5 Minutės
Gran Turismo 7 atnaujinimas: nemokama Corvette CX.R VGT ir nauji laiko ruožai
Pradinės mintys
Nuotrauka: autoevolution Gran Turismo 7 naujausias atnaujinimas suteikia dosnią staigmeną PlayStation sim lenktynininkams: nemokamą Corvette Vision Gran Turismo įrašą oficialiam Laguna Seca Laiko Ruožui, kartu su antruoju internetiniu atrankos etapu, kuriame dalyvauja Honda NSX CONCEPT-GT '16. Šis pataisymas taip pat prideda keletą naujų automobilių ir specialių renginių, kurie koreguoja rato laikų tikslus bei savaitinius apdovanojimus žaidėjams, siekiantiems kreditų, patirties ir retų daiktų.
Transporto priemonių akcentai ir pirmasis įspūdis
AFEELA (prototipas)
Nuotrauka: autoevolution Afeela prototipas sugrįžta į GT7 ir jį vis dar galima nemokamai pasiimti. Oficialūs žaidimo duomenys neatskleidžia tikslaus masės ir maksimalaus pajėgumo, tačiau trečiųjų šalių pranešimai nurodo maždaug 489 AG (~bhp) ir apie 2 420 kg. Kaip elektromobilis jis demonstruoja nuspėjamą priekinį slydimą (understeer) ir sunkumo pojūtį posūkiuose; pagreitis yra stabilus, o ne sprogstamas. Laguna Seca testerio duomenimis pagrindinėje tiesiojoje buvo pasiekta apie 200 km/h, o pradinis ratas — 1:43.287.

Renault Avantime 3.0 V6 24V '02
Nuotrauka: autoevolution Netradicinė klasika pridėta prie Brand Central ir Naudotų automobilių parduotuvės (naudotas — 39 000 kreditų, Brand Central — 50 000). 2,9 l V6 produkuoja šiek tiek daugiau nei 200 AG, o pravažiuojamoji masė — apie 1 741 kg. Jis atlygina už tikslų akseleratoriaus valdymą ir siūlo netikėtą charakterį — pažįstamą vairuotojams, kurie vairavo senesnius Renault MPV — registruodamas geriausią ratą apie 1:58.027 be intensyvaus tune'inimo.

Chevrolet Corvette ZR1 (C6) '09
Nuotrauka: autoevolution Daugelio žaidėjų garažo favoritė — C6 ZR1 — tampa žiauri, kai ją užtuningavus iki 900+ AG kaip galinių ratų varomą mašiną. Praktikoje ji puikiai tinka driftui; nuolatinis sukibimas prarandamas virš maždaug 260 km/h, tačiau švarus ratas Laguna Seca testo sąlygomis davė 1:25.840.

Chevrolet Corvette CX Concept '25
Nuotrauka: autoevolution Vidurio variklio Corvette CX Concept kelia prieštaringas nuomones: kritikai tikėjosi C8 ZR1, tuo tarpu kiti giria jo įspūdingą galią santykinai prie nedidelio svorio. Žaidimo duomenys rodo maždaug 2 146 AG ir pravažiuojamą masę apie 1 400 kg, vidurinės ašies AWD išdėstymą bei ekstremalų ridenimą su minkštų padangų mišiniu. Įsigytas Brand Central už 1 000 000 kreditų, šis automobilis ant gamepad valdiklio jaučiasi lyg cheat-kodas ir gali būti negailestingas trasose.

Laiko ruožas 1 — Corvette CX.R Vision Gran Turismo Concept
Nuotrauka: autoevolution Pagrindinis Laiko Ruožas vyksta Laguna Seca ir renginio dalyviams suteikia Corvette CX.R Vision Gran Turismo Concept nemokamai, nebent žaidėjai pasirenka mokamas liverijas. Varžybinis automobilis sujungia tris elektrinius variklius su dvigubu turbininiu V8, bendra galia apie 2 039 AG, ir yra lengtesnis bei labiau trasai pritaikytas nei gatvinis CX. Aukso tikslas — 1:06.371, o pasauliniai lyderiai jau juda 1:04 ribose; testo ratas 1:11.820 ir maksimalus greitis apie 323 km/h pabrėžia skirtumą tarp žaidėjų su valdikliais ir su vairo įranga.

Laiko ruožas 2 — Honda NSX CONCEPT-GT '16
Nuotrauka: autoevolution Antrasis Laiko Ruožas sumažina galios rekordus, bet išlieka labai konkurencingas. NSX CONCEPT-GT ypatingai tinka Autodrome Lago Maggiore Full Course — jis randa gerą pusiausvyrą tarp sukibimo ir vikrumo. Šis internetinis atrankos etapas vyksta iki rugsėjo 28 d. ir sulaukė beveik 50 000 dalyvių; aukso reikalavimas siekia apie 1:41.986, o geriausi varžovai demonstruoja 1:39 laikus.

Specifikacijos, dizainas ir rinkos pozicionavimas
- Corvette CX.R VGT: vidurinės ašies variklis, AWD lenktyninis variantas, ~2 039 AG, lengvesnis už gatvinį CX, sukurtas vien trasai VGT renginiams. GT7 jis užima aukščiausios VGT klasės poziciją, skirtą patyrusiems sim lenktynininkams ir Laiko Ruožų lyderiams.
- Corvette CX Concept '25: vidurinės ašies, AWD keliams skirtas konceptas, ~2 146 AG, ekstremalaus našumo halo klasės automobilis kainuojantis 1 000 000 kreditų žaidime. Tai parodo Polyphony Digital fokusą į hiper našumo koncepcijas, o ne vien tik į gamybos realizmą.
- Afeela: elektrinis prototipas, šeimos/technologijų demonstracija, nemokamai prieinama, akcentuoja prieinamumą daugiau nei gryną greitį.
- Renault Avantime: keistas klasikinis grand tourer, vidutinė galia, stiprus charakteris ir geras tune'inimo potencialas.
Pasiekimų palyginimai ir vairavimo patarimai
Nuotrauka: autoevolution Kalbant apie gryną rato laiką, Corvette VGT mašinos dominuoja, tačiau jos reikalauja stabilios vairavimo technikos, optimalios padangų pasirinkimo ir idealiai — vairo įrangos. Afeela yra nuspėjama, bet sunki; Avantime atlygina už subtilumą ir siūlo įdomią mažesnės galios patirtį. C6 ZR1 tampa žiauri intensyviai tune'inant — smagi driftui ir aukštos galios chaoso mėgėjams, bet mažiau nuosekli švariems Laiko Ruožams.
Baigiamosios mintys
Nuotrauka: autoevolution Šis GT7 atnaujinimas sujungia aukštos klasės konceptinius automobilius su prieinamais nemokamais pasiūlymais ir dinamiškais Laiko Ruožais, apdovanodamas tiek atsitiktinius žaidėjus, tiek rimtus sim entuziastus. Nesvarbu, ar siekiate aukso rekordų Laguna Seca trasoje, ar tiesiog mėgaujatės keistu Avantime pasivažinėjimu — pataisa praplečia įvairovę ir suteikia galimybę išbandyti vieną greičiausių Corvette, kada nors pridėtų į žaidimą, neinvestuojant nė vieno kredito, jei dalyvaujate renginyje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai