3 Minutės
Išsamiau apie 1964 m. Chevrolet Bel Air sunkumus rinkoje
Klasikinių automobilių entuziastams Chevrolet Bel Air pavadinimas gerai žinomas, tačiau šis automobilis retai atsiduria geidžiamiausių kolekcininkų sąrašo viršuje. Tai akivaizdu – vienas 1964 metų Bel Air jau daugiau nei trejus metus ieško naujo šeimininko eBay platformoje. Nepaisant kelių bandymų mažinti kainą, kuri prasidėjo nuo 7 500 JAV dolerių ir dabar siekia 7 000 dolerių, šis ikoniškas amerikietiškas sedanas kol kas nesulaukė didesnio susidomėjimo.
Dizainas ir pozicija rinkoje: Bel Air ir Impala palyginimas
1964 metų Bel Air modelis Chevrolet gamoje atliko ekonomiško, pilno dydžio automobilio vaidmenį, kurį gerokai nustelbė žymiai populiaresnė ir puošnesnė Impala versija. Impala pasižymėjo įspūdingais pardavimais ir gausesne įranga, tuo tarpu Bel Air dažniausiai rinkosi ieškantys praktiškumo už prieinamą kainą. Šis modelis buvo siūlomas sedano ir universalo kėbulais.
1964 metų modelis nedaug kuo skyrėsi nuo ankstesnių, nes buvo laukiama 1965 metų naujienų, žadėjusių ryškų dizaino atnaujinimą ir rekordinį populiarumą. Dėl šios pereinamosios situacijos Bel Air patrauklumas rinkoje buvo mažesnis, ypač lyginant su naujais modeliais.
Būklės apžvalga: restauracijos keliu
Pardavėjo pateiktose nuotraukose aiškiai matomi kėbulo paviršiaus rūdys, trūkstamos detalės ir ilgalaikio stogo nebuvimo ženklai. Pardavėjas nurodo, kad priekinei pakabai ir galinei ašiai neseniai atliktas aptarnavimas, kurį esą įveikta mažiau nei 100 mylių. Tačiau tokios frazės skelbiamos jau ne pirmus metus, todėl reali pažanga lieka neaiški.
Labai svarbu žinoti – automobilis šiuo metu neturi sumontuoto variklio ir pavarų dėžės, tačiau pardavėjas užtikrina, kad šios detalės įtrauktos į pardavimą. Skelbiama, jog tai 283 kubinių colių V8 variklis su automatine pavarų dėže – tai buvo populiarus sprendimas šiai kartos Chevy. Vis dėlto automobilį reikėtų vertinti kaip projektą – jis nėra tinkamas važinėjimui ir reikalauja reikšmingo surinkimo.
Kodėl šis klasikinis automobilis vis dar nesulaukė pirkėjo?
Pagrindinės problemos: nebaigta restauracija, projektinio automobilio statusas ir mažesnis Bel Air modelio populiarumas lyginant su Impala. Paviršinės rūdys, būtinybė papildomai surinkti bei nepakankamai tikslūs duomenys apie variklio būklę kelia abejonių potencialiems pirkėjams. Kadangi automobilis kasmet fotografuojamas lauke, yra rimtų nuogąstavimų dėl dugno ir grindų korozijos.
Kaina ir pirkėjų lūkesčiai
Pardavėjas nuolat peržiūrėjo kainą ir dabar pradiniame aukcione be rezervinės kainos ji siekia 7 000 JAV dolerių. Ši kaina galėtų sudominti restauracijos projektų mėgėjus, tačiau iki šiol susidomėjusiųjų nėra. Daugeliui kolekcininkų dideli restauravimo kaštai, mažiau populiarus modelis ir trūkstamos detalės neleidžia priimti sprendimo net už sumažintą sumą.
Tuo tarpu tų pačių metų Impala automobilių paklausa ir išliekamoji vertė rinkoje yra didesnė, o tai suteikia daugiau galimybių restauratoriams.
Kadangi aukciono pabaiga jau visai arti, bet statymų vis dar nėra, panašu, jog 1964 metų Chevrolet Bel Air dar kurį laiką liks be naujo savininko. Jeigu svarstote apie klasikinio automobilio projektą ar norite gauti daugiau informacijos, kviečiame tiesiogiai susisiekti su pardavėju. O jei turite nuomonę, kodėl Bel Air vis nesulaukia pirkėjo, pasidalinkite savo įžvalgomis komentaruose.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai