4 Minutės
NISMO sugrįžta į visureigių pasaulį
Nissan NISMO ženklas — tapęs lenktyninių tradicijų ir pagerintos gatvinės dinamikos sinonimu — pirmą kartą papuošia X‑Trail modelį. Naujas X‑Trail NISMO, pristatytas Japonijos rinkai, derina vizualius patobulinimus ir mechaninius patikslinimus, kurie aštrina valdomumą, sustiprina važiuoklės dinamiką ir suteikia įtraukiančią vairavimo patirtį entuziastams, ieškantiems sportiško SUV.
Dizainas ir stilius: subtili agresija su raudonomis detalėmis
X‑Trail NISMO atpažįstamas iš pirmo žvilgsnio. Priekinėje dalyje dominuoja tamsintas chromas, suformuotas priekinis difuzorius su ryškiu NISMO logotipu ir raudonomis akcentuotomis šoninėmis apačiomis, pabrėžiančios automobilio sportinę paskirtį. Gale matomas difuzorą primenantis apatinis briaunos sprendimas ir atnaujintos rūko žibintų plokštės, derinančios agresyvią pozą. Salone dominuoja juoda apdaila su raudonu kontrastiniu siuvimu, o pirkėjai gali rinktis Recaro sportines sėdynes, suteikiančias labiau trasinį pojūtį — detalės, patrauklios vairavimo entuziastams ir sustiprinančios NISMO prekės ženklo DNA.
Ratai ir padangos
NISMO aprūpino X‑Trail 20 colių ratlankiais, platesniais nei standartiniai, ant kurių sumontuotos Michelin Pilot Sport EV padangos, gerinančios sukibimą ir vairo grįžtamąjį ryšį. Šie didesni ratai ir lipnesnės padangos prisideda prie aštresnio posūkių įveikimo ir geriau sugriežtintos važiuoklės jausenos.

Važiuoklė ir dinamikos patobulinimai
Užuot didinęs variklio maksimalią galią, NISMO koncentruojasi į važiuoklę, pakabą ir valdymo sistemas, kad pagerintų vairavimo dinamiką. X‑Trail NISMO gauna Kayaba swing valve tipo amortizatorius — technologiją, kurios Nissan anksčiau nepritaikė platesniame modelių porte — geriau valdančius suspaudimą ir atšokimą intensyvesnio vairavimo metu. Dėl to pagerėja posūkių stabilumas ir komfortas įvairiomis kelio dangomis.
e-4ORCE visų ratų valdymas
e‑4ORCE elektrinio visų ratų valdymo sistemai atlikti perskirstymai: ji gali prireikus labiau nukreipti sukimo momentą į galinius ratus ir koreguoti priekinių ratų įsikišimus tikslesniam kryptiniam valdymui. Kartu su patobulintu vairo asistento nustatymu šie pakeitimai pagerina įvažiavimą į posūkį ir vidurinės fazės balansą, nekeisdami gamyklinio variklio galingumo.

Pavarų agregatas ir važiavimo režimai
Nissan nepatvirtino mechaninių variklio atnaujinimų X‑Trail NISMO modeliui, todėl tikėtina, kad išsaugomi standartiniai varikliai. Kas išskiria NISMO versiją – specialiai sureguliuotas automobilio valdymo modulis su pasirinktomis Sport ir Auto režimų parinktimis. Sport režimas griežtina akseleratoriaus atsaką, vairo pojūtį ir AWD sukimo momento paskirstymą, siekiant labiau vairuotoją įtraukiančios dinamikos, tuo tarpu Auto režimas prioritetą teikia komfortui ir efektyvumui kasdienėje eksploatacijoje.
Rinkodaros pozicija ir prieinamumas
X‑Trail NISMO skirtas pirkėjams, kurie nori šeimai tinkamo krosoverio su aštresne valdomumu ir išskirtine sportine estetika. Jis bus prieinamas Japonijoje rugsėjo pabaigoje, o kaina turėtų būti aukščiau už bazinį X‑Trail modelį — natūraliai didesnė nei pradinė kaina (apie ¥3,6 mln. / maždaug 23 000 USD už bazinę versiją). Dėl platesnio išplatinimo už Japonijos ribų Nissan kol kas neatskleidė planų.

Palyginimai ir vieta rinkoje
Lyginant su standartiniu X‑Trail, NISMO variantas akcentuoja važiuoklės derinimą, patobulintą pakabos įrangą ir estetikos elementus, o ne vien tik didesnę paruoštąją galios reikšmę — panašiai kaip kiti NISMO modeliai, kurie pabrėžia pusiausvyrą ir vairavimo malonumą. Jis yra švelnesnis nei griežtai trasai skirtos versijos, tokios kaip GT‑R NISMO, bet žymiai aukštesnis už įprastus šeimyninius SUV valdomumo ir vizualumo požiūriu, todėl tai patraukli alternatyva entuziastams, norintiems praktiško, bet sportiško krosoverio.
Specifikacijų santrauka
- Modelis: Nissan X‑Trail NISMO (Japonija)
 - Pagrindiniai patobulinimai: Kayaba swing valve amortizatoriai, peržiūrėtas e‑4ORCE AWD valdymas, 20 colių išplėsti ratlankiai, Michelin Pilot Sport EV padangos, sureguliuotas automobilio valdymo modulis
 - Interjeras: juoda apdaila su raudonais akcentais, papildomai siūlomos Recaro sportinės sėdynės
 - Važiavimo režimai: Sport ir Auto
 - Prieinamumas: Japonijos salės, rugsėjo pabaiga
 
Entuziastams, stebintiems sportinius SUV, X‑Trail NISMO rodo NISMO evoliucinį požiūrį: matomus pagerinimus pasiekti per važiuoklės inžineriją ir valdymo sistemas, o ne vien tik siekiant didesnių galių rodiklių. Jei Nissan nuspręs pasiūlyti šį paketą kitoms rinkoms, jis gali tapti patraukliu pasirinkimu performance krosoverių segmente.
Šaltinis: autoevolution
            
                
Palikite komentarą