Mercedes C‑Class EQ — C klasė žengia į gryną elektrinę erą

Mercedes C‑Class EQ — C klasė žengia į gryną elektrinę erą

0 Komentarai Tadas Jankauskas

3 Minutės

Mercedes perkelia C‑klasę į gryno elektros amžių

Mercedes‑Benz atskleidė pirmą oficialų visiškai elektrinės C‑klasės EQ anonsą — modelį, kuris turėtų pasirodyti 2026 m. ir tiesiogiai nukreiptas į konkurentus, tokius kaip BMW i3. Pristatytas kartu su naujuoju GLC EQ Miuncheno automobilių parodoje, šis sedanas bus vienas iš ankstyvųjų prekės ženklo modelių, sukurtų ant specialios MB.EA elektrinės architektūros.

Išorės dizainas: pažįstamas siluetas su dramatiška nauja priekinė dalimi

Anonso vaizdas pabrėžia drąsų priekį, kuris pasiskolina Mercedes naujausią „Iconic Grille“ motyvą. Palyginti su GLC EQ, C‑Class EQ dar labiau išryškina grafinius sprendimus — grotelėse matyti keturios apšviestos horizontalios juostos vietoje trijų, o grotelių apvadai kartu su trijų žvaigždžių logotipu yra atgal apšviesti šimtais smulkių LED. Tai sukurs išskirtinį naktinį atpažinimo ženklą, o naujieji dieniniai žibintai žvaigždės raštu šonuose užbaigs bendrą vaizdą.

Proporcijos atrodo artimos dabartinei benzininei C‑klasei — išlaikytas aptakus, aerodinaminis siluetas, padedantis elektriniam sedanui maksimaliai pagerinti efektyvumą ir nuvažiuojamą atstumą.

Nuvažiuojamas atstumas ir efektyvumas

Mercedes pateikia pagrindinį skaičių: 497 mylios (800 km) vienu įkrovimu C‑Class EQ — teigiamas nuotolis, kuris Europoje padėtų modeliui būti tarp lyderių. Tai šiek tiek lenkia naujojo GLC EQ 443 mylių (713 km) rodmenis, skirtumą daugiausia lemia sedano žemesnė ir labiau aerodinaminė kėbulo forma.

Baterija, įkrovimas ir pavaros sistema

Po kėbulu C‑Class EQ tikėtina dalinsis pagrindine technika su GLC EQ: 94 kWh nikelio‑mangano‑kobalto (NMC) akumuliatoriaus baterija, veikianti 800 V elektros architektūroje. Tai leidžia DC greitojo įkrovimo gaires iki maždaug 330 kW, reiškiančias reikšmingą energijos papildymą per minutes, o ne valandas — našumas, palyginamas su pirmaujančiais elektriniais automobiliais iš Porsche, Tesla ir Hyundai.

Mercedes greičiausiai pasiūlys kelias pavaros sistemos variacijas. GLC EQ gamoje yra penki konfigūracijų variantai su maksimaliomis sistemos galiomis iki 483 AG, ir C‑Class EQ tikėtina seka panašų kelią su galimomis galinės arba visų ratų pavaros versijomis, sureguliuotomis komfortui arba sportui. Galutiniai galingumo ir sukimo momento parametrai dar bus patvirtinti.

Salono sprendimai ir technologijos

Nors Mercedes salono detales kol kas laikė paslaptimi, ženklai rodo pažangias skaitmenines sąsajas ir prijungtas paslaugas. C‑Class EQ gali būti aprūpintas erdvia 39,1 colio MBUX Hyperscreen arba kompaktiškesniu „Superscreen“ sprendimu, panašiu į naująjį CLA: 10,25 colio vairuotojo ekranas, 14 colių centrinis jutiklinis ekranas ir 14 colių keleivio ekranas. Tikėtina OTA atnaujinimų galimybė, dirbtiniu intelektu pagrįsti asistentai ir naujausios ryšio funkcijos.

Rinkos pozicionavimas ir konkurencija

C‑Class EQ dar labiau suintensyvins aukštos klasės vidutinio dydžio elektrinių automobilių kovą. Jis bus nukreiptas prieš BMW i3 elektrinį sedaną, taip pat konkuruos su Audi A4 e‑tron, Tesla Model 3 ir Polestar 2. Mercedes strategija yra aiški: elektra varomu pavidalu atnaujinti svarbiausias pavadinimo eilutes, išlaikant proporcijas pažįstamas dabartiniams C‑klasės pirkėjams.

Ką tai reiškia pirkėjams

Ankstyvi signalai rodo automobilį, jungiantį tradicines C‑klasės proporcijas su pažangiomis EV technologijomis — didelis elektrinis nuotolis, itin greitas įkrovimas, kelios pavaros pasirinktys ir aukštos technologijos salonas. Jei Mercedes sugebės priartėti prie deklaruotų techninių rodiklių, C‑Class EQ taps patraukliu pasirinkimu pirkėjams, ieškantiems prabangaus elektrinio sedano, kai jis debiutuos 2026 m. pirmoje pusėje.

Šaltinis: autoevolution

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą