Honda Prelude 2026: hibridinis kupė sugrįžta kaip grand tourer

Honda Prelude 2026: hibridinis kupė sugrįžta kaip grand tourer

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

5 Minutės

Prelude atgimsta hibridinei erai

Po 20 metų pertraukos Honda Prelude sugrįžta, pergalvota elektrifikuotam amžiui. 2026 metų Prelude nėra nostalginis retro projektas — tai šiuolaikinis kupė, suderinantis efektyvumą, komfortą ir vairuotojo įsitraukimą. Honda naująjį Prelude pozicionuoja kaip tikrą grand tourer, pagerbiantį sportinį paveldą ir atitinkantį šiuolaikinių pirkėjų poreikį hibridiniam efektyvumui bei kasdienio naudojimo praktiškumui.

Pavaros grupė ir našumas

Dvivis hibridinis variklis su akimirksniu juntamu smūgiu

Prelude šerdyje yra Honda dviejų variklių hibridinė sistema, bendrinama su Civic Hybrid. 2,0 litro Atkinsono ciklo tiesioginio įpurškimo keturių cilindrų benzininis variklis derinamas su galingu elektros varikliu, kartu duodami 200 AG (hp) ir 232 lb-ft (315 Nm) sukimo momentą. Benzininė dalis prisideda 141 AG ir 134 lb-ft (182 Nm), o elektros variklis prideda 181 AG ir 232 lb-ft (315 Nm).

Skaičiai popieriuje gali atrodyti santūrūs, bet svarbu sistemos pateikimas. Momentinis elektrinis sukimo momentas užtikrina ryškų reakciją iš vietos, o benzininis variklis sklandžiai padeda didesnėse apkrovose. Honda dar nepaskelbė 0–60 mph ar EPA degalų sąnaudų rodiklių, tačiau savininkai gali tikėtis energingo vidurinio diapazono tempimo ir užtikrintų posūkių išėjimų dėl elektros pastiprinimo.

S+ Shift: simuliuojamos pavaros, tikra drama

Norėdama padidinti vairavimo malonumą, Honda pristato S+ Shift režimą. Šis režimas simuliuoja pavarų perjungimus, suteikia virtualų apsukų derinimą ir sustiprina variklio garsą, kai vairuotojas naudoja vairo lazdeles. Tai nėra mechaninė pavarų dėžė ar DCT, bet pridėtinė, emociškai įtraukanti sluoksnis vairavimui tiems entuziastams, kurie nori daugiau įsitraukimo nei tylus efektyvumas.

Šasi, stabdžiai ir valdymas

Type R kilmės pagrindas, sureguliuotas turizmui

Viena iš Prelude išskirtinių savybių — Type R kilmės komponentai. Pirmą kartą hibridinė sistema derinama su Civic Type R važiuoklės geometrija, įskaitant dviašį priekinį atraminį komplektą, plačius priekinio ir galinio rato stendus bei galingus stabdžius. Prelude turi 13,8 col. (350 mm) priekinį diską su Brembo keturių stūmoklių aliumininiais suportais, dažytais modelio išskirtine Prelude Blue spalva, ir 12,0 col. (305 mm) galinius diskus.

Type R paveldėti adaptaciniai amortizatoriai buvo perreguliuoti taip, kad prioritetą gautų komfortas, nenukenčiant vairo tikslumui. „Bepačiojant“ ant 19 colių Berlina Black ratlankių su 235/40R19 padangomis, Prelude renkasi pusiausvyrą tarp sukibimo ir sumažinto riedėjimo pasipriešinimo, o ne Type R itin lipnios 265 sekcijos gumos. Honda taip pat pridėjo patobulintą Agile Handling Assist sistemą, kuri koordinuoja stabdymą ir varomosios jėgos paskirstymą, kad posūkio pradžia būtų aštresnė ir vairuotojas jaustųsi užtikrinčiau.

Dizainas ir matmenys

Sportiškos proporcijos, švarus įgyvendinimas

Prelude stovi žemai ir plačiai su atletinėmis proporcijomis: ratų bazė 102,6 col. (2,606 mm), ilgis 178,4 col. (4,532 mm), plotis 74,0 col. (1,880 mm) ir tik 53,4 col. (1,356 mm) aukštis. Išskirtiniai bruožai — dvigubas „bubble“ stogas, praplatinti sparnai ir viso pločio galiniai žibintai. Aerodinamika integruota per didelį priekinį po spoilerį ir švarų liftback galą. Lazerinis sujungimas palei stogo liniją pašalina matomas apdailos juostas ir padeda kupė atrodyti prabangiai bei skulptūriškai.

Išorės spalvų pasirinkimai apima naują Winter Frost Pearl su pasirinktinai kontrastuojančiu juodu stogu, Meteorite Gray Metallic, Crystal Black Pearl, Rally Red ir Boost Blue Pearl.

Salonas, ryšys ir praktiškumas

Vairuotojui orientuotas salonas su praktiška bagažine

Viduje Prelude dalijasi prietaisų skydelio architektūra su Civic, turėdamas 10,2 col. skaitmeninį prietaisų ekraną ir 9 col. HD jutiklinį ekraną su Google integracija, belaidžiu Apple CarPlay, Android Auto ir belaidžiu telefono krovikliu. Unikalūs sprendimai pakelia saloną: odiniai šildomi sportiniai sėdynių apmušalai su įspaustu Prelude logotipu, perforuoti houndstooth įdėklai, asimetrinis šoninis atraminimas ir mėlynos kontrastinės siūlės.

2+2 išdėstymas suteikia 32 col. (813 mm) vietos galinėms kojoms trumpoms kelionėms ir praktišką bagažo erdvę per liftback dangtį. Turėdamas 15,1 kub. pėdų (428 litrų) bagažo talpą, Prelude yra praktiškesnis nei dauguma kupė ir netgi pranoksta Civic Sedan lagaminų talpos atžvilgiu.

Kiekviename Prelude įtrauktas premium klasės Bose Centerpoint aštuonių garsiakalbių garso sistema, specialiai suderinta šiam salonui, o Google integracija komplektuojama su nemokamu trejų metų neribotu duomenų planu žemėlapiams, balso pagalbai ir programėlėms.

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

Honda Prelude pristatomas kaip nišinė, bet strategiška modelio pridėtis ženkliai pereinančiam prekės ženklui link hibridinės pavaros. Hibridiniai modeliai JAV jau sudaro maždaug trečdalį Honda pardavimų, o kompanija tikisi, kad iki 2026 m. šis rodiklis viršys 60 procentų. Prelude praplečia hibridinę portfelį kaip ketvirtasis hibridinis modelis, derindamas emocinį patrauklumą su kuro taupymo technologija. Palyginti su Civic Type R, Prelude yra mažiau ekstremalus ir labiau rafinuotas — grand tourer, kuris skolinasi našumo DNR, bet pirmenybę teikia kasdieniam komfortui ir ilgų distancijų ramybei.

Prieinamumas

2026 metų Honda Prelude tikimasi pasirodys salonuose vėlyvą rudenį, siūlant pirkėjams stilingą, ekonomišką ir įtraukiančią kupė alternatyvą, jungiantią Honda lenktyninį palikimą ir elektrifikuotą ateitį.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą