7 Minutės
Žymiai patobulinta Solterra
Kai Subaru pristatė savo pirmąjį elektrinį modelį vėlyvą 2021 m., Solterra pasirodė su gerais ketinimais, bet vidutiniu patrauklumu. Pirminis komplektas — maždaug 220 mylių nuvažiuojamas atstumas ir 215 arklio galių — paliko kompaktišką elektrinį visureigį konkurencinėje vidurio juostoje sparčiai augančiame EV segmente. Keista forma ir vidutinė technologijų įranga kėlė abejonių, lyginant su lyderiais, tokiais kaip Tesla Model Y ar naujausiais Hyundai elektriniais automobiliais.
2026 m. Subaru ne tiek išrado Solterra iš naujo, kiek ją patobulino: didesnis nuvažiuojamumas, daugiau galios, geresnė programinė įranga ir modernizuotas interjeras, tuo pačiu pradžios kaina iš esmės nepakito — $TKTK. Rezultatas — akivaizdžiai įtikinamesnis elektrinis visureigis, kuris pašalina pagrindinius pradinio modelio trūkumus, išsaugodamas Subaru praktišką, visų oro sąlygų charakterį.
Daugiau to, ko nori pirkėjai
Patobulinimai nuvažiuojamam atstumui ir efektyvumui
Subaru padidino Solterros EPA įvertintą važiavimo nuotolį iki 288 mylių — reikšmingas šuolis nuo ankstesnio 220 mylių vertinimo. Šis padidėjimas atsirado nepaisant to, kad baterijos paketas tik šiek tiek didesnis: 2026 m. modelyje naudojama 74,7 kWh baterija, prieš tai buvo 72,8 kWh. Didesnį nuotolį lėmė daugybė laipsniškų patobulinimų: pagerinta aerodinamika, perdarytų variklių ir keitiklių efektyvumas, atnaujinta elektronika ir kiti užkulisiniai inžineriniai patobulinimai, sukurti kartu su Toyota (2026 Solterra yra mechanine prasme identiška atnaujintajai Toyota bZ serijai).
Daugumai kasdienių vairuotojų 288 mylios sumažina įprastą nuotolio nerimą ir pozicionuoja Solterrą kaip praktišką pasirinkimą važiuotojams ir šeimoms, kurios nori elektrinio automobilio privalumų neaukojant kasdienio patogumo.
Įkrovimas ir suderinamumas
Įkrovimo patogumas 2026 m. aiškiai pagerėja. Subaru pereina prie Tesla tipo NACS įkrovimo lizdo, užtikrindama lengvesnį priėjimą prie Tesla įkrovimo ekosistemos. Automobilis komplektuojamas su adapteriais, kad liktų suderinamas su J1772 ir CCS įkrovikliais. Maksimali įkrovimo galia padidėja maždaug 50 % nuo ankstesnio modelio, pasiekdama iki 150 kW. Nors tai nėra klasės lyderis tarp EV, kurie gali viršyti 200 kW ar daugiau, 150 kW yra reikšmingas žingsnis į priekį praktiškam greitam įkrovimui ilgesnėse kelionėse.

Specifikacijos: pagrindiniai skaičiai iš pirmo žvilgsnio
Pagrindinės specifikacijos
- Baterija: 74,7 kWh (naudinga)
- Nuotolis: iki 288 mylių (EPA vertinimas)
- Maks. DC įkrovimas: iki 150 kW
- Galia (XT komplektacijos): 338 arklio galios, visų ratų pavara
- Ankstesnis modelis: ~72,8 kWh, 220 mylių, 215 AG
- Bagažo talpa: 23,8 kub. pėdos už galinių sėdynių
Šie skaičiai pozicionuoja Solterrą gerai kompaktiškų elektrinių visureigių viduryje: nebe išskirtinę anomaliją, bet taip pat neaiškų klasės lyderį vienoje specifikoje. Vietoje to Subaru siekė subalansuoto paketo nuotolio, galios ir kasdienio praktiškumo.
Interjeras ir technologijos: draugiškesnė kabina
Kokpitas buvo iš esmės pergalvotas. Neįprasta pirmosios kartos Solterros išdėstymas buvo pakeistas švaresniu, labiau naudojamu dizainu, kurio centras — 14 colių jutiklinis ekranas. Ekranas suteikia lengvą prieigą prie navigacijos, multimedijos ir automobilio nustatymų bei veikia kaip didelė terpė belaidžiam Apple CarPlay ir Android Auto.
Praktiški sprendimai apima dvi belaidžius įkrovimo kilimėlius priekyje ir porą 60 vatų USB-C lizdų antroje eilėje, leidžiančių keleiviams krauti nešiojamus kompiuterius ar greitai įkrauti įrenginius be adapterių. Galinių sėdynių komfortas yra geras segmentui, su pakankamu galvos ir kojų erdve; bagažo skyrius siūlo 23,8 kub. pėdos už galinių sėdynių, kas yra konkurencinga kompaktiškiems EV krosuveriams.

Saugumas ir vairuotojo pagalbinės sistemos
Subaru ilgalaikė EyeSight vairuotojo pagalbos sistema yra standartinė atnaujintoje Solterroje. Sistema apima automatinį avarinį stabdymą, adaptyvią kruizą ir juostos centro palaikymo funkciją. Srauto metu adaptyvus kruizas sugeba sustabdyti automobilį iki pilno stovinio ir vėl atnaujinti važiavimą automatiškai — naudingas funkcionalumas kasdienėms kelionėms, o juostos centro palaikymas padeda išlaikyti trajektoriją daugiajuostėse magistralėse.
Vairavimo įspūdžiai: santūrus, ne įnirtingas
Galingiausia Solterra XT Touring, kuria važiavau, generuoja 338 AG ir akivaizdų EV sukimo momentą, tačiau greitėjimas yra tikslingas, o ne ūmus. Solterra jaučiasi greita kasdieniame važiavime, tačiau Subaru sureguliavo galios tiekimą link ramesnio, pasitikėjimą keliančio charakterio, o ne grynos sportiškumo. Jei norite dragreiso tipo EV, rinkoje yra agresyvesnių pasiūlymų; jeigu vertinate nuspėjamą, linijinį našumą ir saugų sukibimą mišriomis sąlygomis, Solterra pateisina lūkesčius.
.avif)
Vairavimo mechanizmas yra aštrus ir informatyvus, tačiau važiuoklė pirmenybę teikia stabilumui prieš žaismingą persisukimą. Sukibimo ir stabilumo valdymo sistemos įsikiša greitai vos pajautus slydimą, sumažindamos galią siekiant išsaugoti sukibimą. Tokias saugumo pirmumo savybes įvertins pirkėjai, kurie traktuoja Solterrą kaip šeimyninį transportą ar visų oro sąlygų kasdieninį automobilį, nors tai gali nuvilti entuziastus, ieškančius šoninių linksmumų žvyro keliuose.
Bekelės gebėjimai yra santykinai kuklūs, bet tikėtini. Trumpas Subaru suorganizuotas žvyro ruožas parodė, kad Solterra susitvarko su žvyru ir lengvais takais ramiai — tinkama savaitgalio nuotykiams ir prastesnėms aptarnavimo trasoms, su kuriomis susiduria dauguma plataus vartojimo SUV.
Važiuoklės komfortas dažniausiai geras: Solterra suvalgo daugumą nelygumų ir gerai izoliuoja vėjo triukšmą greitkelyje, sukurdamas ramų važiavimą. Per didesnes duobes ir grubesnes atkarpas važiuoklė gali pasirodyti tvirtesnė, o kai kurie kelio triukšmai vis tiek patenka į saloną per nesureguliuotą dangą.
Dizainas ir išdėstymas
2026 m. Solterra išlaiko Subaru praktišką, stačią SUV siluetą, tuo pačiu patikslindama detales aerodinaminio efektyvumo gerinimui. Išoriniai pakeitimai yra subtilūs, bet tikslingi, prisidedantys prie padidinto nuvažiuojamo atstumo nekeisdami akivaizdžiai automobilio tapatybės. Interjero medžiagos ir išdėstymas atnaujinti, kad salonas jaustųsi modernesnis ir patogesnis naudoti, atitinkantis dabartinius pirkėjų lūkesčius technologijų ir komforto srityse.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Subaru persvarstė Solterra, kad ji konkuruotų realiomis stiprybėmis: subalansuotu nuotoliu, standartine visų ratų pavara, tvirtais saugumo įrodymais ir lengvai naudojama technologija. Nors ji vis dar nepasiekia ilgiausio nuotolio modelių iš Tesla ir kai kurių Hyundai pasiūlymų, skirtumas dabar toks mažas, kad pirkėjai gali teikti pirmenybę Subaru išskirtiniams pranašumams: AWD galimybėms, patikrintoms saugumo sistemoms ir patikimumo reputacijai.
Palyginti su Tesla Model Y, Solterra nebėra akivaizdus techninis silpnesnysis — ypač kai Tesla globalus patrauklumas svyruoja ir NACS suderinamumas mažina įkrovimo trintį. Lyginant su Hyundai Ioniq ar Kia EV krosuveriais, Solterra geriau konkuruoja prekės ženklo tapatumu ir bekelės pasitikėjimu, net jei skaitiniai nuotolio ar įkrovimo maksimumo rodikliai palankesni korėjiečių varžovams.
Kam verta apsvarstyti 2026 m. Solterrą?
Jei esate pirkėjas, vertinantis subalansuotą EV paketą su realiu nuotoliu, standartine visų ratų pavara, modernia pramogine sistema ir stipriomis saugumo technologijomis, atnaujinta Solterra verta bandymo. Tai ypač protingas pasirinkimas savininkams mišrių oro sąlygų regionuose, kurie nori elektrifikacijos privalumų neaukojant Subaru praktiškos DNR.
Santrauka
Subaru 2026 m. Solterra iš esmės ištaiso pirmojo paleidimo trūkumus. Reikšmingi nuotolio ir galios padidėjimai, praktiški įkrovimo patobulinimai ir daug patobulintas salonas sudaro elektrinį visureigį, kuris pagaliau atrodo kaip modelis, kurį Subaru ketino pristatyti rinkai. Gali būti, kad jis neviršija nuotolio lentelių ar įkrovimo greičio reitingų, tačiau Solterros gerai subalansuotas požiūris — standartinė AWD, visapusiškos saugumo sistemos ir apgalvotas išdėstymas — daro ją vis patrauklesniu pasirinkimu kompaktiškų elektrinių visureigių segmente.
Trumpai: geriau vėliau nei niekada. 2026 m. Solterra nebėra tik Subaru pirmasis EV; tai įtikinamas, konkurencingas pasirinkimas pirkėjams, ieškantiems praktiško, saugaus ir vartotojams pritaikyto elektrinio visureigio.
Šaltinis: engadget

Komentarai