Mini grįžta prie sportiškumo su dviem JCW koncepcijomis

Mini grįžta prie sportiškumo su dviem JCW koncepcijomis

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

4 Minutės

Mini grįžta prie sportiškumo su dviem JCW koncepcijomis

Mini paskelbė apie atsinaujinusį susitelkimą į aukštos klasės sportinius modelius — du minimalistiniai John Cooper Works koncepciniai automobiliai sukurti bendradarbiaujant su banglenčių ir gyvenimo būdo prekės ženklu Deus ex Machina. Pristatomos kaip dizainu grįsti eksperimentai, o ne gamybos projektai, The Skeg ir The Machina persvarsto Cooper JCW hečbeko formą — atitinkamai elektra varomą ir benzinu varomą — ir stipriai remiasi autosporto, mados bei banglenčių kultūra.

Dizainas ir stilius: banglenčių pluoštas ir ralio potėpiai

The Skeg — banglenčių įkvėptas lengvas kėbulas

The Skeg semiasi įkvėpimo iš banglenčių kultūros. Jo kėbulo skydai pagaminti iš stikloplastiko — to paties aukštos kokybės kompozito, naudojamo premium klasės banglentėms — kurio, pasak Mini, dėka standartinės Cooper JCW svoris ant ratus sumažėja maždaug 15 % (nuo apie 1 725 kg iki maždaug 1 470 kg). Matomi pakeitimai apima ryškų priekinį splitterį, platintus sparnų iškilimus ir didelį, agresyvų galinį spoilerį, kurie elektra varomam Cooper suteikia tvirtesnę išvaizdą.

The Machina — ralio ir trasos DNR

The Machina yra šiuolaikinis Mini lenktynių praeities kiauras. Ant variklio dangčio sumontuotas žibintų blokas nuorodo į markės ralio istoriją, o galinis difuzorius semiasi įkvėpimo iš Mini dalyvavimo Nürburgringo 24 val. lenktynėse. Automobilis taip pat pasižymi didesne aerodinamine sparno konstrukcija, kurios siluetas primena radikalius 1970-ųjų Can-Am prototipus.

Interjeras ir svorio taupymo sprendimai

Abu koncepciniai automobiliai laikosi minimalistinės salono filosofijos. The Skeg atsisako stogo apmušalo ir galinių sėdynių, pakeičia audinius durų apmušalus vienos dalies stikloplastiko panelėmis ir montuoja lenktyninio tipo priekinės sėdynes. The Machina žengia dar toliau: galinės sėdynės pakeistos konstrukcine skersine atrama, durų apmušalai visiškai pašalinti, o tradiciniai trijų taškų saugos diržai pakeisti lenktyninio standarto harnasais, pabrėžiant koncepto trasinę orientaciją.

Našumas ir specifikacijos

The Skeg bazuojasi ant Mini elektrinio Cooper JCW. Nors Mini nepaskelbė specialių šio koncepcijos galios parametrų, gamybinio elektrinio JCW priekyje sumontuotas variklis įvertintas 255 bhp ir 258 lb-ft sukimo momentu, o fabrikinis 0–62 mph laikas siekia 5,9 sekundės. Pastebimas svorio sumažėjimas, pasiektas naudojant stikloplastiko kėbulo elementus, turėtų reikšmingai pagerinti įsibėgėjimą ir valdymą, ypač pereinamąją reakciją ir stabdymą.

The Machina stovi ant benzininio Cooper JCW platformos ir šiame koncepcijos etape daugiau orientuojasi į aerodinamikos bei važiuoklės patobulinimus, o ne į akivaizdų galios didinimą. Abu automobiliai pristatomi kaip kūrybiniai šou pavyzdžiai, nagrinėjantys, kaip lengvos medžiagos, aero elementai ir lenktyninė įranga galėtų aštrinti JCW vairavimo patirtį.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Išvada

Mini ir Deus ex Machina bendradarbiavimas atneša du ryškius koncepcinius automobilius, kurie sujungia markės paveldą su kultūrinėmis įtakomis. The Skeg pabrėžia lengvą konstrukciją ir banglenčių estetiką, o The Machina švenčia ralio ir ištvermės lenktynių elementus. Abu modeliai sustiprina Mini sportinį identitetą ir užuomina, kaip galėtų atrodyti būsimų, dar ekstremalesnių John Cooper Works modelių asortimentas, jeigu kai kurie šių koncepcijų elementai patektų į serijinę gamybą.

Šaltinis: autocar.co

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą