3 Minutės
Įvadas
Žymus automobilių dizaineris Ianas Callumas, sukūręs daugelį modernių Aston Martin, Jaguar ir Land Rover modelių, dar kartą naujai įprasmina automobilių ikoną. Jo pristatyta Vanquish 25 Shooting Brake koncepcija paverčia 2001 metų Aston Martin Vanquish į išskirtinį V12 Shooting Brake universalo tipo automobilį. Čia elegantiškas grand touring (GT) stiliaus dizainas harmoningai dera su išskirtine dviejų durų aukštos klasės universalo forma. Šis rankų darbo projektas skirtas kolekcininkams ir automobilių entuziastams, vertinantiems išskirtinumą, meistriškumą bei natūraliai įkvepiantį V12 variklio charakterį.
Dizainas ir stilius
Eksterjero ypatybės
Iano Callumo dizaino filosofija išlaiko gracingas Vanquish proporcijas, bet atnaujina priekinę dalį ir stogo liniją, sukuriant atpažįstamą Shooting Brake siluetą. Šioje koncepcijoje vietoje tradicinių rūko žibintų įrengti didesni oro įsiurbimai ir papildoma grotelė, montuojami modernūs priekiniai žibintai su dienos šviesos LED. Visa stogo dalis pakeista panoraminio stiklo plokšte, pereinančia į subtiliai pakeltą galą – tai suteikia būdingą universalo formos profilį. Galinę dalį papildo juodi ir sidabriniai lengvojo lydinio ratlankiai, tamsinti žibintai ir atnaujintas galinis difuzorius, išryškinantys šio Shooting Brake sportinį įvaizdį.
.avif)
Interjeras ir meistrystės detalės
Nors konkrečios interjero detalės dar nėra atskleistos, tokio lygio Shooting Brake versija paprastai pasižymėtų individualia oda aptrauktais paviršiais, rankiniu būdu siuvinėtomis detalėmis bei specialiai pritaikytais bagažo sprendimais, taip išlaikant grand touring komfortą ir pridedant kasdienio praktiškumo universalo stiliaus kėbule.
Techninės specifikacijos ir našumas
Koncepcijoje numatytas atnaujintas 6,0 litro atmosferinis V12 variklis. Dėl anglies pluošto oro įsiurbimo, naujų paskirstymo velenų ir atnaujintos variklio programos galia padidėja maždaug 60 AG, tad bendra galia siekia apie 580 AG. Toks pajėgumo augimas leidžia išlaikyti natūraliai reaguojantį akceleratorių ir įsimintiną V12 garsą, kuris vertinamas tarp automobilių entuziastų.
Važiuoklė, stabdžiai ir valdymas
Callumo studija siūlo dar labiau sportiškai sureguliuotą važiuoklę, išlaikant komfortą ilgose kelionėse. Patobulinimai – Bilstein amortizatoriai, anglies keramikos stabdžiai geresniam stabdymui ir atsparumui perkaitimui, šiek tiek platesnė vėžė ir standesnės stabilizatoriaus svirtys. Tai užtikrina tikslesnį valdymą, greitesnę reakciją posūkiuose ir puikų komforto bei sportiškumo balansą, išskiriantį Aston Martin grand turismo tradiciją.
.avif)
Pozicionavimas rinkoje ir kaina
Vanquish 25 Shooting Brake pristatomas kaip itin prabangus, ribotos serijos, rankų darbo automobilis. Tai ne masinės gamybos modelis, o išskirtinis užsakomasis projektas kolekcininkams, vertinantiems originalumą, išskirtinumą ir aukščiausios klasės inžineriją. Kaina labai priklausytų nuo pasirinktos specifikacijos ir individualizavimo lygio, tačiau tikėtina, kad ji siektų šešių ar net septynių skaičių sumą.
Palyginimai ir patrauklumas
Palyginti su originaliu Vanquish ar tokiais šiuolaikiniais Aston Martin modeliais kaip DB9, Shooting Brake versija išsiskiria tiek funkcionalumu, tiek unikalumu. Tai priklauso retam, išskirtinių Shooting Brake arba sportinių GT universalo nišos automobilių segmentui, skirtam tiems, kurie nori galingo V12 variklio derinamo su papildomu praktiškumu bei individualiu dizainu.
.avif)
Baigiamosios mintys
Šiuo metu Vanquish 25 Shooting Brake koncepcija lieka prabangiu svajonių automobiliu, tačiau jei atsirastų pasiryžęs kolekcininkas, Ianas Callumas yra pasirengęs šį projektą paversti realybe. Toks limituotos serijos V12 Shooting Brake automobilis būtų ypatingai geidžiamas tarp automobilių kolekcininkų, vertinančių dizaino paveldą, techninį rafinuotumą ir išskirtinumą.
Šaltinis: carscoops

Komentarai