5 Minutės
Įžanga: Nepakartojama Mustang Retenybė
Klasikinių amerikietiškų raumenų automobilių gerbėjams Ford Mustang išlieka tikra legenda. Tačiau ne visi Mustang automobiliai buvo sukurti vienodi – kai kurie reta gaminiai net po dešimtmečių stebina automobilių entuziastus. Vienas tokių – 1967 metų Mustang GT S-Code Notchback, kuriame įmontuotas garsusis 427 side-oiler V8 variklis ir autentiškas Shelby paveldas. Tai nėra tradicinis fastback modelis, o unikalus hardtop variantas, kuris pranoksta lūkesčius, sujungdamas žalią galią su specifinėmis gamyklos modifikacijomis bei išskirtiniu sportiniu „Shelby“ charakteriu.
Paveldas ir Autentiškumas: Nuo San Chosė iki Automobilių Legendos
Šio išskirtinio Mustang kelias prasidėjo „Drew Ford“ salone La Mesa, Kalifornijoje, kai automobilis buvo užsakytas individualiai 1967 metų kovo mėnesį. Jis buvo pagamintas su „Raven Black“ (dažų kodas A) kėbulu ir prabangiu „Saddle Vinyl“ salonu. Tai vienas iš vos 28 automobilių, kuriuose dera ši spalvų ir apdailos kombinacija. Tačiau šio Mustang žavesys slypi ne tik išvaizdoje – jis išsiskiria nepaprastai detalia istorija ir dokumentacija, apie kurią svajoja kiekvienas kolekcionierius.
Reti Gamykliniai Pasirinkimai: GT Įranga ir Sportinio Valdymo Paketas
Pažvelgus giliau, akivaizdu, kad šis Mustang užsakytas ne atsitiktinai. Jis komplektuotas su GT Equipment Group paketu ir yra vienas iš tik 33 hardtop (ne Shelby) modelių, 1967 m. gavusių Competition Handling Package. Automobilyje rasite sustiprintas spyruokles, sunkiųjų apkrovų amortizatorius, padidintus stabilizatorius bei riboto slydimo diferencialą su tikru keturių pavarų mechaniniu greičių dėže – visa tai skolinasi iš legendinio Shelby GT350. Pradžioje Mustang turėjo S-Code 390 Big Block variklį, todėl jau tuo metu buvo vienas galingiausių automobilių gatvėje.
Raumeniškas Automobilis Perkurta: Shelby Įkvėpta Transformacija
Tačiau Mustang istorija tuo nesibaigė. Pirmasis savininkas pastebimai pagerino automobilio galimybes, paversdamas jį vietos legenda ir automobilių parodų pažiba. Septyniasdešimtųjų pabaigoje ir aštuoniasdešimtųjų pradžioje šis Mustang buvo demonstruojamas didžiausiuose renginiuose, tarp jų – SAAC 3, nacionaliniame Shelby klubo susitikime. Ryškiausia transformacijos dalis – originalaus 390 variklio pakeitimas itin retu Ford 427 side-oiler V8 – lenktynininkų ir kolekcionierių itin vertinamu motoru.
Po kapotu – svajonių sąrašas tikram Shelby gerbėjui: originalios 428 Cobra Jet galvutės, dvigubas aliuminis karbiuratorių įsiurbimas, Cobra Le Mans vožtuvų dangteliai, sportinis 10 kvartų Milodon karteris ir Shelby stiliaus aušintuvas iš autentiško, su kondicionieriumi 1967 m. Shelby. Rotacinė sistema – dar rimtesnė: Super Cobra Jet alkūninis velenas, Le Mans švaistikliai ir 9 colių galinė ašis su 4.11 pavaromis. Visi pakeitimai užfiksuoti detaliai, tad šis Mustang yra ne šiaip patobulintas, bet kruopščiai sukomplektuotas.
Interjeras: Funkcija Derinama su Prabanga
Viduje susijungia sportinės inžinerijos įkvėpimas ir gamyklinė prabanga. Originalus pasukamas vairas, 140 mylių spidometras, 8000 aps./min. tachometras su raudonų zonų nuvedimu, prabangus GT interjero paketas. Shelby stiliaus detalės – prietaisų skydelio ženklelis, Hurst svirtis naujesnės kartos Shelby konsolėje ir gausi prietaisų sistema leidžia nuolatos stebėti svarbiausias variklio funkcijas (alyvos temperatūrą, vakuumą). Šis salonas skirtas tiek komfortui, tiek maksimaliai vairuotojo kontrolei – ideali kombinacija tikriems klasikinių Mustang automobilio entuziastams.
Išorės Būklė: Autentiškas Metalas, Tikros Istorijos
Originalaus kėbulo lakas pasakoja savo autentišką istoriją – visiškai autentiška skarda, jokių rūdžių ar remontų. Netgi bagažinės dugnas, galiniai sparnai ir originali garso izoliacija išlikę nepažeisti. Shelby stiliaus galinės dalies modifikacijos pabrėžia lenktyninį įvaizdį. Nors juodos spalvos lakas saulėje išblukęs, o galiniai žibintai šiuo metu nuimti, šie kosmetiniai trūkumai tik akcentuoja tikrovišką paveldą – tai puikus pagrindas tiek pilnam restauravimui, tiek periodinei restauracijai.
Variklio Technologijos: Legendinis 427 Side-Oiler V8
Kalbant apie Mustang galimybes, dėmesys neišvengiamai krypsta į variklį. Ford 427 side-oiler buvo sukurtas NASCAR ir Le Mans lenktynėms, išsiskiria tvirta vožtuvų sistema, kaltiniu alkūniniu velenu ir didelio nikelio bloku. Speciali tepimo sistema pritaikyta didelėms apkrovoms. Gamyklinės versijos pasižymėjo 390–425 AG, lenktyninės – viršijo 500 AG, tad tai vienas vertingiausių Ford Big Block variklių. Nuo 1968 m. jį pakeitė 428 Cobra Jet, bet 427 išlieka labiausiai geidžiamu ir lenktynių ruoštumo simboliu „muscle car“ pasaulyje.
Variklio Specifikacijos:
- Ford 427 FE side-oiler V8 (gamykliškai nemontuotas, tačiau laikotarpio teisingas atnaujinimas)
- 428 Cobra Jet galvutės, dvigubas aliuminis įsiurbimas
- Milodon 10 kvartų karteris, Shelby stiliaus aušintuvas
- SCJ alkūninis velenas, Le Mans švaistikliai
- Numatoma galia: 425+ AG (galimas didesnis lenktyninės konfigūracijos atveju)
Padėtis Rinkoje: Retas Kolekcionieriaus Perlas
Oficialus Marti Report fiksuoja automobilio unikalumą: tik 2,932 hardtop S-Code Mustang modeliai su keturių pavarų dėže buvo pagaminti 1967 metais, o tik 33 įgijo Competition Handling paketą – tai kone statistinis stebuklas. Suderinus „Raven Black“ spalvą, prabangią Saddle apdailą, pasukamą vairą ir visą GT paketą, automobiliui suteikiama aukščiausia kolekcinė vertė. VIN kodas ir visi dokumentai (įskaitant dinaminio stendo lapus, savininko vadovą, ranka rašytas variklio specifikacijas ir autentišką lango lipduką) pilnai pagrindžia automobilio kilmę ir egzistenciją.
Dinaminės Savybės ir Vairavimo Įspūdžiai
Vairuoti 427 side-oiler Mustang – nepaprasta patirtis. Variklis pasižymi aukštais sūkių diapazonais, griausmingu sukimo momentu ir lenktyniniu charakteriu. Kartu su patobulinta Mustang važiuokle bei greita keturių pavarų mechanine dėže automobilis suteikia analogiškų vairavimo pojūčių, kurių trūksta daugeliui šiuolaikinių raumenų automobilių. Nesvarbu, ar skrodžiate atvirą kelią, ar dalyvaujate automobilių šou, šis Mustang visiškai pateisina Shelby ir Ford našumo tradicijas.
Restauravimo Potencialas ir Investicinė Vertė
Šiuo metu prabėgęs 88 585 mylias, Mustang siūlomas už 35 000 JAV dolerių – įspūdinga kaina, turint omenyje jo specifikaciją, istoriją ir augančią kolekcinę vertę. Nors automobiliui praverstų kosmetinis restauravimas, jo autentiškumas ir integralumas jį ryškiai išskiria iš eilinių projektinių automobilių. Pasižymint vizija ir galimybėmis, galima sukurti tiek vertą parodos eksponatą, tiek tikrą gatvės pro stiliaus žvaigždę bet kurioje Ford kolekcijoje.
Palyginimai ir Paveldas
Palyginus su gamykliniais Shelby GT350 ir GT500 modeliais, šis išskirtinis S-Code Mustang siūlo panašią inžinerinę dvasią, tačiau turi unikalią istoriją ir hardtop išskirtinumą. Fabrikinės opcijos ir istoriškai teisingi Shelby atnaujinimai paverčia šį Mustang tikra „muscle car“ eros retenybe. Rasti dar vieną notchback su tokia istorija, dokumentacija ir autentiškomis Shelby detalėmis yra praktiškai neįmanoma – tai tikrai adata šieno kupetoje.
Išvada: Geriausias Gatvėms Tinkamas Mustang Notchback
Toks automobilis niekada nepasirodys paprastuose skelbimuose – tai dešimtmečius trunkančios aistros, kruopštaus dalių paieškos ir išliekamosios priežiūros rezultatas. Nesvarbu, ar jis bus restauruotas, ar paliktas autentišku išgyvenusiu, 1967 Mustang S-Code 427 visada išliks legenda. Ieškantiems tobulos klasikinio Mustang raumenų automobilio išraiškos – su tikrąja Shelby inžinerija – šis Raven Black hardtop užima išskirtinę vietą: retas, galingas ir visiškai nepamirštamas.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai