujos kartos interjeras ir moderniausios technologijos už konkurencingą kainą.

Smalsu ir tai, kad Europoje jau siūlomas hibridinis Tiguan variantas į JAV rinką su stipresniu 2 l varikliu atkeliaus artimiausiais metais. Šis žingsnis išplečia pasirinkimų galimybes šeimoms ieškančioms ekonomiško, bet pažangaus miesto visureigio.

Išvada

Naujos kartos Volkswagen Tiguan į rinką grįžta su trenksmu – tai tikras konkurentas visiems segmento lyderiams. Prabangus interjeras, išmanios technologijos, komfortas ir patikimas vairavimas – viskas, ko gali prireikti ieškant idealaus šeimos kompakto SUV. Jeigu vertinate kokybę, inovacijas ir norite išsiskirti keliuose – būtinai atkreipkite dėmesį į modernųjį Tiguan!

Komentarai

Palikite komentarą