Stelato S9T — technologinis prabangus elektrinis universalas: išankstiniai pardavimai ir specifikacijos

Stelato S9T — technologinis prabangus elektrinis universalas: išankstiniai pardavimai ir specifikacijos

2025-08-18
0 Komentarai Tadas Jankauskas

4 Minutės

Apžvalga — Stelato S9T išankstiniai pardavimai ir debiutas rinkoje

Rugpjūčio 18 d. Stelato, jauna automobilių markė kurią remia „Huawei“ ir valstybinė BAIC, pradėjo išankstinius užsakymus antrajam savo modeliui — Stelato S9T naujos energijos universalui. Bazinis EREV modelis kainuoja nuo 328 000 juanių (apie 45 670 USD). 5,16 m ilgio S9T sulaukė greito vartotojų dėmesio — per pirmąją valandą užregistruota maždaug 10 000 rezervacijų. S9T pozicionuojamas kaip aukštųjų technologijų konkurentas prabangiame universalo segmente, siūlantis tiek BEV, tiek EREV variklių konfigūracijas, visą oro pakabą ir „Huawei“ pažangią ADS 4 vairuotojo pagalbos sistemą.

Dizainas ir eksterjeras

S9T perėmė šeimos dizaino kalbą iš Stelato S9 sedano ir pritaikė ją ilgo stogo universalo siluetui. Išskirtiniai eksterjero bruožai — uždaras priekis su pirštinės formos žibintų bloku, trapezoidinis apatinis buferio oro intakas, daugiadantės, chromuotos ratlankiai, slankiojantys įleistiniai durelių rankenėlės ir kiek susiaurėjanti stogo linija baigianti sportišku spoileriu. Gale montuojama vientisa horizontali galinio žibinto kolona, suteikianti modernų, vientisą vaizdą.

Matmenys ir važiuoklė

Stelato S9T ilgis — 5 160 mm, plotis — 2 005 mm, aukštis — 1 492 mm, ratų bazė — 3 050 mm. Tai maždaug 210 mm ilgesnis nei „Mercedes‑Benz E‑Class All‑Terrain“ universalas, todėl S9T yra vienas erdviausių prabangių universalų rinkoje. Standartiškai montuojama oro pakaba su nuolatiniu amortizacijos valdymu, kas pabrėžia komfortą ir važiuoklės prisitaikymą prie įvairių kelio sąlygų.

Interjeras, technologijos ir komfortas

Salonas orientuotas į skaitmeninį patogumą ir aukštos klasės komfortą. Priekinė panelė talpina tris ekranus: plūduriuojantį 16,1 colio centrinį ekraną, 12,3 colio skaitmeninį prietaisų skydelį už ovalios trijų stipinų vairo ir 12,3 colio keleivio ekraną. „Huawei“ tiekia automobilio operacinę sistemą ir informacijos pramogų platformą.

Sėdynės gerai aprūpintos — šildomos, vėdinamos, su 10 taškų masažo funkcija, o priekinei keleivio sėdynei suteikiama „be svorio“ (zero‑gravity) padėtis. Galinių sėdynių pramogos gali būti išplėstos pasirenkamu 32 colių projektuokliu. Interjero spalvų paletė apima oranžinę, tamsiai rudą, baltą ir šviesiai rudą. Praktiką taip pat pabrėžia — bagažo skyrius talpina 660 l, salone siūlomas 25 garsiakalbių „Huawei Sound“ garso sistema ir net įmontuotas šaldytuvas.

ADAS ir autonominės funkcijos

Stelato įrengė S9T su „Huawei“ ADS 4 pažangia vairuotojo pagalbos sistema. ADAS komplektą sudaro 32 jutikliai, tarp jų keturi „Huawei“ LiDAR vienetai; priekinio LiDAR specifikacija nurodo 192 linijas. ADS 4 palaiko taškas‑taškui Navigate on Autopilot (NOA) ir automatizuoto stovėjimo funkcijas, rodančias rimtą žingsnį link aukštesnio lygio asistuotų važiavimo galimybių serijiniuose universaluse.

Varikliai ir charakteristikos

S9T siūlomas tiek kaip baterijinis elektrinis (BEV), tiek kaip nuotoliniu būdu išplečiamas elektromobilis (EREV).

BEV variantai:

  • RWD vieno variklio: 227 kW (304 AG) varantis galinę ašį.
  • AWD dviejų variklių: bendra galia 385 kW (516 AG). Abu BEV modeliai naudoja 100 kWh CATL NMC ternarinę bateriją; galinio variklio BEV deklaruojamas nuotolis pagal Kinijos CLTC ciklą siekia iki 801 km — akcentas siekiantiems didelio elektrinio nuotolio.

EREV (nuotoliniu būdu išplečiama) variantai:

EREV naudoja arba 37 kWh LFP, arba didesnę 53,4 kWh bateriją, varančią 227 kW galinį elektrinį variklį, kartu su 1,5 l range‑extender generatoriumi, duodančiu 118 kW (158 AG). Didesnė baterija užtikrina iki 354 km gryno elektrinio važiavimo; įjungus range‑extender hibridiniame režime, S9T EREV bendras nuotolis gali siekti apie 1 305 km, kas prioritetizuoja ilgo nuotolio praktiškumą.

Kitos versijos, kainos ir prieinamumas

Stelato išankstiniams užsakymams pateikė dvi pagrindines komplektacijas (Max ir Ultra) tiek EREV, tiek BEV konfiguracijoms. Paminėti kainų intervalai išankstinių pardavimų metu:

  • EREV Max RWD — 328 000 juanių (~45 670 USD)
  • BEV Max RWD — 348 000 juanių (~48 450 USD)
  • EREV Ultra RWD — 368 000 juanių (~51 240 USD)
  • BEV Ultra AWD — 388 000 juanių (~54 020 USD)

EREV kainos apima maždaug 328 000–368 000 juanių, o visiškai elektrinės versijos — apie 348 000–388 000 juanių. Vietinėje Kinijos rinkoje tiekimai turėtų prasidėti 2025 m. rugsėjį. Stelato pirminis dėmesys šiuo metu aiškiai sutelktas į vidaus rinką; eksportavimo grafikas dar nepatvirtintas.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimas

Stelato pozicionuoja S9T kaip prabangų technologinį alternatyvą Europos vadovaujamiesiems universalams, derinantį EV/EREV lankstumą su aukštos klasės komforto sprendimais ir pažangia vairuotojo pagalba. Nors Stelato S9 sedano pradinis pardavimų rezultatas (apie 15 068 vienetų nuo 2024 m. spalio iki 2025 m. liepos) nepasiekė ambicingo 120 000 vienetų metinio tikslo, Stelato ir „Huawei“ toliau plečia markės portfelį. Ilga ratų bazė, oro pakaba, gausus palydovas technologijų ir pasirenkama ilga EV rida daro S9T patrauklų pirkėjams, kurie nori praktiškumo neaukojant našumo ar autonominių funkcijų.

Išvados — kam tinka Stelato S9T?

S9T patiks pirkėjams, ieškantiems technologiškai pažangaus prabangaus universalo su keliomis elektrinėmis jėgainėmis: ekstremalus EV nuotolis domina 100 kWh BEV pirkėjus, o ilgiems reisams ir galimybei turėti kuro atsarginį šaltinį labiau tiks EREV su 1 300+ km bendra rida. Pridedant pažangų LiDAR pagrindu veikiančią ADAS, aukštos klasės komforto specifikacijas ir erdvų saloną, S9T užima rimtą nišą augančiame prabangaus elektrinio universalo segmente. Kol kas Stelato prioritetas — konsoliduoti pardavimus Kinijoje; tarptautinis prieinamumas priklausys nuo to, kaip ženklas išaugs vidaus rinkoje per artimiausius 12–24 mėnesius.

Šaltinis: carnewschina

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą