Didelis vertės kritimas: 690 AG Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid | Pedal - Automobilių naujienos, apžvalgos ir technologijos Lietuvoje
Didelis vertės kritimas: 690 AG Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

Didelis vertės kritimas: 690 AG Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid

2025-08-14
0 Komentarai Tadas Jankauskas

3 Minutės

Ryškus Porsche Panamera nuvertėjimas

Vos 1 800 mylių nuvažiavęs 2023 metų Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ryškiai prarado vertę, išryškindamas, kaip greitai net ir prestižiniai prabangūs sedanai gali nuvertėti. Pradžioje naujo automobilio kaina siekė 197 850 JAV dolerių, tačiau dabar jis buvo parduotas Cars & Bids platformoje už 125 500 JAV dolerių, surinkus 61 pasiūlymą. Tokiu būdu automobilis prarado daugiau nei 70 000 JAV dolerių – vidutiniškai apie 40 dolerių už kiekvieną nuvažiuotą mylią. Automobilis buvo parduotas iš Vindhamo, Naujojo Hampšyro valstijos, o šio sandorio pavyzdys puikiai atspindi, kaip rinkos pokyčiai daro įtaką šiuolaikiniams prabangių ir sportinių hibridinių automobilių vertinimui.

Automobilio techninės savybės

Pavarų sistema ir dinamika

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid turi 4,0 litrų darbinio tūrio V8 dvigubą turbokompresorių ir elektrinį variklį, sudarantį plug-in hibrido sistemą. Bendra galia – 690 AG ir 869 Nm sukimo momentas. Toks derinys užtikrina sportinio automobilio pagreitėjimą: nuo 0 iki 100 km/h – per maždaug 2,9 sekundės. Hibridinė technologija leidžia mėgautis papildomu elektriniu sukimo momentu iš žemų sūkių, kartu išsaugant komfortą ir dideles kelionių galimybes, kurių tikimasi iš prabangaus sportinio sedano.

Pagrindinės ypatybės

Šis konkretus modelis aprūpintas Porsche keraminiais kompozitiniais stabdžiais, 21 colio Turbo Design II ratlankiais, Acid Green spalvos stabdžių suportais bei aukštos kokybės Bose garso sistema. Komforto įranga apima du stoglangius, odinį saloną, šildomas priekines ir galines sėdynes bei adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą.

Dizainas ir komfortas

Panamera išlaiko santūrią, tačiau atpažįstamą Porsche stilistiką ir erdvų keturių durų kėbulą, siūlantį sportinio automobilio charakterį su verslo klasės patogumu. Aukšto lygio interjero apdaila ir važiavimo kokybė pabrėžia ištobulintą prabangą, tad modelis patrauklus pirkėjams, vertinantiems tiek sportinius pojūčius, tiek kasdienį patogumą.

Rinkos pozicionavimas ir vertė

Nors Turbo S E-Hybrid pasižymi aukščiausio lygio dinamika bei Porsche patikimumu, šio modelio pradinis nuvertėjimas – itin ženklus, kaip būdinga prabangiems hibridiniams automobiliams. Nuo 2026 metų Panamera kainos jau siekia apie 239 000 JAV dolerių už aukščiausios komplektacijos modelius, tad skirtumas tarp naujų ir naudotų modelių dar labiau auga ir komplikuoja perpardavimo situaciją. Vis dėlto, aukcionuose pirkėjai turi progą įsigyti galingą ir mažai naudotą Panamera už dešimtis tūkstančių mažesnę sumą nei pradinė automobilio kaina.

Palyginimas su konkurentais

Tarp pagrindinių konkurentų – BMW M5, Mercedes-AMG E 63 ir Audi RS6 – Panamera Turbo S E-Hybrid išsiskiria labiau santūriu dizainu, todėl laikomas rafinuotu prabangos ir sportiškumo deriniu. Dinamika nenusileidžia konkurentams ar net juos lenkia, o Porsche surinkimo kokybė ir patikimumas dažnai lemia šio modelio pasirinkimą entuziastams, ieškantiems kasdienai pritaikomo super sedano.

Išvada

Tiems, kas ieško sportiškumo, prestižo ir ilgesnio laikotarpio patikimumo, nuvertėjęs Panamera Turbo S E-Hybrid gali pasiūlyti išskirtinai geras vertės sąlygas. Vis dėlto pardavėjams toks sandoris – priminimas, kad net ir geriausi, labiausiai pageidaujami Porsche modeliai netrukus po įsigijimo gali ženkliai prarasti vertę.

Šaltinis: carscoops

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą