4 Minutės
1958 metų Chevrolet Bel Air pasirodė Craigslist su kainos prašymu, kuris privers pakelti antakius: 35 500 USD. Skelbimas automobilį apibūdina kaip „daugiausia originalų“, tačiau keli svarbūs duomenys yra neaiškūs arba prieštaringi. Kolekcionieriams ir klasikinių automobilių entuziastams šis pavyzdys kelia įprastus klausimus apie autentiškumą, mechaninę būklę ir rinkos vertę — ypač todėl, kad 1958 metų Impala to meto modelių gamoje užgožė Bel Air.
Istorinis kontekstas: Bel Air prieš Impala
1958 metais Chevrolet Impalą iš Bel Air submodelio perkėlė į atskirą pavadinimą, kuris užvaldė pardavimus ir tapo pagrindiniu pilno dydžio Chevrolet modeliu keliems metams. Bel Air liko kaip pigesnė alternatyva. Išvaizda ir mechanika dažnai buvo panašios, tačiau Impalos — ypač dvejų durų hardtopai ir kabrioletai — yra geidžiamiausi 1958 metų pilno dydžio Chevrolet automobiliai.
Ką sako Craigslist skelbimas
Pardavėjas skelbime nurodo šį automobilį kaip 1958 metų Bel Air ir vadina jį „daugiausia originaliu“. Skelbimo nuotraukos rodo klasikinį kėbulą, kuriam reikia priežiūros: nudėvėtą dažų sluoksnį ir tikėtinas paviršiaus korozijas. Skelbime taip pat teigiama, kad variklis yra 350ci V8, sujungtas su automatine pavarų dėže. Šis teiginys iš karto kelia įtarimą, nes 350ci nebuvo gamyklinė parinktis Chevrolet pilno dydžio automobiliams 1958 metais. 348ci V8 buvo pristatytas 1958 metais, o 350 nebuvo įtrauktas į Chevrolet pilno dydžio asortimentą iki vėlesnio dešimtmečio.
.avif)
Transporto priemonės specifikacijos (pagal skelbimą)
Nurodyta įranga
- Metai/Modelis: 1958 Chevrolet Bel Air (pardavėjo nurodymas)
- Variklis: nurodytas kaip 350ci V8 (patvirtinimas trūksta)
- Pavarų dėžė: automatinė (neapibrėžta)
- Kėbulo tipas: neaiškus (nuotraukos ir aprašymas nepatvirtina durų skaičiaus)
- Prašoma kaina: 35 500 USD (pardavėjas atviras deryboms)
Dizainas ir būklė
Nuotraukos leidžia manyti, kad kėbulas yra pilnas, tačiau kosmetiškai pavargęs. Tikėtina, kad reikės visiško dažų perdengimo ir rūdžių taisymo aplink grindis bei bagažinės dugną — tai įprastos problemos vėlyvojo dešimtmečio Chevrolet automobiliams. Be apačios nuotraukų ar aiškaus VIN numerio, teiginių apie originalumą sunku patikrinti. Automobilis atrodo pakankamai tvirtas, kad būtų restauracijos kandidatas arba donorinis automobilis Impalos konversijai, priklausomai nuo pirkėjo tikslų.
.avif)
Pastabos apie važiavimo savybes ir pavarų perdavimą
Jeigu variklis iš tiesų yra 350ci, tai reikštų, kad kažkada buvo atliktas variklio keitimas. Pirkėjams, kurie nori laikui atitinkančio techninio sprendimo, 1958 metų gamykliniai varikliai apėmė tiesius šešių cilindrų ir naujai pristatytą 348 V8. Bet koks neoriginalus V8 arba automatinė pavarų dėžė paveiks automobilio autentiškumą ir kolekcinę vertę, nors 350 keitimas gali pagerinti važiavimo savybes kasdieniam naudojimui.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimas
Dvejų durų Impalos ir kabrioletai iš 1958 metų sulaukia didesnių kainų nei keturių durų Bel Air sedanai. Kolekcionieriai vertina dvejų durų hardtopus ir kabrioletus dėl Impalos tapatybės ir dizaino elementų. Keturių durų Bel Air automobiliai mažiau pageidaujami tiesioginei restauracijai iki konkursinio lygio, bet vertingi kaip tvirti donorai Impalos projektams arba kaip sąžiningi, naudojami klasikiniai automobiliai savo teisėse.
.avif)
Pirkimo patarimai ir patikros kontrolinis sąrašas
- Susisiekite su pardavėju ir paprašykite VIN, automobilio priežiūros istorijos bei papildomų nuotraukų — įskaitant variklio skyrių, apačią, bagažinės dugną ir grindis.
- Pakelkite automobilį ir patikrinkite, ar nėra lopų darbų, rėmo ar viengubo kėbulo rūdžių bei pakabos būklės.
- Patvirtinkite variklio darbinį tūrį ir serijinius numerius, kad nustatytumėte, ar 350 yra originalus, ar atliktas keitimas.
- Įvertinkite restauracijos kaštus, detalių prieinamumą ir nuspręskite, ar siekiate periodui atitinkančios restauracijos, ar modernizuoto kasdienio automobilio.
Už 35 500 USD skelbimas yra pilkoje zonoje: tai gali būti gera pirkimo galimybė tam, kas pasiruošęs restauruoti arba naudoti automobilį kaip donorą, tačiau trūkstama dokumentacija ir abejotinas variklio nurodymas reiškia, kad pirkėjai turėtų elgtis atsargiai. Visgi 1958 metų Bel Air išlieka ikoniška Amerikos automobilių istorijos dalis — ar jis bus laikomas atskiru klasikiniu automobiliu, ar taps Impalos projekto pagrindu, automobilis turi potencialo.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai