5 Minutės
Kia ruošia visišką Telluride perprojektavimą 2026 metų modeliui, siekdama pasinaudoti šio SUV stipriais pardavimais ir prabangesniu įvaizdžiu. Visiškai naujasis Telluride, kaip tikimasi, naudos tą pačią platformą kaip antros kartos Hyundai Palisade, tačiau turės akivaizdžiai kampiškesnį ir solidžiau atrodantį eksterjerą. Ankstyvos skaitmeninės vizualizacijos ir nutekėję pranešimai sufleruoja, kad Kia kilsteli Telluride į aukštesnį lygį tiek išvaizdos, tiek apdailos prasme, kad jis galėtų tiesiogiau konkuruoti su premium klasės trijų eilių visureigiais.
Dizainas ir eksterjeras
2026 metų Telluride stilius linksta prie tvirto, prabanga alsuojančio estetinio sprendimo. Tikėtina, jog bus įtvirtintos kvadratinės proporcijos, plokščias priekis ir ryškios pečių linijos, suteikiančios automobiliui raumeningą stotį. Išskirtiniai elementai apims dvigubai išdėstytas dienos žibintų juostas, ryškią juodą apdailą palei apatinę kėbulo dalį, vertikalius galinius žibintus, supančius pertvarkytas bagažinės dureles, bei masyvias galines statramsčius – visa tai sukuria tvirtą siluetą. „Floating roof“ sprendimas suteiks profiliui vizualinio lengvumo ir akcentuos trijų eilių saloną.
Kia dizaineriai, regis, pasiskolino įkvėpimo iš prabangių visureigių — kai kurie bruožai primena Range Rover solidumą — tačiau įgyvendinimas atrodo subalansuotas ir originalus, o ne paveldėtas. Rezultatas turėtų perteikti prabangos pojūtį, tuo pačiu išlaikant Kia šeimyninį charakterį ir praktiškumą.
Interjeras ir technologijos
Pranešama, kad salone daug kas bus skolinta iš Kia EV9 tiek išdėstymo, tiek technologinės filosofijos. Galima tikėtis modernios vairuotojo aplinkos su plačia centrine konsole, žemu švariu prietaisų skydu ir didele skaitmeninių ekranų juosta. Aukštesnės komplektacijos versijose greičiausiai bus naujas skaitmeninis prietaisų skydelis ir didelis pramogų informacijos ekranas su Google pagrindu veikiančiomis paslaugomis, pilnu ryšiu ir pažangia telematika.

Prabangą ir komfortą akcentuos galimybė užsakyti masažuojančias priekinės sėdynes, antrinės eilės kapitonų kėdės tikrai septynių vietų konfigūracijai, aukštesnės klasės odinis apmušalas viršutinėse komplektacijose bei dėmesys minkštoms liesti medžiagoms. Funkcijos, tikėtinos visoje modelių gamoje, apima vehicle-to-load (V2L) galimybę, skaitmeninį raktą ir pažangias vairuotojo pagalbos sistemas. Kia kai kurias prabangiausias detales — pvz., aukštos kokybės odą ir išskirtines apdailos parinktis — paliks tik viršutiniams variantams.
Dinaminės charakteristikos ir variklių pasirinkimai
Naujasis Telluride dalinsis mechanine architektūra su Palisade, o tai atveria kelių degalų ir elektrifikuotų variklių galimybes. Pranešimai mini tris pagrindines alternatyvas:
3.8 litrų V6 (perkeliamas)
Kai kurie šaltiniai nurodo, kad Kia gali toliau siūlyti patikrintą 3,8 litrų V6, kuris varė ankstesnį Telluride ir suteikė pirkėjams patikimą V6 našumą bei traukos galimybes.
3.5 litrų V6
Kiti pranešimai teigia, kad bus naudojamas šiek tiek mažesnis 3,5 litro V6 variklis, kurio prognozuojama galia sieks maždaug 287 AG, taip siekiant pusiausvyros tarp efektyvumo ir dinaminių savybių.
2.5 litrų turbokompresuotas hibridas ir range extender
Į gamą turėtų įsilieti 2,5 litrų turbokompresuotas hibridas, kurio prognozuojama galia yra apie 329 AG — tai rimtas pasirinkimas tiems, kurie nori gyvybingos akceleracijos ir geresnio kuro ekonomijos. Taip pat kalbama apie 2,5 litrų range-extender hibridinę konfigūraciją, kur benzininis variklis daugiausia veikia kaip generatorius, o elektriniai varikliai varo visus keturis ratus, dar labiau išplečiant Telluride elektrinės padėties galimybes.
Visų varančiųjų ratų pavara greičiausiai bus prieinama keliems variklių pasirinkimams, o pažangios hibridinės ir e-assist technologijos gali būti rezervuotos aukštesnėms komplektacijoms.
Automobilio specifikacijos (numatomos)
- Platforma: bendrinama su 2-os kartos Hyundai Palisade
- Sėdimosios vietos: trys eilės, iki septynių keleivių (su galimomis antrinės eilės kapitonų kėdėmis)
- Infotainment: naujas lietimui jautrus ekranas + Google integracija, skaitmeninis prietaisų skydelis
- Varikliai: 3.8L V6 (galimas perkeliamas), 3.5L V6 (~287 AG), 2.5L turbinias hibridas (~329 AG), galimas 2.5L range-extender hibridas
- Vairavimo sistema: priekinės ašies pavara bazėje, galimas AWD; hibridinis AWD per elektrinius variklius
- Pagrindinė technologija: V2L, skaitmeninis raktas, masažuojančios sėdynės, pažangios vairuotojo pagalbos sistemos
Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Kia aiškiai orientuojasi į pirkėjus, kurie nori trijų eilių praktiškumo kartu su labiau prabangių pojūčių suteikiančiu interjeru. 2026 metų Telluride konkuruos su vidutinio dydžio ir beveik prabangos segmento SUV, tokiais kaip Hyundai Palisade, Toyota Highlander, Ford Explorer, Volkswagen Atlas, o taip pat ir su kai kuriais aukštesnės klasės varžovais, pvz., Genesis GV80, žiūrint į apdailos ir medžiagų lygį. Derindama ryškų eksterjero dizainą, technologijų orientuotą saloną ir įvairius įprastinius bei hibridinius variklių variantus, Kia siekia praplėsti Telluride patrauklumą šeimoms, norinčioms tiek komforto, tiek prestižo.
Premjera ir galutinės mintys
Tikimasi, kad Kia pristatys visiškai naują Telluride vėlai šiais metais, o pristatymai klientams prasidės greičiausiai kitų metų pradžioje. Ankstyvi CGI ir vizualizacijos — pavyzdžiui, iš Kolesa —, panašu, gana tiksliai atspindi realius bandymų prototipus, kas leidžia manyti, jog šis dizaino kryptis yra beveik galutinė. Jeigu Kia pavyks suderinti prabangesnį eksterjerą su pagerintomis interjero medžiagomis ir pažangiais hibridiniais agregatais, 2026 metų Telluride gali tapti vienu iš įtikinamiausių trijų eilių visureigių savo segmente.
Ar manote, kad naujasis Telluride yra vizualinis ir technologinis žingsnis į priekį, palyginti su einamuoju modeliu? Entuziastai ir būsimi pirkėjai atidžiai stebės oficialią premjerą.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai