4 Minutės
Jeep oficialiai patvirtino, kad artimiausiu metu rinkoje pasirodys Gladiator Rubicon 392 – visureigis pikapas su natūraliai įsiurbiamu 392 kubinių colių (6,4 litro) HEMI V8 varikliu. 2026 modelio metai taps reikšmingi šiam Wrangler stiliaus pikapui. Generalinis direktorius Bob Broderdorf, kalbėdamas su „The Drive“, pabrėžė, kad entuziastai vertina 392 variklio garsą, ir patvirtino, jog 6,4L HEMI V8 variklis taps neatskiriama Jeep modelių dalimi kartu su esamu Wrangler Rubicon 392.
Dizainas ir Komplektacija Gladiator Rubicon 392 išsaugos Gladiator ir Wrangler gerbėjų vertinamus tvirtus, praktiškus dizaino bruožus: aukštos prošvaisos sparnus, Rubicon ženkliukus, sunkiųjų darbų bamperius bei tikram off-road pritaikytą įrangą. Automobilio rėminė konstrukcija ir praktiška pikapo kėbulo dalis bus derinama su 392 serijai būdingais akcentais – unikaliais ratlankiais, sportiniais stabdžiais bei sustiprintomis aušinimo angomis, skirtomis V8 variklio terminėms apkrovoms.
Pakabos Sistemos Svarbus skirtumas nuo Wrangler Rubicon 392 yra numatoma pakabos konfigūracija. Gladiator Rubicon 392 veikiausiai naudos galinę pakabą, įkvėptą Ram 1500 modelio, o ne Wrangler trijų svirčių sistemą. Tokia pakaba užtikrina geresnį važiavimo komfortą keliuose, didesnį vilkimo ir krovinio pajėgumą bei minkštesnį judėjimą, kas ypač aktualu pikapo pirkėjams. Tačiau tam tikrais atvejais gali šiek tiek sumažėti kraštutinės bekelės pravažumo galimybės.
Techninės Charakteristikos ir Dinamika Gladiator Rubicon 392 pagrindinis akcentas – 6,4 litro HEMI V8 variklis, natūraliai įsiurbiamas ir išsiskiriantis galia. Wrangler Rubicon 392 ši jėgainė generuoja apie 470 AG ir 639 Nm sukimo momentą, tad Gladiator versijoje tikimasi panašių rezultatų. Tokia galingumo ir momento kombinacija leidžia užtikrinti puikias dinamikos savybes tiek bekelėje, tiek velkant didesnius krovinius ar įsiliejant į eismą. Be to, V8 variklis leis išsiskirti tarp konkurentų tiek garsiniu, tiek važiavimo charakteriu – ypač vertinama tų, kurie pirmenybę teikia atmosferinei V8 technologijai vietoje turbokompresorinių variklių.
Numatomi Pagrindiniai Parametrai:
- Variklis: 6,4 l (392 kubiniai coliai) HEMI V8, natūraliai įsiurbiamas
- Galia: ~470 AG ir ~639 Nm (pagal Wrangler Rubicon 392 duomenis)
- Pavaros sistema: Pilnai arba dalinai varoma visais ratais, su off-road orientuotu paskirstymo reduktoriumi
- Pakaba: Priekyje tvirtas tiltas, gale – sustiprinta, Ram 1500 tipo pakaba
Pozicionavimas Rinkoje ir Kainodara Jeep pozicionuoja Gladiator Rubicon 392 kaip išskirtinį, flagmaninį vidutinės klasės pikapą, skirtą ieškantiems tikros V8 galios off-road segmente. Šis žingsnis atitinka platesnę Stellantis strategiją, kai V8 varikliai grįžta į įvairius prekės ženklus: Ram neseniai pristatė atnaujintą 5.7L HEMI versiją ir Hellcat variklį naujam TRX modeliui, o Dodge ir toliau aktyviai remiasi V8 modeliais 2026 metų automobilių gamoje.
Kad suprastumėte kainų lygį, verta atkreipti dėmesį, jog 2025 m. Wrangler Rubicon 392 keturių durų versija prasideda nuo 100,590 JAV dolerių. Populiarios papildomos įrangos, tokios kaip 3,995 USD kainuojantis Sky one-touch stogas, 1,995 USD Mopar oro kompresorius ir 995 USD Mopar grindų danga, galima pasirinkti už papildomą mokestį. Lyginant, bazinis keturių durų Rubicon modelis kainuoja apie 52,050 USD, o Rubicon X – apie 62,000 USD. Tai iliustruoja, kad 392 versijos užima aukštesnį, entuziastų segmentui skirtą kainų lygį.
Palyginimai: Wrangler, Grand Cherokee, Ram ir Dodge Gladiator Rubicon 392 tikėtina perims dalį Wrangler Rubicon 392 įrangos bei charakterio, pritaikyto pikapo poreikiams. Taip pat spėliojama, kad Jeep galėtų integruoti 6,4 l HEMI ir į kitus modelius, pavyzdžiui, Grand Cherokee, tačiau WL serijos platformos ribojimai gali apsunkinti tokį žingsnį. Šis modelis atspindi Stellantis strategiją, kai atsižvelgdama į klientų paklausą ir reguliacinius pokyčius, kompanija sugrąžina V8 variklius į Ram, Dodge bei Jeep sportinius automobilius.
Ką tai reiškia entuziastams? Tiems, kas trokšta tikros V8 patirties ir nepriekaištingų off-road galimybių, Gladiator Rubicon 392 taps išskirtiniu pasirinkimu. Jo techninės savybės leidžia užtikrinti universalumą tiek bekelėje, tiek vilkimo ar kasdienėse reikmėse, o pikapui pritaikyta pakabos sistema garantuos didesnį komfortą. Kaina beveik neabejotinai bus artima Wrangler 392 modeliui, tad tai bus nišinis, bet ypatingą vertę siūlantis automobilis off-road entuziastams ir V8 galios gerbėjams.
Perspektyvos Jeep patvirtinimas dėl Gladiator Rubicon 392 tik dar labiau įtvirtina prekės ženklo įsipareigojimą pasiūlyti pasirinkimą ir aukštas dinamikos savybes savo off-road automobilių asortimente. Artėjant 2026 modelio metų premjerai, bus pateikta daugiau duomenų apie galią, sukimo momentą, vilkimo galimybes ir oficialias kainas.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai