Cupra atideda plėtrą Šiaurės Amerikoje: globalios automobilių rinkos pokyčių akivaizdoje | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Cupra atideda plėtrą Šiaurės Amerikoje: globalios automobilių rinkos pokyčių akivaizdoje

Cupra atideda plėtrą Šiaurės Amerikoje: globalios automobilių rinkos pokyčių akivaizdoje

2025-07-29
0 Komentarai Aistė Petrauskaitė

2 Minutės

Cupra ambicijos Šiaurės Amerikoje sustoja globalios automobilių rinkos pertvarkos fone

Volkswagen Group dinamiškas našumo prekės ženklas Cupra ką tik pasiekė rekordinį pusmečio pasaulinių pardavimų rezultatą. Nors visame pasaulyje didėja susidomėjimas sportiškais Cupra modeliais, prekės ženklas paskelbė reikšmingą savo plėtros planų pokytį: ilgai lauktas įžengimas į JAV automobilių rinką yra atidedamas neribotam laikui.

Kodėl Cupra atidėjo atėjimą į JAV?

Cupra sprendimas iki 2030 metų laikinai sustabdyti veiklos pradžią JAV susijęs su besikeičiančia automobilių industrija. Įmonė nurodo svarbius iššūkius, tokius kaip svyruojanti rinkos paklausa, lėtesnis elektromobilių (EV) įsisavinimas Šiaurės Amerikoje ir nauji prekybos tarifai, kurie didina importo išlaidas. Pagal peržiūrėtą prekybos susitarimą tarp JAV ir Europos Sąjungos, europietiški automobilių importai dabar bus apmokestinami 15% tarifu, vietoje anksčiau galiojusio 2,5%. Tai daro didelę įtaką gamintojų ir būsimų klientų kainų struktūrai JAV rinkoje.

Ambicingas Cupra modelių portfelis JAV rinkai

Cupra JAV gerbėjams buvo parengusi ambicingus planus. Bendrovė ketino pristatyti du elektrinius visureigius: pilnai elektrinį populiaraus Formentor SUV įpėdinį bei didesnį, šeimoms pritaikytą elektromobilį. Pastarasis turėjo būti gaminamas Volkswagen Group gamykloje Šiaurės Amerikoje, tikėtina, Meksikoje, kuri dabar susiduria su 30% tarifais eksportuojant automobilius į JAV. Taip pat buvo deramasi su didžiaisiais dealeriais, tokiais kaip Penske, dėl Cupra elektromobilių, įkraunamų hibridų ir benzininių modelių pardavimų.

Modelių specifikacijos, dizainas ir rinkos pozicionavimas

Cupra išsiskiria drąsiu dizainu, tikslumu valdyme ir sportinėmis technologijomis. Elektriniai visureigiai būtų pasižymėję pažangia jėgos pavara, moderniomis automobilio technologijomis ir sportišku, bet praktišku interjeru – savybėmis, patraukiančiomis vairuotojus, ieškančius našumo ir inovatyvių sprendimų. Lyginant su konkurentais, tokiais kaip Tesla Model Y ar Ford Mustang Mach-E, Cupra siūlo išskirtinį europietišką stilių bei vairavimo malonumą, siekdama užimti tvirtą poziciją JAV elektromobilių SUV segmente.

Cupra žvelgia į ateitį ir toliau stebi rinkos galimybes

Nors Šiaurės Amerikos gerbėjams šis atidėjimas gali pasirodyti nusivylimas, Cupra pabrėžia, kad visiškai neatsisako įžengimo į JAV planų. Pasak Sven Schuwirth, pardavimų, rinkodaros ir aptarnavimo viceprezidento, įmonė ir toliau kruopščiai stebės pasaulines rinkos tendencijas bei koreguos savo strategiją pagal ilgalaikius tikslus. Jei prekybos kliūtys sumažės per kelis artimiausius metus, Cupra elektromobiliai vis dar turi galimybę pasirodyti JAV keliuose.

Tarifai daro įtaką Cupra visame pasaulyje, tačiau augimas išlieka stiprus

Tarifų įtaka riboja ne tik plėtrą JAV – iš Kinijos importuojamam elektriniam kupra Tavascan į Europą taikomas virš 31% siekiantis tarifas. Visgi, nepaisant šių kliūčių, Cupra išlaiko stiprų augimą: pirmąjį 2025 metų pusmetį pasaulyje pristatyta net 167 600 automobilių – 33,4% daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Tokie rezultatai įrodo augantį Cupra pripažinimą už inovatyvius, dizainu išsiskiriančius ir vairavimo malonumą suteikiančius automobilius, nepaisant naujų pramonės iššūkių.

Šaltinis: carscoops

Sveiki! Esu Aistė ir automobiliai – mano kasdienė aistra. Seku naujausias automobilių naujienas, modelių premjeras ir džiaugiuosi galėdama dalytis jomis su jumis. Tikiu, kad gera informacija padeda pa

Komentarai

Palikite komentarą