Audi nutraukia A7 ir S7 pardavimus JAV 2026 m.; RS7 išlieka

Komentarai
Audi nutraukia A7 ir S7 pardavimus JAV 2026 m.; RS7 išlieka

3 Minutės

Audi 2026 m. Jungtinėse Valstijose nepasiūlys A7 ir S7, reorganizuodama modelių gamą ir ruošdama netiesioginį įpėdinį. Nors fastback A7 ir sportiškesnis S7 pašalinti iš Amerikos rinkos, Audi patvirtino, kad didelės galios RS7 2026 m. išliks prieinamas.

Kas keičiasi 2026 m.

Audi atstovas sakė Road & Track, kad prekės ženklas sutelkia dėmesį į naują A6 TFSI, kuris pasirodys vėliau šiais metais. Audi trumpai svarstė pavadinimų sistemą pagal pavarų grupę — nelyginiai skaičiai benzininiams modeliams ir lyginiai elektriniams automobiliams — bet atsisakė šio požiūrio dėl vartotojų painiavos. Benzininis kitos kartos modelis bus parduodamas kaip A6 TFSI ir prisijungs prie jau pristatyto elektrinio A6 E‑Tron.

A7 šeimos dizainas ir palikimas

Pristatytas 2010 m., Audi A7 išpopuliarino keturių durelių kupė arba fastback siluetą kaip Audi atsaką į Mercedes‑Benz CLS. Jo nuolydus stogo linija ir elegantiškas hečbeko dizainas nustatė stiliaus tendenciją, kurią vėliau perėmė daugelis konkurentų. Sportiškesnis S7 pasirodė 2012 m., o aukštos klasės RS7 debiutavo 2013 m. Detroito automobilių parodoje, iš pradžių turėdamas 552 AG dvigubai turbokompresuotą 4,0 l V8.

RS7 specifikacijos ir našumas

Variklis ir transmisija

2026 m. RS7 išlaiko Audi dvigubai turbokompresuotą 4,0 litro V8 variklį, dabar sureguliuotą iki 621 AG ir 627 svaro pėdų (lb‑ft) sukimo momento. Galia perduodama per aštuonių pakopų Tiptronic automatinę transmisiją ir Audi Quattro visų ratų pavaros sistemą.

Našumo duomenys

Turėdamas tokį našumą, RS7 iki 60 mylių per valandą (apie 96 km/h) įsibėgėja per maždaug 3,3 sekundės. Galingo V8, tiksliai sureguliuoto važiuoklės ir Quattro sukibimo derinys pozicionuoja RS7 tarp greičiausių to segmento sportinių sedanų.

Kainodara ir prieinamumas

2026 m. RS7 pradinis JAV kainos ženklas yra 133 995 USD, į kurį įskaičiuotas 1 295 USD pristatymo mokestis. Audi toliau pardavinės šį flagmaninį sportinį modelį, net kai A7 ir S7 dings iš JAV salonų.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Kai A7 ir S7 pašalinami, Audi keturių durelių kupė asortimentas susiaurėja. Gamintojas jau siūlo elektrinę S6 versiją, kuri generuoja iki 543 AG ir iki 60 mph įsibėgėja per apie 3,7 sekundės, tačiau RS7 akivaizdžiai pranoksta tą modelį pagal bendrą našumą. A6 TFSI siekia užpildyti spragą tradicinių benzininių pirkėjų, kuriems trūksta A7 silueto ir važiavimo charakterio.

Kodėl tai svarbu

Audi pastaraisiais metais susidūrė su mažėjančiu pasauliniu pardavimu ir viešai pripažino kokybės iššūkius. Gamą supaprastinti ir sutelkti dėmesį į stiprius halo modelius, tokius kaip RS7, yra platesnio veiksmo dalis siekiant atgauti pirkėjų pasitikėjimą ir supaprastinti produktų asortimentą. Šios strategijos galutinis sėkmės laipsnis priklausys nuo naujo A6 TFSI priėmimo ir ar Audi sugebės užtikrinti nuolatinę kokybę derinyje su įspūdingu dizainu ir konkurencingu našumu.

Šaltinis: motor1

Palikite komentarą

Komentarai