3 Minutės
BMW drąsiai žengia į priekį su naujausiu X5, pristatydama novatorišką salono dizainą, kuris kelia prabangių visureigių segmentą į naują lygį. Vokietijoje ir Šiaurės Europoje užfiksuoti prototipai jau leido pažvelgti į pokyčius, galinčius pakeisti tiek patį modelį, tiek visą prabangių krosoverių rinką.
Naujos kartos panoraminė iDrive sistema: Skaitmeninė transformacija
Naujoji BMW Panoramic iDrive technologija tapo naujojo X5 salono ašimi. Vietoje anksčiau naudotos analoginės prietaisų panelės dabar integruotas itin platus, nuo vienos statramsčio pusės iki kitos besitęsiantis skaitmeninis ekranas, išsidėstęs pačiame priekinio stiklo pagrinde. Ši moderni sistema suskirstyta į tris zonas: personalizuojamą skaitmeninę prietaisų sritį vairuotojui ir dvi papildomas dėtis, kuriose gali atsirasti iki šešių valdymo valdiklių. Šie valdikliai realiu laiku pateikia informaciją nuo navigacijos bei orų prognozių iki sportiško stiliaus duomenų – G jėgų matuoklis, galios ir sukimo momento rodmenys.
Ergonomika bei valdymas
Dar vienas išskirtinis akcentas – naujas vairas su kontrastiniais dvejomis spalvomis dygsniu ir pažangiomis haptinėmis mygtukų funkcijomis. Šios taktilinės valdymo priemonės pakeitė įprastą iDrive valdymo ratą, leidžia intuityviau ir lengviau valdyti informacinę sistemą. Centriniame prietaisų skydelyje montuojamas pagrindinis ekranas dar šiek tiek slepiasi po maskuote, tačiau ryškūs kampai išduoda jo modernią formą. Atjauninta sąsaja veikia su BMW Operating System X, užtikrinančia išskirtines personalizavimas galimybes ir išmanųjį personalinį asistentą, paremtą didelių kalbos modelių dirbtiniu intelektu – sistema leidžia bendrauti natūraliau nei bet kada anksčiau.
Atnaujintos vidaus detalės
Nors didžioji salono dalis dar neskelbiama, nuotraukose matyti naujos durų apdailos, žemyn nuožulnūs porankiai bei minimalistinių jungiklių eilė, ergonomiškai išdėstyta patogumui užtikrinti. Kiekviena detalė pabrėžia BMW siekį suderinti pažangiausias technologijas ir komfortą.

Ryškus eksterjeras įkvėptas Neue Klasse X
Naujausio X5 prototipų išorėje dominuoja drąsi, avangardinė estetiką, primenanti Neue Klasse X koncepciją. Priekiniame plane dėmesį traukia išraiškingos grotelės ir moderni žibintų linija, o sportiškas apatinis oro įsiurbimas ir keturių vamzdžių išmetimo sistema nurodo į dinamiškas modifikacijas, tokias kaip X5 M60i. Sportiškumą išryškina ir akcentai ant vairo.
Inovatyvi CLAR platforma ir variklių pasirinkimo įvairovė
BMW X5 sukurta atnaujintoje CLAR platformoje, papildytoje Neue Klasse architektūros įtaka, tad automobilis lengvai pritaikomas skirtingiems jėgos agregatams. Siūlomi benzininiai, dyzeliniai, įkraunamų hibridų, vandenilio ir visiškai elektriniai varikliai, todėl šis modelis patrauklus įvairių pasaulio rinkų vairuotojams. Pramonės šaltiniai taip pat užsimena apie galimą iX5 REx versiją, kurios autonomija gali siekti net iki 1000 km dėka pažangios papildomos nuvažiuojamo atstumo technologijos.
Rinkos pozicija ir konkurencija
Atsinaujinęs BMW X5 ryžtingai užima stiprias pozicijas tarp vidutinio dydžio prabangių visureigių, metęs iššūkį pagrindiniams konkurentams, tokiems kaip Mercedes-Benz GLE, Audi Q7 ar Porsche Cayenne. Naujos kartos skaitmeninis prietaisų skydelis, pažangios technologijos ir plati variklių gama nustato naujus standartus – sutrauks ir technologijomis besidominčius vairuotojus, ir prabangos ieškančius SUV pirkėjus.
Kol kas visiškai atskleista gamybinė X5 versija nepasirodė, tačiau ženklai rodo, kad BMW ir toliau lyderiaus inovatyvių vairavimo potyrių srityje, neaukodama nei dizaino, nei našumo.
Šaltinis: carscoops

Komentarai