3 Minutės
BMW naujasis iX3 dar labiau įtvirtina markę specializuotoje elektrinėje inžinerijoje, tuo pačiu išlaikydamas pažįstamą BMW dinamika ir derindamas ją su naujos kartos elektromobilių technologijomis. Sukurtas aplink vidaus gamybos elektros komponentus ir naują baterijų chemiją, iX3 pristato sprendimus, orientuotus į efektyvumą, kaštų mažinimą ir kasdienį patogumą — įskaitant NACS įkrovimo suderinamumą ir dvipusį energijos perdavimą.
Transporto priemonės specifikacijos
Pavaros agregatas & baterija
iX3 naudoja elektros variklius, kuriuos BMW sukūrė savarankiškai ir kurie sąmoningai vengia nuolatinių magnetų. BMW teigia, kad šie varikliai yra maždaug 40 % efektyvesni nei ankstesni, 10 % lengvesni ir apie 20 % pigesni gaminti. Baterijų elementai taip pat atnaujinti — jie pasiūlo apytiksliai 20 % didesnį energijos tankį, palyginti su BMW esamomis ląstelėmis.
Įkrovimas & elektronika
Inverterius BMW taip pat projektavo viduje. iX3 yra pirmasis BMW modelis, įdiegiantis Tesla tipo NACS įkrovimo lizdą, ir pirmasis BMW, palaikantis dvipusį (bidirekcinį) įkrovimą, leidžiantį savininkams maitinti buitinius prietaisus arba grąžinti energiją į namų tinklą. Didesniam suderinamumui su įkrovimo stotimis standartinėje komplektacijoje bus pridedamas CCS adapteris.

Dizainas ir važiuoklė
iX3 išlaiko BMW orientaciją į sportišką važiuoklę: priekinė ašis su MacPherson atrama ir naujai suprojektuota daugiasvirtė galinė pakaba. Masės paskirstymas yra subalansuotas — 48,6 % priekyje ir 51,4 % gale. Standartiniai ratai yra 20 colių, M Sport pakete siūlomos 21 ir 22 colių komplektacijos.
Našumas
BMW nurodo 0–60 mph (0–96 km/h) pagreitį per 4,7 sekundės ir maksimalų greitį 130 mph. Nors BMW dar nepaskelbė automobilio masės prie rėmo ar oficialių nuvažiuojamo atstumo skaičių, pagerintas variklių efektyvumas ir tankesnės baterijų ląstelės rodo realius patobulinimus tiek našume, tiek praktiškai naudojamame nuvažiuojamume palyginti su ankstesnėmis iX3 versijomis.

Rinkos pozicionavimas & gamyba
iX3 bus gaminamas BMW naujame fabrike Debrecene, Vengrijoje; JAV gamyba turėtų prasidėti 2026 m. pirmąjį ketvirtį, o pristatymai – kitą vasarą. Pozicionuojamas kaip premium klasės elektrinis SUV, pabrėžiantis inžinerinį efektyvumą ir kasdienį įkrovimo lankstumą, iX3 yra svarbus žingsnis BMW platesnės Neue Klasse strategijos link.

Palyginimai ir strateginis kontekstas
Istoriškai BMW sėkmingai pritaikė vidaus degimo varikliams skirtas platformas elektromobiliams. Toks požiūris veikė, tačiau iš esmės tai kompromisas. iX3 žymi BMW perėjimą prie specializuotų elektromobilių architektūrų: Neue Klasse programa siekia pilno prekės ženklo atnaujinimo, orientuoto į elektrinius automobilius, ir iX3 atlieka reikšmingą vaidmenį šiame pertvarkyme.
Šaltinis: motor1

Komentarai