5 Minutės
Mercedes G‑Class — ikoniškasis G‑Wagen — pergyveno kelis gyvenimo ciklus išlaikydamas savo nesupainiojamą kampuotą siluetą. Pirmą kartą modernizuotas į naujos kartos modelį 2018 m. ir atnaujintas ciklo viduryje 2024 m., dabartinis G‑Class vis dar išlieka Mercedes‑Benz prabangių bekelės visureigių asortimento kertiniu akmeniu. Vis dėlto automobilių evoliucija ir elektrifikacija reiškia, kad Mercedes beveik neabejotinai planuoja įpėdinį: internete sklandantys maketai suteikia užuominą, kaip galėtų atrodyti kitos kartos G.
Dizainas ir išorė
Paveldo elementai susijungia su futuristinėmis detalėmis
Skaitmeninės iliustracijos, kurias paskelbė @lsdesignsrl ir pavadino "Brutus", išlaiko G‑Class pagrindinę tapatybę: kvadratinę kėbulo formą, stačiai stovintį priekinį stiklą ir charakteringą galinėje dalyje tvirtinamą atsarginį ratą. 9 nuotraukos Foto: Instagram | lsdesignsrl
Koncepte matomi reikšmingesni pasikeitimai apima pertvarkytas priekinės ir galinės dalies apdailas bei naują žibintų sprendimą, kuriame atsisakoma klasikinių apvalių lempų. Šių montažų grotelėse matomos dvi horizontalios juostos, o korporacijos žvaigždė išdėstyta centre. Profilis išlaiko pažįstamas G‑Wagen proporcijas, bet pristato ryškesnes kėbulo linijas ir atnaujintus galinių žibintų modulius — vertikalius elementus šonuose prie galinių durų, tuo tarpu atsarginio rato laikiklis lieka.

Salonas ir technologijos
Kur laukiami didžiausi pokyčiai
Viduje kitos kartos G‑Class turėtų sulaukti ryškiausių atnaujinimų. Tikėtina moderni vairuotojo zona su didesniais ekranais, atnaujinta informacijos ir pramogų sistema bei vairuotojo pagalbos paketai, geresnė jungiamumo infrastruktūra ir akcentas skaitmeninei ergonomikai, tuo pačiu išlaikant prabangias medžiagas ir tvirtus, bekelėje patogius valdiklius. Mercedes greičiausiai derins klasikinį G‑Wagen patvarumą su naujausiomis MBUX funkcijomis, pažangiais ADAS sprendimais ir programinių atnaujinimų per orą galimybėmis, orientuotomis į aukštos klasės SUV pirkėjus.
Varikliai ir našumas
Vidaus degimo, hibridinės ir pilnai elektrinės galimybės
Istoriškai G‑Class asortimentas apėmė nuo prabangiai orientuotų V8 iki ekonomiškų eilės šešių cilindrų variklių ir, pastaraisiais metais, pilnai elektrinių variantų. 2025 m. Mercedes‑AMG G 63 išlieka našumo flagmanu su 4.0L bi‑turbo V8, generuojančiu 577 hp ir 627 lb‑ft (850 Nm), 0–60 mph įsibėgėjimu per 4,2 s ir greičio ribojimu iki 137 mph (220 km/h) arba 149 mph (240 km/h) su AMG Performance Pack. AMG G 63 pradinė kaina JAV prasideda nuo $186,100.

Kitoje skalės pusėje G 550 (užsienyje žinomas kaip G 500) naudoja 3.0L turbokompresoriaus eilinį šešių cilindrų variklį su integruotu starterio‑generatoriumi, generuojantį 443 hp ir 413 lb‑ft (560 Nm) ir pasiekiantį 60 mph per 5,3 s; kaina prasideda nuo $148,250.
Pirmą kartą Mercedes siūlo pilnai elektrinį G variantą: G 580 su EQ technologija. Naudodamas keturis elektrinius variklius, G 580 pasižymi 580 hp ir 859 lb‑ft (1,164 Nm), 0–60 mph laiku apie 4,6 s, o JAV pradinė kaina siekia $161,500.
Atsižvelgiant į dabartinį asortimentą, tikėtina, kad kitos kartos G bus prieinamas su keliomis jėgainėmis — tradiciniu vidaus degimo V8 puristams, efektyviais šešių cilindrų hibridais ir bent vienu pilnai elektriniu variantu — tuo pačiu išlaikant rėminę (ladder‑frame) konstrukciją, kad būtų išsaugotas bekelės pajėgumas.
Rinkos pozicionavimas ir palyginimai
Prabanga, stiliaus simbolis ir funkcionalumas
G‑Class užima unikalią nišą: tai statuso visureigis, kuris kartu yra rimtas bekelės aparatas. Įžymybės ir modifikavimo entuziastai ir toliau renkasi G dėl jo pritaikymo galimybių, o Mercedes greičiausiai išnaudos šį prestižą. Segmento konkurencijoje G varžosi su aukščiausios klasės prabangiais bekelės visureigiais ir aukšto našumo SUV, tačiau nedaugelis varžovų gali prilygti jo paveldo, tvirtos rėminės konstrukcijos ir Mercedes‑Benz prabangios technologijos deriniui.
Perspektyvos ir išleidimo lūkesčiai
Pramonės tendencijos rodo, kad Mercedes išlaikys G pagrindinę DNR, tuo pačiu modernizuodamas sistemas ir siūlydamas tiek vidaus degimo, tiek elektrifikuotus variantus. Oficialus pristatymo laikas dar nėra patvirtintas, tačiau artimiausiais metais verta tikėtis prototipų ir šnipų nuotraukų, kai gamintojas derins tradiciją su perėjimu prie elektrifikacijos.
Išvada
Šie montažai pateikia įtikinamą kryptį ateities G‑Class: pagerbiant G‑Wagen kampuotą siluetą ir tuo pačiu integruojant šiuolaikinį dizainą bei naujos kartos technologijas. Ar pageidautumėte, kad kitas G išliktų orientuotas į V8, ar norėtumėte pilnai elektrinio G‑Wagen? Pasidalinkite savo nuomone žemiau.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai