2 Minutės
IM Motors keičia išplėsto nuotolio elektrinių visureigių rinką
IM Motors stipriai įžengia į elektrinių SUV sektorių, pasauliui pristatydama ilgai lauktą „Super Extended Range“ elektromobilį – IM LS9. Oficialus modelio pristatymas numatytas 2025 metų rugpjūčio 1 dieną, o šis inovatyvus flagmanas derina pažangias baterijų technologijas ir itin greitą įkrovimą, siekdamas naujai apibrėžti išplėsto nuotolio elektrinių transporto priemonių (EREV) standartus.
Revoliucinė baterija ir išplėsto nuotolio technologija
Pagrindinis IM LS9 privalumas – 66 kWh talpos baterija, kuri šiai dienai yra didžiausia naudojama EREV segmente. Bateriją kartu su IM Motors kūrė garsus gamintojas CATL, o ji leidžia visiškai elektriniu režimu nuvažiuoti daugiau nei 450 km (pagal CLTC standartą). Modelyje montuojamas 1.5T (15FNE) vidaus degimo variklis, kurį tiekia SAIC Motor Corporation, pasiekia 114 kW didžiausią galią, užtikrina sklandų ir efektyvų veikimą, taip pašalindamas rūpestį dėl ilgesnių kelionių ar įkrovimo infrastruktūros trūkumo.
800 V didelės įtampos platforma ypač greitam įkrovimui
Viena iš svarbiausių IM LS9 naujovių – integruota pažangi 800V greito įkrovimo sistema, kuri ženkliai sumažina įkrovimo laiką ir padidina efektyvumą. Ši pažanga atitinka šiuolaikinę „didelių baterijų, mažų kuro bakų“ tendenciją, suteikdama vairuotojams autentišką elektrinį mobilumą kasdienėms kelionėms ir patikimą nuotolio praplėtimą išskirtiniais atvejais.
Dizainas, matmenys ir pozicionavimas rinkoje
Remiantis Kinijos pramonės ir informacinių technologijų ministerijos duomenimis, IM LS9 yra pozicionuojamas kaip pilno dydžio prabangus SUV. Jo išmatavimai – ilgis 5 279 mm, plotis 2 000 mm, aukštis 1 806 mm, o ratų bazė net 3 160 mm. Erdvi platforma pabrėžia tinkamumą šeimoms bei reikliems vairuotojams, ieškantiems komforto, pažangių technologijų ir universalumo. Tikimasi, kad IM LS9 prekyboje pasirodys jau šių metų IV ketvirtį, taip dar labiau sustiprindamas IM Motors pozicijas aukščiausios klasės elektrinių automobilių rinkoje.
Galia ir palyginimai
Naujoji 66 kWh baterija ne tik lenkia visas kitas EREV rinkos baterijas (iki šiol pirmavo Maextro S800 su 65 kWh), bet ir konkuruoja su daugybe grynai elektrinių automobilių (BEV) talpa. CATL išleidus inovatyvią Freevoy bateriją ir augant aukštesnės talpos, greičiau įkraunamų EREV modeliui, konkurencija tampa arši – IM Motors pirmauja tiek inovacijomis, tiek dizainu.
Išplėsto nuotolio EV ateitis
Išplėsto nuotolio elektromobiliai toliau populiarėja, o IM LS9 ryžtingai ištrina ribas tarp EREV ir grynai elektrinių SUV. Jo didelė baterija, ypač greitas įkrovimas ir moderni jėgos pavara leidžia naujai pažvelgti į „rangenxiety“ problemą: kiek ilgai ši baimė dėl nuvažiuojamo atstumo dar egzistuos, ir ar EREV segmentas liks aktualus, o gal jau netrukus jį pakeis tik elektriniai sprendimai?
Šaltinis: carnewschina

Komentarai