5 Minutės
Intriguojantis prototipo pastebėjimas
Stipriai maskuotas Porsche 911 prototipas užfiksuotas važiuojantis Nürburgringo trasoje, o kėbulas aiškiai byloja apie Flachbau — arba slantnose — bruožus. Porsche tyliai gegužę registravo prekių ženklus „Flachbau“ ir „Flachbau RS“, o šis bandomasis automobilis sustiprina gandus, kad horizonte gali būti naujas riboto leidimo Slantnose 911 modelis. Testinis automobilis taip pat demonstruoja Manthey komponentus, kas rodo artimą ryšį su Porsche vidiniu našumo partneriu.
Dizainas: akivaizdus slantnose charakteris
Geriausias užuomina yra prototipo priekis: ilgesnis gaubtas su žibintais integruotais arba suderintais lygiu su kapotu ten, kur tradiciškai būtų apvalūs žibintai. Testuotojai užklijavo žibintų zonas, todėl interpretacija sudėtingesnė, tačiau gaubto geometrija ir maskuotos NACA angos sustiprina idėją apie modernią Flachbau interpretaciją. Kampuoti oro įsiurbimai, išreikštas priekinių lūpų splitteris ir perstumtos arkų ventiliacijos sklendės — pakeltos aukštyn link gaubto — suteikia automobiliui dar radikalesnį, iš lenktynių kilusį stovį.

Galinė dalis ir aerodinamikos detalės
Siluetą dominuoja milžiniškas galinis sparnas; jo netipinė linija ir matomi jutikliai rodo aktyvios aerodinamikos elementą. Galiniai ratai primena Aerodisc tipo sprendimus, sutinkamus Manthey rinkiniuose, o už centru užveržiamų ratlankių matosi didžiuliai anglies-keraminiai stabdžiai geltonais suportais. Galinis difuzorius stipriai paslėptas po maskuotėmis, tačiau agresyvi aerodinamikos paketo konfigūracija skaito kaip trasai pritaikytą 911 su reikšmingu sukibimo ir nuspaudimo (downforce) akcentu.
Veikimas ir mechaninės užuominos
Stebėtojai pastebi kelis GT3 RS bruožus — arkų ventiliacijos angas, plačias arkines linijas ir agresyvias aušinimo įsiurbimo angas — tačiau jų išdėstymas skiriasi nuo dabartinių modelių. Sparne esantys jutikliai ir didelės įsiurbimo angos byloja apie aktyvią aerodinamiką, reguliuojamas sklendes ir komplektą, optimizuotą didelio greičio stabilumui. Jei Manthey dalyvauja projekte, verta tikėtis šasi derinimo, kietesnės pakabos, patobulintų amortizatorių ir sustiprintos stabdžių įrangos — visa tai sukalibruota Nürburgringo našumui.
Transporto priemonės specifikacijos (numatomos)
Variklis
- Greičiausiai naudos aukštų apsukų boxer šešių cilindrų variklį iš 911 GT3/GT3 RS šeimos, galbūt šiek tiek sulėtintą arba papildomai tuningintą priklausomai nuo to, ar Porsche parduos gatvės legalų, ar tik trasinį variantą.
Šasi ir stabdžiai
- Manthey sukurta pakaba, centru užveržiami ratai, aerodinamiškai optimizuotas kėbulas, anglies-keraminiai stabdžiai su aukštos klasės suportais.
Aerodinamika ir svoris
- Aktyvus galinis sparnas su reguliuojama sklende, NACA angos (maskuotos), išsamūs anglies pluošto aerodinaminiai elementai; pabrėžiamas pakrypimas mažinti pakilimą ir pagerinti aušinimą, o ne vien tik taupyti svorį, nors lengvi komponentai tikėtini.

Rinkos pozicionavimas ir gamybos perspektyvos
Porsche „Flachbau“ palikimas siekia 1980-uosius, kai gamyklinės modifikuotos Turbo Flachbau versijos — įkvėptos 935 lenktyninio automobilio — buvo retos ir brangios. Istoriškai Porsche gamino šiek tiek daugiau nei 900 tokių automobilių ex-works, todėl originalūs Flachbau egzemplioriai yra itin vertinami kolekcionierių. Jei Porsche nuspręs atgaivinti modernų Flachbau arba Flachbau RS, verta tikėtis labai riboto leidimo, didelės kainos premijos ir didelio patrauklumo kolekcionieriams bei trasos dienų entuziastams. Ar modelis bus parduodamas kaip gatvės legalus homologacijos specialas, riboto leidimo coachbuilt variantas ar vien trasai skirtas ginklas — kol kas neaišku.
Palyginimai ir tikėtini pirkėjai
Naujas Slantnose 911 būtų ekskliuzyvumo viršuje, aukščiau nei įprastos Carrera ir Turbo versijos, ir greičiausiai sutaptų su GT3 RS pagal orientaciją į performansą. Pirkėjų ratą sudarys Porsche kolekcionieriai, besivaikantys paveldinių modelių, entuziastai, vertinantys Manthey derinamą dinamiką, ir savininkai, ieškantys ekstremalaus Porsche su istorinėmis nuorodomis į 935 liniją.
Kontekstas: Porsche paveldas ir prekių ženklai
Porsche neseniai pristatė savo Heritage Design seriją, o 911 Spirit 70 buvo trečias iš keturių planuotų leidimų, švenčiančių dešimtmečius Porsche istorijos. Flachbau vardo registracija kartu su šiuo prototipu sustiprina hipotezę, kad prekės ženklas svarsto gamyklinę 1980-ųjų Turbo Flachbau koncepcijos atgaivinimą — perinterpretuotą šiuolaikinei aerodinamikai, elektronikai ir šasi technologijoms.
Išvada
Šis Nürburgringo bandymo automobilis tvirtai leidžia manyti apie Flachbau įkvėptą 911 su Manthey įtaka: aukštos klasės, riboto leidimo slantnose, galintis siekti kolekcinę vertę. Pagrindiniai nežinomieji išlieka — tikslūs galingumo skaičiai, ar jis bus gatvei legalus, ir kiek vienetų Porsche pagamins — tačiau šnipinėjimo nuotraukos rodo, kad Porsche tiria rimtą ir autentišką atgaivinimą, o ne vien dizaino studiją.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą