2 Minutės
Ford vėl bendradarbiauja su Dr. Squatch: pristatytas tvirtas naujas leidinys
Netradicinis ir kūrybingas Ford bei premium vyrų priežiūros prekių ženklas Dr. Squatch bendradarbiavimas tęsiasi – partneriai vėl susibūrė ir kartu pristatė unikalų produktą, įkvėptą legendinio Ford F-150 pikapo. Po pernai itin sėkmingo Bronco Bricc muilo, perteikiančio laukinę ikoniško Ford Bronco SUV dvasią, šiemet pasiūlytas riboto leidimo F-150 Tough Scrub muilas. Ši naujovė skirta pagerbti ilgaamžiškumą ir galios savybes, dėl kurių F-150 išlieka populiariausiu pikapu Jungtinėse Valstijose.
Dizainas ir sudėtis: Ford tvirtumas – net muile
F-150 Tough Scrub muilas išsiskiria ypatingu efektyvumu kovojant su nešvarumais – tai atspindi legendinį Ford F-150 patvarumą ir universalumą. Jo sudėtyje yra stipriai šveičiantis natūralus pemzos akmuo, kukurūzų burbuolių milteliai ir maitinančio kokosų aliejaus, užtikrinančio gilią odos švarą bei intensyvų šveitimą. Muilui išskirtinį, vyrišką aromatą suteikia natūralūs dreifuojančios medienos ir odos kvapų akcentai, kurie primena tvirtą F-150 energetiką tiek mieste, tiek bekelėje.
Naudojimas ir potyriai
F-150 Tough Scrub muilas pasižymi ryškiai grūdėta tekstūra ir gebėjimu šalinti net užsisenėjusius nešvarumus – tai aiški nuoroda į Ford F-150 reputaciją, pelnytą įveikiant sunkiausius darbus. Kaip ir pats F-150, šis muilas sukurtas žmonėms, kurių gyvenimas nuolat juda į priekį ir kurie nebijo susipurvinti rankų.
Specialūs pasiūlymai ir pozicionavimas
Siekdamos paminėti naujo muilo pristatymą, Ford ir Dr. Squatch skelbia išskirtinę loteriją, kurioje automobilizmo entuziastai JAV, vyresni nei 18 metų, gali laimėti 2025 metų F-150. Dalyvavimui pirkti nereikia, tad tai puiki galimybė visiems sunkvežimių mylėtojams ir kolekcionieriams.
Muilo naujienas papildo ir atnaujintas Bronco Bricc su natūraliais šveitikliais – mėlynąja agava ir smėliu, su sodriu medienos kvapu iš Amerikietiško kedro ir Oregono pušų. Abi linijos – F-150 Tough Scrub bei Bronco Bricc – galima įsigyti rinkiniuose po du (16 USD) arba po keturis (30,40 USD). Nuolatiniai prenumeratoriai gali pirkti pavienius muilus už 6 USD. Pardavimas vyksta ir internetu, ir pasirinktose fizinėse parduotuvėse.
Palyginimas ir automobilių prekės ženklo įtaka
Ford nuolat ieško inovatyvių būdų stiprinti savo automobilių paveldą per gyvenimo būdo produktus, taip kalbindamas tiek lojaliausius sunkvežimių gerbėjus, tiek nuotykių ieškančius pirkėjus. Nors ankstesni mados bendradarbiavimai – pavyzdžiui, su alice + olivia – sulaukė diskusijų, Bronco Denim Chevron stiliaus drabužiai įrodė, kad Ford geba derinti stilių ir ženklo stiprumą.
Ši kūrybinga partnerystė su Dr. Squatch rodo Ford siekį būti artimam klientams ne tik per automobilius, bet ir per gyvenimo būdo prekių pasiūlą, dar labiau įtvirtinant F-150 įvaizdį kaip ne tik sunkvežimio, bet ir stiprios bendruomenės simbolio.
Šaltinis: carscoops

Komentarai