4 Minutės
Skoda Vision O Wagon pristato kitos kartos Octavia
Skoda kitą mėnesį Miunchene vyksiančiame IAA renginyje pristatys konceptą, kuris atrodo daugiau nei vien marketingo triukas. Oficialiai pavadintas Skoda Vision O Wagon, „O“ reiškia Octavia, o čekų gamintojas ketina, kad šis parodomasis automobilis nurodytų kitos kartos Octavia kryptį. Gamybinis modelis dar nutolęs keletą metų, tačiau Vision O Wagon aiškiai signalizuoja Skoda pasirinkimą: modernus, praktiškas keleivinis automobilis, kuris priima elektrifikaciją išlaikydamas markės pasitikėjimą pelniusias stipriąsias puses.
Dizainas: evoliucinis, ne revoliucinis
Vision O Wagon atrodo kaip atsargus dabartinės ilgo stogo Octavia evoliucijos tęsinys, o ne radikalus posūkis. Laukite atnaujintos priekio dalies, kuri rafinuoja šeimos dizaino bruožus, tradicinių durelių rankenų, šiek tiek arkinės stogo linijos link galinės dalies ir užpakalinio sprendimo, remiančiosi futuristine geometrija — kai kurios detalės net primena paskutinę Volvo dizaino kalbą. Trumpai tariant, Skoda, matyt, laikosi laimėto formulės: pažįstamos proporcijos, stiprus praktiškumas ir santūrus dizainas, kuris ilgai atrodo gerai.
Salono erdvė ir funkcionalumas
Skoda visuomet prioritetizavo interjero erdvę, ir tikimasi, kad būsima Octavia Combi tęstų šią tradiciją. Vision O pateikti signalai kartu su pereinamu prie specialios elektrinės architektūros turėtų reikšti erdvią kabiną ir dosnų bagažo skyrių, lyginant su konkurentais — tai vienas iš ilgalaikių Skoda pardavimo argumentų.
Techninės charakteristikos ir architektūra
Gamybinė Octavia stovės ant VW grupės naujos SSP (Scalable Systems Platform) platformos, kuri bus dalijama su ateities VW ID.Golf (pavadinimas dar nepatvirtintas). Abu modeliai naudosis 800 voltų elektros architektūra, kuri leidžia greitesnį įkrovimą ir geresnį terminį efektyvumą. Pranešimai nurodo vieno ir dviejų variklių elektrines pavaras; aukštesnių komplektacijų dvigubi varikliai greičiausiai pasiūlys elektrinį visų ratų varomumą geresnei traukai ir dinaminiams savybėms.

Akumuliatorius ir įkrovimas
Tikėtina, kad baterijų talpos bus pritaikytos kasdienėms šeimos reikmėms ir ilgesniems keliavimams, siekiant optimalaus nuvažiuojamo atstumo. 800 voltų technologijos diegimas rodo, kad Skoda prioritetu laikys greitesnį DC įkrovimą, palyginti su dabartinėmis 400 voltų sistemomis, taip gerinant automobilio naudojimo patogumą ilguose maršrutuose.
Dinaminės savybės ir važiavimo charakteristika
Galia turėtų svyruoti nuo taupių vieno variklio konfigūracijų, orientuotų į ekonomiją ir nuvažiuojamą atstumą, iki dviejų variklių versijų, užtikrinančių geresnį pagreitį ir sukibimą. Naudojant SSP pagrindą ir modernias EV pavaras, galima tikėtis aštraus valdymo, išbaigto važiavimo komforto ir galimybių regeneracinio stabdymo strategijoms efektyvumui padidinti.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Skoda pozicionuoja Octavia Combi kaip praktišką, vertę pabrėžiančią alternatyvą tarp kompaktiškų šeimyninių universalų ir elektrinių wagonų. Lyginant su VW giminaičiu (ateities ID.Golf), Octavia tradiciškai siūlo daugiau interjero erdvės ir kiek konservatyvesnį dizainą. Kol VW modelis galbūt sieks aukštesnio premium segmento įvaizdžio, Skoda ir toliau išsiskiria geresniu erdvės išnaudojimu, sumania praktika ir stipria kainos ir vertės proporcija. Combi vardas lieka esmine markės universalo tapatybės dalimi.
Ką tai reiškia pirkėjams
Jei Skoda laikysis maždaug aštuonerių metų modelio ciklo — dabartinė Octavia debiutavo 2020 m. — dabartinė karta gali būti keičiama apie 2028 m. Vision O Wagon rodo, kad kita Octavia greičiausiai debiutuos kaip elektrinis automobilis, suteikdama aiškų kelią pirkėjams, siekiantiems erdvaus, efektyvaus ir šeimai tinkamo EV universalo be perteklinio blizgesio.
Galutinės mintys
Skoda, panašu, renkasi atsargų, vartotojui orientuotą požiūrį: viduje naujovės su modernia EV architektūra ir greitesniu įkrovimu, o išorei — evoliucinis atnaujinimas, išlaikantis plačią patrauklumą. Vision O Wagon Miuncheno IAA atskleis daugiau detalių; kol kas renginiai ir ankstyvos ataskaitos rodo praktišką, gerai sukomplektuotą Octavia įpėdinį, kuris pabrėžia interjero erdvę, naudojimo patogumą ir prieinamą elektrifikuotą našumą. Ar jums labiau patinka šis renderiuotas kryptis nei dabartinė Octavia? Pasidalykite nuomone — Vision O gali nubrėžti Skoda kitos eros toną.
Šaltinis: autoevolution
            
                
Palikite komentarą