3 Minutės
BMW E38 7 serijos amžinas patrauklumas
Daugybei automobilių entuziastų ir BMW gerbėjų E38 karta nėra tik dar vienas prabangus sedanas – tai tikra legenda. Nuo 1994 iki 2001 metų garsiojoje BMW Dingolfingo gamykloje gamintas E38 nustatė naujus dizaino, komforto ir dinamiškumo standartus vadovui skirtų sedanų segmente. Nors modernioji G70 BMW 7 serija stebina drąsiu dizainu, daugelis klasikinių automobilių mėgėjų iki šiol E38 laiko elegantiškiausia BMW 7 serija, ypač retų, įspūdingų Alpina versijų atveju.
Nėra Alpina, tačiau kupinas charakterio
Nors galerijoje matomas modelis nėra geidžiamas Alpina, jis vis tiek išlieka reikšminga BMW istorijos dalimi. Šis konkretus automobilis – 2001 metų BMW 740i, sujungiantis vokišką inžineriją ir išskirtinį komfortą. Po variklio dangčiu – 4,4 litro V8 variklis, išvystantis 282 AG (286 PS/210 kW) bei 439 Nm sukimo momentą. 5 laipsnių automatinė pavarų dėžė ir galiniai varantieji ratai užtikrina sportišką, bet kartu sklandų BMW E38 vairavimo potyrį.
Turtinga M Sport paketo įranga
Automobilio vertę dar labiau padidina M Sport komplektacija, kuri ypač mėgstama tų, kas ieško sportiškumo ir prabangos. Svarbiausi akcentai – 18 colių lengvojo lydinio ratlankiai, M Sport pakaba tikslesniam valdymui, M apdailos vairas bei daugiakontūriai elektriniai priekiniai sėdynės. Sedanui pritaikytas trumpesnis galutinis perdavimo santykis pagerina dinamiką. Salone – daugybė patogumų: elektrinis stoglangis, ksenoniniai žibintai su apiplovimo sistema, klimato kontrolė su dviem zonomis, galinio lango elektrinis uždangalas, rankiniai galinių šoninių langų užuolaidos ir aukščiausios kokybės odinis salonas suteikia išskirtinės prabangos pojūtį.
Šiuolaikinės technologijos atnaujinimai
Nors išlaiko klasikinį BMW E38 identitetą, šis 740i papildytas šiuolaikinėmis technologijomis. Svarbiausia – Pioneer multimedijos įrenginys su belaidžiu Apple CarPlay ryšiu, kas yra itin patogu šiandieniniams vairuotojams. Taip pat įrengta papildoma atbulinės eigos kamera, o galinga atnaujinta garso sistema su žemų dažnių kolonėlėmis bagažinėje užtikrina kokybišką muzikos patirtį.
Būklė ir sąžiningi trūkumai
Kaip ir dauguma artėjančių prie 25 metų ribos transporto priemonių, šis 2001 metų BMW 7 serijos modelis turi savų istorijų. Maždaug prieš dešimtmetį patirta avarija oro pagalvių neiššovė, tačiau liko tam tikri kosmetiniai ir funkciniai defektai: išorės įbrėžimai ir nežymūs įdužimai, trūkstamas dešinysis žibinto plovimo purkštukas, subraižyti ratlankiai, susidėvėjusios vidaus apdailos detalės, laisvi sėdynių atlošai, nesandarus stoglangio uždangalas ir dėmėtas lubų apmušalas. Taip pat skydelyje dega ABS įspėjamoji lemputė – pardavėjo teigimu, dėl netinkamai veikiančio ABS modulio precharge siurblio.
Rida, rinkos vertė ir patraukli kaina
Užfiksavus 123 600 mylių (apie 199 000 km) ridą bei turint tvarkingą Kalifornijos registraciją, šis Alpine White spalvos BMW 740i su pilku salonu yra įdomus pasirinkimas. Nepaisant amžiaus ir trūkumų, automobilis visai neseniai buvo parduotas Cars & Bids aukcione už vos 6 200 JAV dolerių – tai tik dalis, palyginti su maždaug 17 000 dolerių vidutine rinkos kaina pagal nepriklausomų vertinimo svetainių duomenis. Geriausiai išlaikyti 2001 metų BMW 740i per pastaruosius penkerius metus pasiekė net 57 000 JAV dolerių sumas.
Restauracijos galimybės ir ilgalaikis palikimas
Išradingiems pirkėjams šis E38 7 serijos modelis – reta proga įsigyti, restauruoti bei individualizuoti vieną geriausių BMW sedanų. Įsivaizduokite šį automobilį atstatytą iki buvusios šlovės, galbūt su stilinga juoda dažų danga – lengva suprasti, kodėl E38 išlieka geidžiamu modeliu BMW klasikos gerbėjų ir senovinių automobilių kolekcionierių tarpe.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai