4 Minutės
Audi ruošia ryžtingą atsaką BMW M5 Touring — išsamiai atnaujintą RS 6 Avant, skirtą 2027 metų modeliui. Daug kartų pastebėti aukšto greičio bandymai rodo prototipus, kurie atrodo beveik paruošti gamybai ir vėl žada plėsti vykdomųjų performansinių universalų segmentą.
Dizainas ir važiuoklė
Išorės apdaila
Naujausi bandymų modeliai buvo uždengti pilna kamufliažo danga, tačiau svarbūs elementai, tokie kaip galutiniai priekiniai ir galiniai bamperiai bei apšvietimas, atrodo artimi gamybos specifikacijai. RS ženklui būdingas agresyvus dizaino braižas yra akivaizdus — platūs ratų arkos, raumeningos linijos ir charakteringi dvigubi ovalūs išmetimo angų vamzdžiai gale išlieka. Šnipinėjimo nuotraukos taip pat atskleidžia dvi skirtingas ratų opcijas: juodus daugiasparnius ratlankius viename prototipe ir sidabrinius penkių stipinų ratlankius kitame, abu derinami su didelėmis stabdžių apkabomis ir diskais.
Konstrukcija ir platforma
Po kėbulu RS 6 Avant gauna standesnę, į našumą orientuotą važiuoklės atnaujinimą, palyginti su įprastu A6. Naujos kartos A6 pradėtas gaminti Audi Neckarsulmo gamykloje ir dalijasi architektūros elementais su trečios kartos Q5 krosoveriu, tačiau RS variantas turi specialiai paruoštą pakabos derinimą, aukštesnės klasės stabdžius ir sustiprintą važiuoklės pagrindą, kad atlaikytų didesnes galias ir trasinį naudojimą.

Variklis ir našumas
Nuo V8 prie elektrifikuoto V6
Dabartinis Audi RS 6 Avant Performance naudoja 4.0 l dvigubą turbokompresorių V8, generuojantį 621 bhp (630 ps / 463 kW) ir 627 lb-ft (850 Nm) sukimo momentą. 2027 metams tikėtina, kad Audi atsisakys tradicinio V8 vietoje elektrifikuoto V6 PHEV sprendimo. Ankstyvosios prognozės rodo bendrą sistemos galią viršijančią 725 AG, todėl naujasis RS 6 Avant savo gryna galia tiesiogiai konkuruos su BMW M5 Touring.
Našumo etalonas
BMW M5 Touring naudoja galingą PHEV V8, kuris išvysto apie 717 AG (727 ps / 535 kW) ir įsibėgėja iki 60 mph (97 kph) maždaug per 3,2 sekundės — maždaug dešimtąją greičiau nei ankstesnis RS 6. Audi tikslas greičiausiai bus prilygti arba pagerinti šias sprinto charakteristikas, tuo pačiu gerinant kuro sąnaudas ir emisijas per elektrifikaciją.
Rinkos pozicionavimas ir strategija
Audi siekia, kad RS 6 Avant išliktų jų flagmanu performansinių universalių segmente, skirtu pirkėjams, norintiems superautomobilių tempų kartu su kasdiene praktiškumu. Sprendimas išlaikyti RS 6 Avant vardą sekė trumpalaikį vidinį eksperimentą su keitimu į nelyginių/lyginių numerių sistemą vidaus degimo ir elektrinių modelių atskyrimui. Pakeitimas buvo atšauktas, kad nebūtų painiojama klientams, todėl pažįstamas RS 6 Avant ženklelis pasirodys naujajame modelyje.

Palyginimai ir konkurencinė aplinka
2027 metų RS 6 Avant bus lyginamas su BMW M5 Touring, kuris atgaivino susidomėjimą superuniversalių segmentu. Pagrindiniai palyginimo taškai bus:
- Variklių architektūra: Audi elektrifikuotas V6 (PHEV) vs BMW PHEV V8
- 0–60 mph ir rato laiko rezultatai
- Važiuoklės dinamika, vairo pojūtis ir stabdymo charakteristikos
- Praktiškumas: bagažo tūris, galinės sėdynės erdvė ir kasdienis naudojimo patogumas
Tikėtinos specifikacijos
- Variklis: elektrifikuotas V6 (PHEV) su bendra galia >725 AG (numatoma)
- Ankstesnis etalonas: 4.0 l dvigubas turbokompresorių V8 — 621 bhp (630 ps / 463 kW) ir 627 lb-ft (850 Nm)
- 0–60 mph: tikslas prilygti arba pranokti M5 Touring maždaug ~3,2 s
- Gamybos bazė: Neckarsulm, Vokietija; dalijamasi architektūra su naujos kartos A6/Q5
Ko tikėtis toliau
Audi tęsia vystymą žiemos bandymais ir Nürburgringo testais, o tai rodo galimą oficialų pristatymą prieš 2027 modelių metų paleidimą. Tikėtina, kad oficialios premjeros metu bus atskleisti galutiniai gamybos ratlankiai ir žibintai, kartu su pilnomis techninėmis specifikacijomis, našumo duomenimis ir kaina.
Entuziastams ir pirkėjams, ieškantiems didelio greičio ir praktiško universalo, 2027 RS 6 Avant žada būti vienu patraukliausių segmentų pasiūlymų — derančiu gryną našumą, modernią elektrifikaciją ir kasdienį praktiškumą konkurencijai su BMW M5 Touring.
Šaltinis: autoevolution
Palikite komentarą