Epochos pabaiga: nutraukiama Acura TLX gamyba | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Epochos pabaiga: nutraukiama Acura TLX gamyba

Epochos pabaiga: nutraukiama Acura TLX gamyba

2025-07-24
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

3 Minutės

Epochos pabaiga: Acura TLX gamyba baigiasi

Daugelį metų buvusi pagrindiniu modeliu tarp Acura prabangių sedanų, Acura TLX oficialiai baigia savo kelionę. Gamintojas paskelbė, kad šio mėnesio pabaigoje bus nutraukta TLX gamyba, simboliškai užveriant reikšmingą prekės ženklo istorijos puslapį. Šis sprendimas priimtas atsižvelgiant į vis labiau didėjančią vartotojų paklausą visureigiams ir modernesnių Acura modelių pasiūlą.

Mažėjantys pardavimai signalizuoja pokyčius

Buvę ženklai rodė, kad TLX laukia permainos – pardavimai ir toliau smuko žemyn. Šių metų pirmąjį pusmetį JAV parduota tik 3 634 TLX automobiliai – lyginant su geriausiais modelio metais, tai dramatiškas nuosmukis. 2015-aisiais Acura pardavė net 47 080 TLX vienetų, o 2019 m. šis skaičius sumažėjo iki 26 548, o praėjusiais metais – tik iki 7 478, kas sudaro stulbinantį 55,6 % sumažėjimą per metus. Nors Acura bandė aiškinti nuosmukį gamybos trikdžiais Marysville gamykloje, sandėliuose liko daug neparduotų sedanų, indikavusių sumažėjusią rinkos paklausą.

Permainos rinkoje: visureigiai iškeliauja į pirmą planą

Acura teigia, kad šis strateginis posūkis leidžia geriau prisitaikyti prie kintančių pirkėjų poreikių ir visos automobilių rinkos tendencijų. Tai rodo, kad tokie visureigiai kaip naujasis Acura ADX bei laukiama RSX tampa pagrindiniais markės prioritetais. Gamintojas taip pat pabrėžia, kad sportiškasis Integra modelis, turintis išskirtinę istoriją, ir toliau atstovaus Acura siekiui išlaikyti dinamiškų sedanų tradiciją, nepaisant SUV portfelio augimo.

2025 metų Acura TLX: varikliai ir modelių gama

2025 metų Acura TLX tebėra solidus pasirinkimas ieškantiems prabangos ir sportiško vairavimo. Bazinėje versijoje montuojamas 2.0 l benzininis, turbininis keturių cilindrų variklis išvysto 272 AG (203 kW / 276 PS), suteikdamas optimalų galios ir ekonomiškumo santykį. Sparčiai vairuoti mėgstantiems skirtas TLX Type S turi dar galingesnį 3.0 l V6 dviejų turbinų variklį, generuojantį 355 AG (265 kW / 360 PS) ir 479 Nm sukimo momentą. Kainos prasideda nuo 45 400 JAV dolerių už bazinį modelį, o sportinė Type S versija kainuoja nuo 58 050 dolerių, siūlydama patobulintą našumą ir prabangius sprendimus.

Dizainas, dinamiškumas ir pozicija rinkoje

Acura TLX buvo vertinamas dėl sportiškos laikysenos, preciziško valdymo ir kokybiškos vidaus apdailos. Aštrus automobilio dizainas bei pažangios technologijos leido šiam modeliui sėkmingai konkuruoti vidutinės klasės prabangių sedanų segmente, varžantis su tokiais konkurentais kaip BMW 3 serija ar Audi A4. Visgi, keičiantis vartotojų prioritetams ir populiarėjant visureigiams, TLX bei kiti tradiciniai sedanai susidurė su vis didesniais iššūkiais išlaikyti savo pozicijas, nepaisant išskirtinių savybių ir atpažįstamo dizaino.

Paveldas ir ateities kryptis

Per tris dešimtmečius TLX ir jo pirmtakas TL buvo parduoti daugiau nei milijonas egzempliorių visoje Šiaurės Amerikoje ir tapo Acura portfelio pagrindu. Nors šio modelio gamybos nutraukimas reiškia vieno etapo pabaigą, Acura dėmesys plečiant visureigių ir liftback modelių gamą atspindi tiek rinkos pokyčius, tiek vartotojų poreikių evoliuciją. Mėgėjams ir ištikimiems markės gerbėjams tokie modeliai kaip Integra ir būsimas RSX leis išlaikyti sportiško vairavimo tradiciją net ir sparčiai kintančioje automobilių industrijoje.

Šaltinis: carscoops

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą