4 Minutės
G-Power G3M Bi-Turbo pasiekia BMW M3 Touring
Vokiečių tuneris G-Power vėl grąžina į sceną G3M Bi-Turbo, tačiau šįkart bazinis automobilis yra BMW M3 Touring — BMW aukštos klasės našumo ir praktiškas universalas, derinantis šeimynišką funkcionalumą su sportinio automobilio dinamika. G-Power konversija paverčia Touring į tikrą super-universalą, su išvaizdos atnaujinimais, pritaikytais ratlankiais ir reikšmingu galios prieaugiu, dėl kurio šis M3 tampa rimtu performanso pasirinkimu tiek kelyje, tiek trasoje.
Dizainas ir išorės atnaujinimai
G-Power paketas apgaubia M3 Touring matinio pilko tono apdaila, paįvairinta oranžinėmis lipdukų detalėmis, skelbiančiomis tunerio vardą ir automobilio naują tapatybę. Išoriniai priedai apima pertvarkytą galinį difuzorių su trijų pelekėlių sprendimu ir atnaujintus išmetimo angų apdailos elementus su tais pačiais oranžiniais akcentais. Tuneris pakeičia BMW ženkliukus priekyje ir ant bagažinės savo logotipais — tuo tarpu M3 Competition emblema lieka virš dešiniojo žibinto, kad būtų aiškiau. Vizualiai konversija pabrėžia kontrastą: nauji penkių dvigubų atšakų lengvojo lydinio ratlankiai dvispalviu juodos ir sidabrinės deriniu nešioja G-Power vardą, suteikdami Touring agresyvesnę kelio išvaizdą.

Salonas ir pritaikymas
G-Power nepateikė pilnų salono nuotraukų, tačiau kruopšti turimų kadrų apžiūra rodo rudus odos apmušalus, derinamus su gausia anglies pluošto apdaila. Kaip ir daugelis aukštos klasės tunerų, G-Power siūlo vairuotojo vietos personalizaciją — nuo pritaikytos odos ir Alcantara variantų iki unikalių siūlių bei apdailos sprendimų, kurie leidžia pritaikyti saloną savininko skoniui.
Našumo specifikacijos
Po anglies pluošto variklio dangčiu — juodos ir vario motyvo apdaila su G-Power ženklinimu — patobulintas eilinis šešių cilindrų variklis pasiekia svarbiausią skaičių: 700 metrinių arklio galių (apie 690 bhp / 515 kW) ir 850 Nm sukimo momento. Šis galios šuolis pasiekiamas per ECU perprogramavimą, patobulintą turbinų sistemą ir kitus techninius atnaujinimus, būdingus G-Power konversijoms. Klientams, kurie nori dar daugiau, siūloma 25 vienetų riboto leidimo G3M Bi-Turbo 800 versija, generuojanti 800 PS (apie 789 hp / 588 kW) ir 900 Nm (664 lb-ft) sukimo momento.

Pakaba, išmetimas ir stabdymas
Nors G-Power daugiausia dėmesio skiria galiai, jų atnaujinimo paketai paprastai apima ir variantus su patobulintomis išmetimo sistemomis, sustiprintu aušinimu bei pakabos ir stabdžių patobulinimais, kad būtų galima valdyti padidėjusį greitį ir sukimo momentą. Pirkėjai gali tikėtis reguliuojamo amortizavimo ir tvirtesnių stabdžių komponentų, užtikrinančių saugumą ir našumo pusiausvyrą intensyvaus naudojimo metu.
Rinkos pozicionavimas ir kainodara
G-Power nurodo pradinę bet kurio M3 (sedano ar Touring) konversijos kainą apie 14 900 € (maždaug 17 448 USD), neįskaičiuojant donorinio automobilio. Flagmaninė G3M Bi-Turbo 800 riboto leidimo versija prašo apie 47 600 € (55 741 USD) papildomai prie automobilio kainos. Pastaba: BMW nepardavinėja M3 Touring JAV; amerikiečiai turi rinktis M3 sedano asortimentą, kur bazinė kaina naujausiam modeliui prasideda nuo 78 400 USD už standartinį M3 ir 82 600 USD už M3 Competition. M3 Competition xDrive dar labiau pakelia asortimentą, su rekomenduojama mažmenine kaina apie 87 700 USD.

Kaip jis lyginamas su kitais tuninguotais M3
Lyginant su kitomis rinkos M3 konversijomis, G-Power paketas orientuojasi į aukštą maksimalų galios lygį, gatvės naudojimo praktiškumą ir išskirtinį vizualinį identitetą. „Slaptasis receptas“ yra jų gamyklos lygiu artima tuningo filosofija ir aukštos kokybės komponentai, tokie kaip anglies pluošto variklio dangčiai ir pritaikyti ratlankiai — tai pozicionuoja G3M kaip rafinuotą, bet agresyvų pasirinkimą tuningo M3 segmente.
Išvada
Pirkėjams, ieškantiems praktiško šeimyninio universalo, kuris taip pat gali būti trasos pajėgumo automobilis, G-Power G3M Bi-Turbo M3 Touring yra patrauklus pasirinkimas. Su ryškiais stiliaus akcentais, salono personalizavimo galimybėmis bei dramatišku galios ir sukimo momento padidėjimu, tai vienas ekstremaliausių — ir tuo pačiu praktiškiausių — super-universalų rinkoje.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai