Isuzu D-Max EV: Naujas žingsnis į elektrinių pikapų ateitį | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Isuzu D-Max EV: Naujas žingsnis į elektrinių pikapų ateitį

Isuzu D-Max EV: Naujas žingsnis į elektrinių pikapų ateitį

2025-07-22
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Isuzu D-Max EV pristatymas: proveržis elektrinių pikapų segmente

Po ilgai laukto pristatymo Commercial Vehicle Show parodoje, Isuzu ruošiasi atverti išankstinių užsakymų galimybę Jungtinėje Karalystėje savo visiškai elektriniam D-Max EV pikapui. Garsėjantis savo tvirtumu ir patikimumu, D-Max dabar žengia į elektrifikacijos pasaulį, siūlydamas dvi aiškiai išskirtas komplektacijas: eDL40 ir eV-Cross, kurios abi varomos modernia elektrine pavara.

Dizainas ir komplektacijos: modernumas dera su praktiškumu

eDL40: Premium klasės pagrindai

Bazinė eDL40 komplektacija užtikrina aukštą kokybės standartą elektrikų pikapų rinkoje. Erdvus salonas aprūpintas 8 colių lietimui jautriu multimedijos ekranu bei 7 colių skaitmeniniu prietaisų skydu. Komfortą suteikia odinis salonas, šildomos priekinės sėdynės ir dviejų zonų klimato kontrolė. Šešių garsiakalbių garso sistema, chromuoti išoriniai akcentai, bi-LED žibintai ir sumanūs parkavimo jutikliai dar labiau išryškina šio elektrinio pikapo privalumus. Unikalus „rough terrain“ režimas leidžia D-Max EV įveikti ir sudėtingas vietoves.

eV-Cross: patobulintas stilius ir technologijos

Pasirinkus aukščiausią eV-Cross komplektaciją, pirkėjas gauna dar daugiau pažangių sprendimų. Multimedijos ekranas padidėja iki 9 colių, o valdymas tampa dar intuityvesnis. Chromą pakeičia tamsiai pilki dizaino akcentai, suteikiantys sportiškesnę ir šiuolaikišką išvaizdą. Automatiškai pritemstantis galinio vaizdo veidrodis bei aštuonių garsiakalbių audio sistema užtikrina dar komfortiškesnę ir įtraukiančią vairavimo patirtį, išliekant visoms pagrindinėms eDL40 funkcijoms.

Elektrinė pavara ir našumas

Po pikapo kėbulu slypi talpi 66,9 kWh ličio jonų baterija, derinama su dviem elektros varikliais, išvystančiais 188 AG (140 kW) galią ir 325 Nm sukimo momentą. Tokia sistema leidžia D-Max EV iki 100 km/val. įsibėgėti per 10,1 sekundės, o maksimalus greitis viršija 129 km/val.

D-Max EV sukurtas praktiškam naudojimui – viena įkrova pagal WLTP standartą galima nuvažiuoti iki 263 km. Puikios bekelės savybės pasiekiamos dėl 30,5 ir 24,2 laipsnių įvažiavimo ir išvažiavimo kampų, 210 mm prošvaisos ir gebėjimo įveikti iki 600 mm vandens gylį. Nuolat veikianti visų varomųjų ratų sistema leidžia elektriniam D-Max vilkti iki 3,5 tonų (7 716 svarų) ir vežti daugiau nei vieno tonos (2 205 svarų) krovinį, todėl tai vienas pajėgiausių elektrinių pikapų rinkoje.

Rinkos pozicionavimas, kainos ir prieinamumas

Isuzu pozicionuoja D-Max EV kaip aukštesnės klasės sprendimą augančioje JK elektrinių pikapų rinkoje. Pradinė eDL40 Extended komplektacijos kaina prasideda nuo 59 995 GBP (apie 80 745 JAV dolerių) be PVM, o Double modelis kainuoja 60 995 GBP (82 095 JAV doleriai). Prabangusis D-Max eV-Cross modelis prasideda nuo 62 495 GBP (84 110 JAV doleriai), taip pat be mokesčių.

Palyginimui, įprastų dyzelinių D-Max modelių kainos siekia nuo 27 755 GBP (37 355 JAV dolerių), o prabangiausias AT35 Double Cab modelis kainuoja iki 57 005 GBP (76 725 JAV dolerių) be mokesčių. Nors elektrinis variantas yra gerokai brangesnis, šią kainą pagrindžia pažangios savybės, moderni elektrinė pavara ir išskirtinės galimybės, pabrėžiančios inovacijas pikapų segmente.

Numatoma, kad pirmieji Isuzu D-Max EV elektriniai pikapai klientams Jungtinėje Karalystėje bus pristatyti 2026 m. vasarį, o išankstiniai užsakymai prasidės dar šiais metais. Norintys derinti pažangią elektrinę galią, tvirtą universalumą ir išskirtinį dizainą, atras naują kokybės etaloną tarp elektrinių pikapų su D-Max EV.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą