2 Minutės
Nauja era Italijos sportinių automobilių pasaulyje
Automobilių entuziastai gali ruoštis naujam etapui: pasirodė pranešimų, kad „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ ruošiasi pristatyti itin išskirtinius, ribotos serijos superautomobilius, kurie žada sugrąžinti rankinio pavarų dėžės pojūtį. Šios naujos sportinės mašinos sieks pagerbti garsią abiejų prekės ženklų istoriją ir kartu iškelti sportinių automobilių našumo bei unikalumo lygį į naujas aukštumas.
Inžineriniai ypatumai: galingas benzininis variklis
Šių laukiamų itališkų sportinių automobilių širdyje bus patobulinta „Maserati“ garsiojo 3,0 l dviejų turbinų Nettuno V6 variklio versija. Nors tikslios techninės savybės dar nėra atskleistos, pramonės šaltiniai teigia, kad naujieji modeliai pranoks jau ir taip įspūdingą „Maserati MCPura“ našumą, kuris pasižymi 621 arklio galia ir 720 Nm sukimo momentu. Tai reiškia, kad naujausi itališki superautomobiliai gali nustatyti naujus standartus savo segmente, derindami lenktyninę inžineriją ir gryną galią.
Rankinė pavarų dėžė: tikriems vairavimo entuziastams
Tuo metu, kai dauguma šiuolaikinių sportinių automobilių orientuojasi į pažangius automatinius pavarų dėžes ir elektrifikaciją, „Maserati“ inžinerijos vadovas Davide Danesin užsiminė apie novatorišką žingsnį – sugrąžinti rankinę pavarų dėžę. Pasak jo, tai puiki galimybė užtikrinti klasikinį, grynai mechaninį vairavimo malonumą, kurio šiuolaikiniuose aukštos klasės automobiliuose beveik nebeliko. Toks sprendimas akcentuoja siekį patenkinti tikrų vairavimo entuziastų poreikius, ypač kai automobilių rinka vis labiau linksta į elektrifikaciją.
Dizaino ištakos ir jubiliejiniai modeliai
Gandai skelbia, kad „Maserati“ naujoji ribotos serijos linija gali remtis įspūdinga „GranTurismo“ platforma ir pasirodyti jau kitąmet, pažymint legendinio „Maserati Tipo 26“ – pirmojo jų automobilio – šimtmetį. Neatsiliekant, „Alfa Romeo“ taip pat ruošia savo ribotos serijos versiją, skirtą pagerbti ikoniniam 6C 1500 modeliui, mininčiam 100 metų jubiliejų.
Išskirtinumas ir rinkos pozicionavimas
Šie būsimi automobiliai bus orientuoti į kolekcininkus ir tikrus automobilių kultūros žinovus. Jų išskirtinumas ir kaina turėtų viršyti net ir prabangaus „MC20“ ar „MCPura“ modelius. Rankinių pavarų dėžių ir išskirtinai galingų variklių derinys leis „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ dar labiau išryškinti savo pozicijas tarp aukštos klasės grand tourer automobilių bei superautomobilių segmentų. Tai retas pasiūlymas tiems, kurie vertina tradicijas bei nepakartojamą vairavimo jaudulį.
Lyginant su konkurentais
Nors apie konkurentų planus žinoma nedaug, šie itališki šedevrai išskirsis iš pagrindinių varžovų siūlydami išskirtinai analoginį vairavimo jausmą, kai dauguma gamintojų renkasi aukštąsias technologijas. Tikėtina, kad šie riboto leidimo sportiniai automobiliai greitai taps kolekcinėmis vertybėmis, jungdami pažangią inžineriją, prabangą ir nostalgiją.
Sekite naujienas – netrukus „Alfa Romeo“ ir „Maserati“ gali nustebinti dar daugiau, iš naujo apibrėždamos, ką reiškia tikro vairuotojo automobilis šiuolaikiniame pasaulyje.
Šaltinis: carscoops

Komentarai