8 Minutės
Skaitmeninis „nuluptas“ vaizdas aiškiausiai atskleidžia atnaujintą S‑Class
Pasirodė naujas, be kamufliažo atliktas kitos kartos Mercedes‑Benz S‑Class vizualizacijos variantas, kai automobilių dailininkas Nikita Chuyko skaitmeniškai nuėmė apdangalus nuo stipriai uždengto W223 prototipo, kurį publikavo Kolesa. Rezultatas — realistiška 2027 m. facelift versijos peržiūra, kurioje suderinta Mercedes modernios prabangos kalba su retro elementais — ir tai jau kelia diskusijas tarp entuziastų.
Dabartinė S‑Class versija (įskaitant AMG ir Maybach modifikacijas) natūraliai palaipsniui keisis su šiuo atnaujinimu, tačiau Mercedes nepaliks tuštumos. Atnaujintas flagmanas atneša santūrią dizaino evoliuciją, ryškesnę priekinę išvaizdą ir reikšmingą salono technologinį pakėlimą per vidurinio ciklo atnaujinimą.

Išorė: ką atskleidžia skaitmeninė vizualizacija
Ką parodo skaitmeninis renderis
Chuyko pataisa vaizduoja facelift veriją balto kėbulo spalva, su didesnio skersmens ratais, kurie geriau užpildo arkų erdvę lyginant su kamufliažu uždengtu prototipu. Ryškiausi pokyčiai sutelkti abiejuose automobilio galuose:
- Drąsi nauja grotelių konstrukcija, iš dalies įkvėpta Vision Iconic Concept, su šiek tiek retro potėpiais ir vertikaliomis juostomis, pabrėžiančiomis važiavimo statusą ir išskirtinumą.
- Žvaigždžių motyvais „išmargintos“ LED šviesos priekyje ir gale — naujas stilistinis bruožas, kuris pažymi tris žvaigždutes tiesiogiai įmontuotas į apšvietimo elementus ir veikia kaip prekinis ženklas bei atpažinimo detalė.
- Pakeistas priekinis buferis, nauji įtraukimo angų akcentai kapoto zonoje ir šiek tiek patobulintas galinis buferis su atnaujintu difuzoriumi, kurie kartu pagerina aerodinamiką ir vizualinį stabilumą.
Profilis išlieka charakteringai elegantiškas: ilgas ratų bazės korpusas, slankios durelių rankenėlės ir sklandus „greenhouse“ — tie patys dizaino bruožai, kurie apibrėžia W223. Apskritai facelift’as atrodo labiau evoliucinis nei revoliucinis, tačiau priekinė dalis leis S‑Class būti labiau atpažįstamam eisme.

Dizaino nuorodos ir įkvėpimai
Nors akivaizdžių formų pokyčių nėra, aiškiai matoma nuoroda į praeities koncepcijas, ypač Vision Iconic. Tokios dizaino sprendimų kryptys — didesnė grotelė, daugiau chromuotų elementų ir integruotos šviesos — yra aiški ženklų, kad Mercedes siekia sujungti istorijos paveldą su šiuolaikine prabanga bei technologijomis.
Salonas: Hyperscreen ateina, bet planšetinė estetika išlieka
Interjero pokyčiai ir MBUX Hyperscreen integracija
Salone Mercedes panašu, sieks giliau integruoti MBUX Hyperscreen į S‑Class asortimentą. Centrinė ekrano dalis turėtų būti visiškai naujas modulis, o skaitmeninis prietaisų skydelis sulauks programinės įrangos atnaujinimo, kad geriau integruotųsi su atnaujinta kabina. Taip pat planuojami pakeitimai vairo mygtukų blokuose, naujos odos apdailos galimybės ir įvairūs apdailos variantai, kurie aiškiai diferencijuos facelift modelį nuo einamosios kartos automobilio.
Vis dėlto daug diskutuojama planšetinio tipo prietaisų skydelio išvaizda visiškai nesitrauks. Šaltiniai teigia, kad Mercedes pirmenybę teiks radikalių pakeitimų vengimui ir labiau sutelks dėmesį į esamo sprendimo patobulinimą — tikslų paviršių apdirbimą, pritaikytą vartotojo sąveiką ir sistemos reagavimo laiką. Gamintojo nuolatinis iššūkis yra vientisas surinkimas ir aukšta apdaila: klientai tikisi, kad S‑Class jausis nepriekaištingai pagamintu, todėl sklando gandai, jog Mercedes dirba ties galutinio surinkimo standarto griežtinimu.
Numatytos pagrindinės interjero naujovės
- Visapusiškas MBUX Hyperscreen centrinis ekranas, kuris užima didelę salono dalį ir vienija informacijos bei pramogų valdymą.
- Atnaujinta skaitmeninio prietaisų skydelio programinė įranga su geresne integracija į kabiną ir vairuotojo asmeninius profilius.
- Nauja vairo mygtukų ir valdiklių ergonomika bei platesnės apdailos galimybės.
- Papildomos odos, audinių bei interjero apmušalų parinktys, leidžiančios labiau pritaikyti automobilį pagal pirkėjo pageidavimus.

Technologijų ir ergonomikos kontekstinė analizė
S‑Class tradiciškai yra technologijų etalonas prabangiose transporto priemonėse: tai apima aktyvias saugos sistemas, pažangią vairuotojo pagalbą, komforto funkcijas ir aukštos kokybės akustiką. MBUX Hyperscreen plėtra reiškia ne tik didesnius ekranus, bet ir gilesnę dirbtinio intelekto bei personalizacijos integraciją: balso asistentai, adaptyvios valdymo sąsajos ir kontekstinė informacija gali tapti labiau pritaikoma konkrečiam vairuotojui. Tokie pakeitimai yra svarbūs siekiant išlaikyti techninį pranašumą prieš konkurentus ir patenkinti klientų lūkesčius dėl prabangos ir komforto skaitmeniniame amžiuje.
Pavarų blokai ir kainos: ką žinome
Pavarų asortimentas (dabartinis ir perspektyvos)
Mercedes kol kas atvirai nekalba apie reikšmingus pavarų blokų pakeitimus facelift atveju, tačiau esamas asortimentas suteikia aiškų pagrindą ir, tikėtina, bus išlaikytas su tam tikrais derinimo darbais, o ne visišku pertvarkymu. JAV rinkoje 2026 modelių metų linija (dabartinė karta) apima šiuos variantus:
- S 500 4Matic: 3.0 l mild‑hybrid eilinis šešių cilindrų variklis, 442 AG (330 kW/448 PS) ir 560 Nm sukimo momento. Pradinė MSRP: $119,500.
- S 580e 4Matic: plug‑in hibridas su bendru elektryfikaciniu pajėgumu 503 AG (375 kW/510 PS) ir 750 Nm. Pradinė MSRP: $130,400.
- S 580 4Matic: dvigubo turbokompresoriaus V8, gamina 496 AG (370 kW/503 PS) ir 700 Nm. Pradinė MSRP: $130,700.
- Mercedes‑AMG S 63 E Performance: plug‑in hibridinis veiklos flagmanas, 791 AG (590 kW/802 PS) ir 1430 Nm, 0–60 mph siekia maždaug per 3.0 sekundes. Pradinė MSRP: $189,800.
Mercedes‑Maybach papildomai siūlo S 580 4Matic ir S 680 4Matic versijas, kurių kainos prasideda maždaug nuo $207,150 ir $244,400 atitinkamai. Maybach S 680 turi V12 variklį, kuris generuoja apie 621 AG (463 kW/630 PS) ir 900 Nm sukimo momentą.
Strateginė kryptis — elektrifikacija, bet ne visiškas atsisakymas
Vidaus šaltiniai teigia, kad Mercedes planuoja išlaikyti V8 ir V12 variklius artimiausiu metu, tuo pačiu plečiant elektrifikacijos aprėptį visuose variantuose. Tai strateginis sprendimas: jis leidžia išlaikyti S‑Class patrauklumą tradiciniams prabangos pirkėjams, kurie vertina benzininį arba aukštos galios variklius, ir tuo pačiu pritraukti tuos, kurie juda link elektrifikuotų jėgainių. Hibridinės ir plug‑in hibridinės parinktys taip pat padeda atitikti griežtesnius emisijų standartus ir suteikti didesnį efektyvumą miesto bei tolimesniame važiavime.

Laikotarpis ir išleidimo tvarkaraštis
Pristatymo seka ir rinkos įdiegimas
Platesnės paskirstymo informacijos pagrindu, pagrindinės Mercedes‑Benz W223 facelift versijos greičiausiai debiutuos pirmiausia, ir tikėtina, pasirodys kaip 2027 modelių metų automobiliai tokiuose rinkose kaip JAV. AMG versijos paprastai vėluoja ir pasirodo po keleto mėnesių ar net metų, o Maybach versijos dažnai pasirodo paskutinės, turėdamos papildomą prabangos diferenciaciją. Pramonės šnabždesiai rodo, kad AMG modeliai gali vėluoti maždaug metus, priklausomai nuo techninių ir gamybos niuansų.
Ką tai reiškia pirkėjams
Jeigu svarstote pirkti S‑Class dabar, facelift atneš nedidelius, bet vizualiai reikšmingus pakeitimus ir pastebimą salono technologijų atnaujinimą. Tie, kurie vertina aukščiausios klasės dinamiką arba itin prabangias specifikacijas, gali palaukti AMG ir Maybach variantų; pirkėjams, kurie prioritetą teikia naujausioms technologijoms ir atnaujintam eksterjerui, pakaks pagrindinių facelift modelių.
Vienas analitikas pastebėjo: „S‑Class facelift nėra apie rato išradimą iš naujo; tai apie tobulinimą to, kas jau veikia. Grotelių ir apšvietimo atnaujinimai suteikia naują tapatybę neatsitraukiant nuo tradicinių pirkėjų lūkesčių.“
Dizaino verdiktas — ar tai patinka?
Vizuolinė apžvalga ir pozicionavimas konkurencinėje aplinkoje
Stilistiniu požiūriu atvaizduotas facelift suteikia S‑Class daugiau „muskuliniškumo“. Grotelės — įspūdingos ir dominėjančios — gali patikti tiems, kurie nori ryškaus prekės ženklo paveikslo, nors kai kurie konservatyvesni pirkėjai gali manyti, kad jos per daug agresyvios, palyginti su ankstesniu S‑Class subtilumu. Žvaigždžių motyvais pažymėtos apšvietimo detalės veikia kaip sumanus prekės ženklo akcentas, perteikiantis tiek prabangą, tiek paveldą.
Atnaujinti buferiai ir didesni ratai vizualiai modernizuoja stovą ir leidžia modeliui atrodyti labiau pasiruošusiam konkurencijai su BMW, Audi ir augančiu elektrifikuotų prabangių sedanu segmentu. Mercedes pasirinko ribotos, detalėmis paremtos transformacijos strategiją — tai leidžia išsaugoti atpažįstamą formą ir tuo pačiu suteikti aiškų atnaujinimo ženklą.

Santrauka:
- Padidėjusi gatvės buvimo jėga dėl išraiškingesnių grotelių
- Originalus apšvietimo sprendimas, susiejantis dizainą su Mercedes prekės ženklo DNA
- Salono technologinis žingsnis pirmyn su MBUX Hyperscreen ir atnaujinta programine įranga
Galutinės mintys ir pirkėjo svarstymai
Vertinimas ir perspektyvos
Šis skaitmeniškai „nuluptas“ 2027 S‑Class vaizdas rodo, kad Mercedes tęstinumą savo stipriųjų pusių — aukštos klasės prabangą, pažangias salono technologijas ir įvairiapusį variklių asortimentą, kuriame dar liks vidaus degimo agregatai tiems, kurie jų pageidauja. Facelift’as jaučiasi pasitikintis savimi ir skirtas pratęsti W223 konkurencingumą rinkoje — ne radikalus perbrėžimas, bet pakankamas atnaujinimas, kad išlaikytų susidomėjimą priešingose pozicijose esant konkurentams.
Jeigu Mercedes sugebės pagerinti surinkimo kokybę ir laiku pristatyti pažadėtus programinės įrangos bei apdailos patobulinimus, atnaujintas W223 gali būti labai patrauklus flagmanas. Galutinį sprendimą pirkėjams lems tai, ar atnaujinta išvaizda ir technologijos vertos laukimo, ar esami modeliai šiandien suteikia geresnę kainos ir vertės proporciją, kol prekybininkai pradės perkelti sandėlio likučius link 2027 pasiūlymų.
Ar jums labiau patinka švaresnis, žvaigždėmis pažymėtas facelift S‑Class dizainas, ar kelia nostalgišką simpatiją einamojo modelio subtilumas? Bet kuriuo atveju atnaujintas W223 sieks išlaikyti tris žvaigždes matomas — ir neabejotinas — keliuose dar daugelį metų.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai
blocktone
Ši detalė apie Hyperscreen labai įdomi, bet lauksiu realių bandymų. Jei surinkimas bus tvirtas ir programinė įranga reaguos be vėlavimų - tada turėsime ką laukti.
driveline
Ar tikrai toks facelift bus pakankamai subtilus plačiajai rinkai? Grotelės išdrąsėjusios, šviesos žvaigždės atrodo drąsiai, bet ar tai nebus per daug agresyvu tradiciniams pirkėjams.
turbo_mk
Wow, tas renderis atrodo įspūdingai. didelės grotelės, LED žvaigždutės ir retro užuominos - prabanga alsuoja, o tuo pačiu vis dar labai modernu.
Palikite komentarą