4 Minutės
Įžanga: Dodge užsimena apie V8 galios sugrįžimą į naująjį Charger
Dodge nenoriai, bet vis garsiau kalba apie galimybę, kad V8 variklis gali sugrįžti į naujos kartos Charger modelių gamą. Po nevienareikšmio priėmimo, kurį patyrė ant STLA Large platformos sukurtas Charger Daytona, Stellantis North America pristatė Charger Scat Pack siekdamas stiprinti pardavimus. Šiuo metu Dodge vadovas Matt McAlear užsiminė, jog Charger variklio skyrius buvo suprojektuotas lankščiai – taip, kad galėtų talpinti ir didesnės darbinės apimties HEMI V8 variklį. Tai atveria duris būsimiems aukštos galios Charger variantams ir išlaiko raumenų automobilių tradicijas.
Platforma ir komponavimas: STLA Large lankstumas
Pagrindinė V8 sugrįžimo galimybė slypi STLA Large architektūroje. Sukurta kaip elektromobilių (BEV) bazė su aukštos įtampos infrastruktūra, ši platforma buvo suprojektuota prisitaikyti prie įvairių technologinių poreikių. Pagrindinis jos privalumas – universalumas: inžinieriai pritaikė ją tiek skersiniams, tiek išilginiams jėgos agregatams. Todėl, pavyzdžiui, KM-serijos Jeep Cherokee turi skersinę išdėstymo schemą, o Charger su turbo šešių cilindrų linijiniu varikliu komplektuojamas su išilginiu išdėstymu. Šis moduliškumas leidžia realiai svarstyti alternatyvius variklius, tarp jų ir V8 HEMI, būsimiems Charger modeliams.
.avif)
Dizainas ir variklio skyriaus ypatybės
Nors McAlear nepatikslino konkretaus variklio tipo, jis užsiminė, jog nebūtų didelė staigmena, jei į Charger tilptų „Hellcat“ tipo V8. Ši idėja nėra tik rinkodaros triukas – 6,2 l „Hellcat“ HEMI variklis turi daug bendrų dizaino sprendimų ir išmatavimų su kitais HEMI varikliais. Pavyzdžiui, „Hellcat“ stūmoklio eiga bei cilindro skersmuo perimti iš 6,4 l „Apache“ ir senesnių 5,7/6,1 versijų, todėl suderinamumas šeimoje išlieka geras. Bendros architektūros dėka supaprastėja V8 komplektacijos integravimas ir sutrumpėja vystymo laikas.
Vaizdai ir vizualiniai akcentai
(Nuotraukų vieta, antraštės ir formatai iš originalo išlaikomi nekeičiant.)
Dinaminės savybės: ką reikštų V8 Charger
Tokio sprendimo našumas iš tiesų žavi. Šių dienų Charger Scat Pack su dviem turbinomis priverstiniu šešių cilindrų varikliu jau siūlo įspūdingą galią – dažnai lyginamą su europietiškais sportiniais modeliais. Visgi daugelis raumenų automobilių entuziastų ilgisi natūralaus arba kompresorinio V8 tembro ir charakterio. Pavyzdžiui, Durango SRT Hellcat su 6,2 l kompresoriniu HEMI išvysto 710 AG, Scat Pack turbo I6 – apie 550 AG. Tuo tarpu ekstremalus Challenger SRT Demon 170 ant E85 degalų pasiekia net 1 025 AG – nenugalimas drag lenktynių trasose. Charger su „Hellcat“ pagrindu sukurta V8 versija sugrąžintų klasikinę raumeningo automobilio dinamiką, o tai gerokai padidintų susidomėjimą tarp našumo mėgėjų.
Pavarų dėžės ir pavarų išdėstymo pasirinkimai
Kita svarbi tema – pavarų dėžių ir transmisijos pasirinkimai. Visas kintamosios srovės Daytona ir šešių cilindrų Scat Pack dabar gaminami su visų varančiųjų ratų (AWD) sistema, o Charger Scat Pack 2026 m. nėra siūlomas su mechanine pavarų dėže. Ankstesnis Charger taip pat neturėjo mechaninės dėžės, bet Challenger pirkėjai dar galėjo pasirinkti ir mechaninę net su „Hellcat“ varikliu. Jei Dodge norės V8 Charger pozicionuoti kaip tikrą raumenų automobilį, teks balansuoti tarp galinės pavaros (RWD) tradicijų ir šiuolaikinių lūkesčių dėl pravažumo visomis oro sąlygomis – ir nuspręsti, ar verta grąžinti mechaninę dėžę, ar likti prie automatinių transmisijų, kurios optimalios greitėjimui tiesioje atkarpoje.
.avif)
Rinkos situacija ir palyginimai
HEMI V8 variklių grąžinimas būtų svarbus ne tik pardavimams, bet ir prekės ženklui. Amerikietiški raumenų automobiliai išgarsėjo dėl didelės darbinės apimties variklių ir įspūdingo charakterio. JAV emisijos taisyklėms griežtėjant, bet rinkos poreikiui galingiems automobiliams liekant, Dodge gali pasiūlyti V8 Charger kaip alternatyvą Scat Pack ar Daytona variantams – taip patenkinant tiek ieškančius V8 garso ir sukimo momento, tiek vertinančius modernius, ekonomiškus ar elektrifikuotus sprendimus. Lyginant su konkurentais, V8 Charger orientuosis į pirkėjus, kuriems svarbiausia galia, sukimo momentas ir klasikinių raumenų automobilių dvasia.
Specifikacijų santrauka
- Platforma: STLA Large – skirta išilginiam ir skersiniam variklio išdėstymui
- Dabartinis Charger Scat Pack: turbo-kompresorinis eilinis šešių cilindrų variklis, standartinė AWD sistema, ~550 AG (priklauso nuo versijos)
- Durango SRT Hellcat: 6,2 l V8 kompresorinis HEMI, 710 AG
- Challenger SRT Demon 170: Hellcat variklis su E85 degalais, iki 1 025 AG
- Galimas V8 integravimas: išnaudojant HEMI šeimos architektūrų panašumus siekiant lengvesnės integracijos
Išvada
Nors Dodge kol kas oficialiai nepatvirtino HEMI variklių pasiūlos naujajam Charger, STLA Large platformos lankstumas ir vadovybės užuominos daro tokią galimybę realia. Nesvarbu, ar tai būtų „Hellcat“ kompresorinis, natūraliai įsiurbiamas HEMI, ar dar koks didelės darbinės apimties V8, klasikinė galios jėga sustiprintų Charger prekės ženklo identitetą ir praplėstų modelio patrauklumą. Entuziastų dėmesys garantuotas – visi laukia naujienų apie V8 varomą Charger, kuris galėtų tapti nauju raumenų automobilių galios etalonu bei pratęsti Dodge sportinio paveldo istoriją.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai