Tuningas nukreiptas į 2025 m. BMW M5 sedaną — Dubajaus modifikacijos ir Mansory perspektyvos

Tuningas nukreiptas į 2025 m. BMW M5 sedaną — Dubajaus modifikacijos ir Mansory perspektyvos

0 Komentarai Tadas Jankauskas

4 Minutės

Tuningas nukreiptas į 2025 m. BMW M5 sedaną

Naujausias BMW M5 sedanas vis labiau traukia tuningo entuziastų dėmesį, o ryškus pavyzdys neseniai pasirodė Dubajuje. Nors kelios žinomos tuningo dirbtuvės ėmėsi perdirbti plug-in hibridinį M5, prieštaringai vertinamas Mansory jau šių metų pradžioje pristatė ekstravagantišką interpretaciją. Fotografuotas egzempliorius, kurį socialiniuose tinkluose pasidalino @stage4tuning, vizualiai išlieka arti gamyklinės versijos su keliomis pritvirtinamomis modifikacijomis, tačiau tuningo istorija apie šį modelį tik prasideda.

Dizainas ir vizualiniai pokyčiai

Vizualiai Dubajaus M5 demonstruoja drąsų, bet diskutuotiną įvaizdį. Iš prastai apšviestų nuotraukų matyti, kad automobilis dažytas mėlyna spalva, su juodais ratais ir papildomais juodais akcentais. Akcentuojama apšviesta grotelė, o geltoni stabdžių suportai ir tamsinti langai suteikia kontrastą. Viduje per langus matyti raudona odinė apdaila. Mansory statiniai naujojo M5 atveju dažnai apima kaltinio anglies (forged carbon) detales ir ekstravagantiškus stiliaus elementus; nors šių nuotraukų automobilis atrodo santūresnis, tuningo filosofija čia akivaizdi.

Išorinės detalės

  • Mėlynas kėbulo dažymas su juodais akcentais
  • Juodi ratai ir geltoni stabdžių suportai
  • Apšviesta grotelė ir tamsinti langai
  • Per stiklą matoma raudona odinė salono apdaila

Variklis ir našumas

2025 m. M5 sedano šerdį sudaro BMW plug-in hibridinė sistema, kurios pagrindą sudaro 4,4 l dvigubas turbokompresorius V8. Gamykline kombinacija nurodomas 717 AG našumas, o BMW M padalinys teigia, kad 0–60 mph (97 km/h) laikas yra 3,4 s. Šis rezultatas yra įspūdingas, tačiau hibridinė įranga pridėjo svorio, todėl naujasis M5 yra pastebimai sunkesnis už pirmtaką — net, kaip pranešama, sunkesnis už kai kurias Ford F-150 versijas — kas veikia valdomumą ir vikrumą.

Mansory konvertuotų automobilių atveju ankstesni jų paketai kėlė galią iki 838 AG ir 848 lb-ft (1 150 Nm). Tuningo namai, susiję su Dubajaus automobiliu, užsiminė apie dar agresyvesnį patobulinimą, kuriame būtų orientuojamasi į maždaug 937 AG ir 976 lb-ft (1 323 Nm) ateities žingsnius. Visgi konkrečiam Dubajaus egzemplioriui oficialiai nurodytas tik sportinis išmetimo sistema, sumontuota @stage4tuning — tai tikėtina pridės kelis arklio galias ir aštresnį garsą, bet reikšmingai nepakeis tiesinio pagreičio ar sukibimo ypatumų palyginti su standartine versija.

Tuningavimo pastabos

  • Fotografuotas automobilis: pagal stage4tuning pranešimą sumontuota sportinė išmetimo sistema
  • Mansory statiniai: siūlomi kaltinio anglies elementai ir galios didinimo paketai
  • Ateities pažadai: iki maždaug ~937 AG ir 976 lb-ft sukimo momento

Rinkos pozicionavimas ir palyginimai

2025 m. BMW M5 patenka į verslo super-sedano segmentą, kuriame konkurentai yra Mercedes-AMG E63 ir Audi RS6. Lyginant su šiais varžovais, naujasis plug-in hibridinis M5 pabrėžia tiesinį galios pateikimą ir elektrifikuotą momento prieinamumą, tačiau papildomas svoris silpnina anksčiau M5 išskirtą aštrų ir vikrų valdymą, pavyzdžiui, M5 Competition modelių atveju. Tuningo meistrai siekia atkurti arba interpretuoti tą sportinį charakterį per svorio mažinimą, aerodinamikos patobulinimus ir galios paketus, tačiau pusiausvyros tarp dizaino ir funkcionalumo pasiekimas išlieka iššūkis.

Išvados

Dubajaus pastebėjimas išryškina dvi tendencijas: pirma, naujasis M5 greitai sulaukia tuningo dėmesio; antra, pradinės modifikacijos gatviniuose egzemplioriuose dažniausiai būna santūrios — dažnai apsiribojama išmetimo sistema ir kosmetiniais pakeitimais. BMW tuningo sekėjams įdomiausi lieka ekstremalesni Mansory rodikliai ir pažadėtos galios pakopos. Nesvarbu, ar savininkai linksta į Mansory ekstravaganciją, ar renkasi santūresnį, našumui skirtą paketą, 2025 m. M5 siūlo lanksčią platformą tiek vizualiniams, tiek mechaniniams pritaikymams, ypač kalbant apie automobilių tuningą ir aukšto lygio modifikacijas.

Šaltinis: autoevolution

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą