6 Minutės
Automobilių entuziastams ir Gran Turismo gerbėjams kiekvienas Gran Turismo 7 (GT7) atnaujinimas ar įvykis suteikia progą patirti adrenalino kupinus nuotykius, konstruoti svajonių automobilius ir kaupti kreditus žaidime. Nuo žymių japoniškų sportinių automobilių iki legendinių hiperkelių – GT7 ir toliau įkvepia pasaulinę automobilių simuliatorių bendruomenę. Tačiau pastarieji įvykiai kelia klausimą – kas laukia šio mylimo vairavimo simuliatoriaus ateityje?
Gran Turismo palikimo ir ateities apžvalga
Automobilių žaidimų istorijoje gimė ir išnyko daugybė žymių franšizių. Neseniai internete paplito vaizdo įrašas, kuriame Hulk Hogan vairuoja Toyota Supra MK IV, netrukus po jo pasirodė liūdna žinia apie imtynių žvaigždės mirtį. Tokios akimirkos ne tik sugrąžina nostalgiškus prisiminimus apie automobilius – pavyzdžiui, Supra vaidmenį filme „Greiti ir įsiutę“ – bet ir skatina diskusijas apie tokių serijų kaip Gran Turismo ar Need for Speed ateitį.
Polyphony Digital vis dar reguliariai atnaujina Gran Turismo 7, tačiau aktyvi bendruomenė dažnai išreiškia rūpestį dėl naujo turinio įvairovės ir žaidimo vystymosi krypties. Naujausi papildymai, kaip dar vienas Nissan Skyline GT-R R34, išskyrė žaidėjus: daugelis tikisi labiau įvairios ir šviežios automobilių įvairovės vietoje nuolat kartojamų klasikų.
Kas savaitės iššūkiai: naujas įkvėpimo šaltinis
Nepaisant turinio stagnacijos, Gran Turismo 7 kas savaitės iššūkiai išlieka ryškiu žaidimo akcentu, siūlantys pelningų kreditų ir aukštos vertės ruletės bilietų. Šie renginiai atnaujina lenktynių kalendorių, skatina eksperimentuoti su automobilių parku bei išbandyti tobulinimo įgūdžius.
Japonijos FF Challenge 450: Spoon Sports Civic EG6 sugrįžimas
Japanijos hečbekų gerbėjai džiaugsis matydami Spoon Sports Honda Civic EG6 sugrįžtant į pagrindinį įvykį. Šis natūraliai įsiurbiamas priekiniais ratais varomas automobilis garsėja manevringumu ir palikimu tiek realiose lenktynėse, tiek žaidimuose. 450 našumo taškų varžyboms techninėj Alsace trasoj – kuri primena Europos garsųjį Tsukuba žiedą – gerai subalansuotas Civic išsiskiria. Čia svarbiausia išgauti greitį išlaikant stabilumą, ypač viliojančiose trasos sekcijose, tokiose kaip virtualus „kamštis“; lenktyniaujant virtualioje realybėje įspūdžiai dar ryškesni.
Už penkis ratus trasoje gausite 45 000 kreditų – puiki motyvacija tiems, kurie vertina JDM tobulinimą be perdėtų modifikacijų.
Japoniškas 4WD Challenge 600: EVO V projektinė mašina
Individualių projektų kūrimas yra viena iš GT7 esmių – 600 našumo taškų 4WD Challenge ypač džiugina ralio mėgėjus. Mitsubishi Lancer Evolution V, žymus savo sportinėmis šaknimis ir išskirtiniu JUN Hyper Lemon apipavidalinimu, tampa pagrindine žvaigžde. Realioje trasoje šis automobilis kadaise įveikė Tsukuba ratą greičiau nei per 56 sekundes su 575 AG modifikacija, tad bandymas pakartoti tokį pasiekimą žaidime (remiantis renginio apribojimais) – kūrybiška užduotis.
Su 350 AG ir tik 1 060 kg svoriu net švelniai tiuninguotas EVO V gali dominuoti Red Bull Ring trasoje. Penkių minučių varžybos gali atnešti net 67 500 kreditų su Švarios lenktynės premija.
Specialus renginys: Lengvasvorių K-Cup Nürburgringe
Hečbekų ir Kei Car fanai nudžiugs naujame K-Cup iššūkyje, kuris papildė Update 1.61 paketą. Legendinio Nürburgringo Nordschleife trasoje pagrindiniu akcentu tampa Honda N-ONE su nauja plačiakūne išvaizda, kuri sulaukė susižavėjimo socialiniuose tinkluose. Kūrybingi žaidėjai puošia automobilį Hot Wheels ir kitomis įdomiomis teminėlėmis.
Atsargiai tobulinant N-ONE iki 162 AG ir sumažinus svorį iki 722 kg, Kei Car pajėgia įgyti daugiau nei 200 km/h greitį – tai tikras pasiekimas šio tipo automobiliui. Nors ir nėra pats greičiausias, tačiau jis suteikia išskirtinių įspūdžių Nordschleife trasoje. Laimėtojai gauna 80 000 kreditų ir 4-žvaigždučių ruletės bilietą – už gebėjimus ir kūrybiškumą.
Hiperkelių paradas: greičio dvikova Monzoje
Kiekvieną savaitę GT7 pristato modernių hiperkelių varžybas. Hypercar Parade renginys Monzos žiede suburia Bugatti Chiron, Ferrari Enzo ir tiuninguotą Porsche 911 Strassenversion. Pastarasis, turėdamas beveik 800 AG, ne tik pasižymi įspūdinga akceleracija, bet ir leidžia kūrybingai pritaikyti išvaizdą, primenančią Tuthill Porsche GT1.
Įveikę elitą per du ratus ir finišave net 50 sekundžių greičiau už Chiron, dalyviai iškovoja 85 000 kreditų vos per devynias minutes. Tai tipiška Gran Turismo dvasia, pritraukianti superautomobilių gerbėjus visame pasaulyje.
World Touring Car 800: Pergalės siekimas Barselonos trasoje
World Touring Car 800 renginys skirta tiems, kurie trokšta įtemptų ir greitų lenktynių. Ferrari 458 GT3 bei Porsche 911 RSR dažnai laikomi favoritais, tačiau lengvesnis 2011 BMW M3 GT pasižymi puikiu balansu ir manevringumu, nors pagal žalią galią atsilieka naujesniems Group 3 modeliams.
Automobilis, papuoštas Augusto Farfus DTM stiliaus spalvomis, pasirenka patikimumą vietoje turbo galios. Taupesnė strategija atsiperka: pirmavo penktame rate ir tik vienas sustojimas po šešto rato. Už dvidešimties minučių lenktynes gaunama 154 000 kreditų – efektyvus būdas papildyti savo virtualų garažą. Norintys eksperimentuoti su turbo laimės 4 sekundes trasoje, tačiau suvaldyti padidėjusį sukimo momentą teks mokytis.
Automobilių kultūra, kolekcionavimas ir tęsiama GT7 kelionė
Gran Turismo pasaulis atkartoja tikrąją automobilių kultūrą – kolekcionavimą, tobulinimą ir ribų ieškojimą. Kai kurių žaidėjų garažai vis dar trūksta apie 100 automobilių iki pilnos kolekcijos, todėl noras įsigyti, tiuninguoti ir išbandyti kiekvieną modelį neblėsta. Kas savaitę siūlomi ypač vertingi prizai – iki 300 000 kreditų ir reti 6 žvaigždučių ruletės bilietai – motyvuoja nenustoti lenktyniauti bei eksperimentuoti.
Kiekvienas lenktynių tipas apdovanoja įvairiais patyrimais. Nesvarbu, ar spaudžiate sekundes iš Honda Civic, ar varžotės su Group 3 legendomis BMW M3 GT, ar stumiate hiperkelius Monzoje – Gran Turismo 7 siūlo ką nors kiekvienam automobilių aistruoliui.
Automobilių specifikacijos ir tuningo įžvalgos
- Spoon Sports Honda Civic EG6: 450PP, lengvas rėmas, vikrūs FF valdymo bruožai
- Mitsubishi Lancer EVO V (JUN Hyper Lemon): 350 AG, 1 060 kg svoris
- Honda N-ONE (K-Cup): 162 AG, 722 kg, plačios modifikacijos Kei Car galimybėms
- Porsche 911 Strassenversion: ~800 AG, individuali apdaila, įspūdinga akceleracija
- BMW M3 GT (2011): subalansuota važiuoklė, lengvesnės už naujas GT3/Group 3 versijas
Gran Turismo 7 tiuningo galimybės leidžia žaidėjams pritaikyti realaus pasaulio tiuningo idėjas – sumažinti svorį, didinti galią ir tobulinti balansą pagal trasos reikalavimus. Kiekviename iššūkyje svarbu tiksliai priderinti automobilio charakteristikas prie trasos.
Rinkos pozicija ir konkurenciniai palyginimai
Gran Turismo 7 išsiskiria tarp simuliacinių automobilių žaidimų dėl nuoseklumo siekiant tikroviškumo, autentiškumo ir automobilių kultūros puoselėjimo. Palyginimui, Need for Speed orientuotas į arkadinius potyrius, o Fast and Furious serija artėja prie finalo blokbasterio – GT7 lieka ištikimas motorsporto tikslumui bei paveldui.
Naujų hečbekų, hiperkelių ir japoniškų klasikų kaitos dėka Gran Turismo 7 išlieka pirmaujančiu pasirinkimu entuziastams, vertinantiems detalią automobilių kolekciją, gyvą tiuningo sceną ir įtraukiančias lenktynes. Kredito sistemos, ruletės bilietų ir specialių kvietimų (pvz., ilgai lauktos Ferrari kvietimo) modelis skatina siekti ir retų, ir ikoninių automobilių.
Ateitis: Gran Turismo nepaliaujamas žavesys
Kol sklando spekuliacijos apie serijos ateitį po Gran Turismo 8, dabartinė žaidimo bendruomenė, nuolat organizuojami įvykiai ir vis atnaujinamas automobilių sąrašas rodo, kad dar laukia daug iššūkių. Ar Polyphony Digital išlaikys dabartinį tempą – neaišku, tačiau nauji iššūkiai, našumo patobulinimai ir didelės vertės įvykiai užtikrina, kad GT7 toliau išliks įdomus tiek naujokams, tiek veteranams.
Ateities akivaizdoje automobilių entuziazmas, pradedant JDM legendomis ir baigiant moderniais hiperkeliais, išlieka kiekviename atnaujinime. Gran Turismo 7 ir toliau išlaiko automobilių simuliacijos aukso standartą, derinantį nostalgiją, tikroviškumą ir konkurencijos dvasią viso pasaulio vairavimo ir lenktynių fanams.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai