Unikalus LaFerrari prototipas parduodamas aukcione: istorinė galimybė kolekcionieriams | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Unikalus LaFerrari prototipas parduodamas aukcione: istorinė galimybė kolekcionieriams

Unikalus LaFerrari prototipas parduodamas aukcione: istorinė galimybė kolekcionieriams

2025-08-08
0 Komentarai Tadas Jankauskas

3 Minutės

Išskirtinis LaFerrari prototipas pasiekė aukciono sceną

Tiems, kurie žavisi LaFerrari vieta tarp hiperautomobilių elito, serijinis modelis kainuoja milijonus. Tačiau automobilių kolekcionieriams, kurie vertina inžinerinį paveldą ir gamybos istoriją, ankstyvas testinis mulas, toks kaip Ferrari F150 Muletto M4 prototipas, suteikia unikalią galimybę tapti dalimi Ferrari istorijos. Šiandien šis išskirtinis automobilis laukia naujo savininko aukcione ir tikimasi sulaukti didžių pasiūlymų.

Kilmė ir važiuoklės modifikacijos

Šis automobilis gimė kaip 458 Italia modelis, bet jo nebepažintume šalia standartinio 458. Ferrari inžinieriai itin smarkiai pertvarkė aliumininę važiuoklę, kad talpintų 6,3 litro V12 variklį – tą patį, kuris vėliau buvo naudojamas LaFerrari. Prototipas generavo apie 789 AG – ženkliai daugiau nei originalaus 458 V8 (562 AG). Šis eksperimentinis mulas atliko svarbų vaidmenį vystant modelį, tačiau dėl atliktų konstrukcinių ir techninių keitimų jis negalės būti registruotas ir eksploatuojamas keliais.

Dizainas: Frankenstein'o išorė, pažįstamas salonas

Kaip vystymo automobilis, šis Ferrari prototipas prioritetą teikė funkcionalumui, o ne estetikai. Daugelis originalių 458 kėbulo detalių buvo pakeistos individualiais elementais ar pritaikytais komponentais, dėl ko automobilio išvaizda tapo margaspalve. Gale išliko vos kelios 458 detalės, tokios kaip galiniai žibintai ir dalis grotelių. Automobilio salone vis dar dominuoja 458 Italia dalys, išskyrus papildomai įmontuotą akumuliatorių keleivio kojų zonoje, skirtą bandymų įrangai maitinimui.

Pagrindinės specifikacijos

- Bazinis modelis: Ferrari 458 Italia
- Prototipo pavadinimas: F150 Muletto M4
- Variklis: 6.3L V12 (prototipinis) – ~789 AG
- Važiuoklė: ženkliai modifikuotas aliuminis karkasas
- Registracija: neregistruojamas (testinis prototipas)

Galia ir technologinis kontekstas

Šio prototipo V12 variklis išvystė įspūdingą – apie 789 AG – galią, tačiau svarbu žinoti, kad tai nėra galutinis LaFerrari techninis sprendimas. Serijinis LaFerrari modelis jėgainę derino su HY-KERS hibridine sistema ir pasiekdavo apie 950 AG, kas jam pelnė hiperautomobilio statusą bei išskirtinius techninius rodiklius. Prototipo funkcija – padėti inžinieriams įvertinti agregatų integraciją, aušinimą, talpinimą bei važiavimo savybes, bet ne siekti galutinių dinamikos rezultatų.

Rinkos įvertinimas ir aukciono prognozė

Šiuo metu automobilio aukcioną organizuoja RM Sotheby’s. Prognozuojama pardavimo kaina siekia 900 000–1 200 000 JAV dolerių. Tokia vertė atspindi stiprų kolekcionierių susidomėjimą vystymo automobiliais ir Ferrari palikimu, net jei šis automobilis niekada negalės būti eksploatuojamas gatvėse. Įdomu tai, kad prieš trejus metus šis prototipas buvo parduotas „Mecum“ aukcione už 715 000 JAV dolerių – tai parodo augantį tokio tipo Ferrari vertę kaip istorinio paveldo, o ne kasdieninės transporto priemonės.

Palyginimas su serijiniu LaFerrari

Pirkti tokį prototipą kaip F150 Muletto M4 iš esmės reiškia įsigyti visai ką kita nei baigtą LaFerrari. Serijinis LaFerrari – tai pilnavertis hiperautomobilis, turintis visą istorinę kilmę, šiuolaikinį geidžiamumą ir daug didesnę rinkos vertę (dažnai viršijančią 4 mln. JAV dolerių). Tuo tarpu mulas išskirtinis savo technologine svarba, retumu bei istorija – jis tinkamas muziejams, Ferrari inžinerijos kolekcionieriams ar asmenims, norintiems tiesioginio ryšio su legendinio automobilio kūrimo procesu.

Ieškantiems istorinių vertybių, o ne idealaus išbaigto automobilio, šis neįprastos išvaizdos Ferrari prototipas yra reta proga turėti unikalią LaFerrari vystymo proceso dalį. Rekomenduojama išsamiai susipažinti su RM Sotheby’s aukciono skelbimu bei dokumentais prieš pateikiant pasiūlymą.

Šaltinis: carscoops

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą