Hyundai Insteroid: koncepcija, dizainas ir retro arkadinio žaidimo idėja

Komentarai
Hyundai Insteroid: koncepcija, dizainas ir retro arkadinio žaidimo idėja

3 Minutės

Insteroid koncepcija ir kilmė

Hyundai šį pavasarį nustebino automobilių pasaulį su Insteroid — drąsiu konceptu, pastatytu ant Inster elektrinės subkompaktinės SUV platformos. Pristatytas labiau kaip interaktyvus meno kūrinys nei gamybinis prototipas, Insteroid buvo sukurtas, kad sulietų automobilių dizaino ir žaidimų kultūros ribas. Jo paskirtis atrodo mažiau apie praktinį mobilumą, o labiau apie emocinę, žaidimą primenančią vartotojo patirtį tiek elektrinių automobilių, tiek automobilių entuziastams.

Dizainas ir aerodinaminiai bruožai

Išorės stilius

Insteroid atrodo lyg perkelta iš vaizdožaidimo: agresyviai išplatintas kėbulas, trasai optimizuoti ratai, išsiskiriantis sparno tipo spoileris, ryškus difuzorius ir oro angos ratų arkoms. Šios detalės labiau pabrėžia aerodinamiką ir vizualinę dramą nei kasdienį praktiškumą, atkartodamos sportinių konceptų dizaino kalbą ir stipriai remdamiesi retro‑futuristine estetika.

Salono ir vartotojo patirties įkvėpimas

Hyundai teigė, kad koncepcijos vartotojo patirtis įkvėpė žaidimo vizualinius ir garso elementus, siūlydama kokpitą, kuriame prioritetas — panardinimas, ryškūs grafikai ir žaismingi valdikliai. Nors šie sprendimai nėra gamybai paruošti, jie parodo, kaip UX gali formuoti prekės ženklo pasakojimą elektrinių automobilių rinkoje.

Transporto priemonės specifikacijos ir našumas

Kaip konceptas, Insteroid buvo pristatytas be oficialios pavaros ar detalių techninių specifikacijų. Hyundai nepaskelbė sukimo momento, nuvažiuojamo atstumo, baterijos talpos ar įkrovimo duomenų šiai dizaino studijai. Aišku tik tai, kad Insteroid dalijasi DNR su Inster elektrinės subkompaktinės SUV platforma, kas pozicionuoja jį miesto orientuotame EV segmente. Palyginimui, gamybiniai subkompaktiniai elektriniai automobiliai paprastai prioritetizuoja kompaktiškas išmatas, efektyvius elektrinius variklius ir patogų įkrovimą miesto vairuotojams; Insteroid vietoje to pabrėžia vizualinį poveikį ir patirtinį dizainą.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Insteroid užima unikalią nišą tarp konceptualaus meno ir automobilių rinkodaros. Skirtingai nuo gamybinių elektrinių SUV ar kompaktiškų krosoverių iš Hyundai ir konkurentų, šis konceptas yra pareiškimas, skirtas pritraukti dėmesį automobilių parodose ir žaidimų renginiuose. Palyginti su pagrindiniais EV, tokiais kaip kompaktiški Hyundai ir Kia modeliai, Insteroid nėra tiesioginis konkurentas, o prekės ženklo kūrimo projektas, parodantis Hyundai pasirengimą eksperimentuoti su dizainu, prekės ženklo patirtimi ir tarpsektorine bendradarbiavimo forma.

Insteroid Retro Arcade žaidimas

Hyundai sukūrė nemokamą retro stiliaus arkadinį žaidimą pavadinimu Insteroid Retro Arcade, kuriame Insteroid vaidina valdomą veikėją. Dviejų lygių labirinto žaidimas remiasi klasikinėmis arkadų mechanikomis: žaidėjai rinko steroido skardinės formos elektros daiktus, kad vystytų bazinį Inster į Insteroid, o vėliau naudodami išvystytą transporto priemonę įbėgdavo galutinį bosą į labirintą ir stengėsi kuo greičiau užbaigti lygį. Audiovizualus žaidimo dizainas tiesiogiai semiasi elementų iš konceptinio automobilio, stiprindamas ryšį tarp virtualios ir fizinės patirties.

Kur žaisti ir renginiai

Hyundai pirmą kartą pristatė tiek automobilį, tiek žaidimą Gamescom Keulenėje, pažymėdama savo debiutą parodoje ir pirmą kartą, kai automobilių gamintojas eksponavo Retro & Family Area. Arkadinis žaidimas taip pat bus rodomas Casper Studio Busan, Salone Auto Torino 2025 ir Japan Mobility Show. Pasauliniams gerbėjams, kurie negali dalyvauti renginiuose, Hyundai siūlo nemokamą žaidimo versiją savo oficialioje svetainėje ir Instagram. Varžybinė lyderių lentelė leis geriausiems žaidėjams potencialiai paversti savo panašumus žaidimo personažais, dar labiau sujungiant bendruomenę, žaidimų ir automobilių kultūrą.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai