5 Minutės
Pietų Afrikos restomodas su vokiška dvasia
Kai kalbama apie restomodus, dažniausiai galvojama apie amerikietiškus muscle automobilius: klasikiniai Mustangai, Camaro ir Challenger ait su LS, Coyote arba HEMI varikliais. Vis dėlto vieni įdomiausių projektų kyla Europoje, o šis 1956 m. Mercedes‑Benz pikapo konvertavimas, atliktas Mo's Restoration and Parts Benonyje, Pietų Afrikoje, parodo, kodėl vokiški restomodai nusipelno daugiau dėmesio. Konstrukcija dera žavų W120 eros kėbulą su visiškai moderniu A45 AMG varikliu ir važiuokle, sukurdama unikalų retro stiliaus ir šiuolaikinio našumo mišinį.
Kilme ir kėbulas
Ant naujos platformos pastatytas kėbulas yra iš 1956 m. Mercedes‑Benz W120 serijos 180D. Pietų Afrikoje nedaugelis W120 sedanų kėbulų istoriniuose laikotarpiuose buvo paversti pikapais — vietinės dirbtuvės montuodavo krovinines platformas ant vokiškos važiuoklės, taip gaudamos patikimus ir praktiškus darbo automobilius. Tais laikais konversijos naudojo kuklius 1,8–1,9 l benzino arba dyzelinius variklius ir buvo vertinamos dėl patvarumo, ne dėl greičio. Labai nedaug tokių pikapų konversijų išliko iki šių dienų, todėl gerai išsilaikęs pavyzdys, kaip šis, yra retas ir vizualiai patrauklus.

Kas po paviršiumi: modernus AMG transplantatas
Pavarų agregatas ir važiuoklė
Vietoje periodinio variklio atnaujinimo Mo's pašalino originalią važiuoklę ir variklį bei sumontavo apvalytą platformą iš šiuolaikinio Mercedes‑AMG A 45. Donoro komplektacija apima turbokompresorinį 2,0 l eilinį keturių cilindrų variklį, generuojantį 376 AG ir 350 lb‑ft sukimo momento, visų ratų varomą pavarų sistemą ir septynių pavarų dvigubos sankabos pavarų dėžę (DCT). Šis persodinimas paverčia pikapą iš lėto darbo automobilio į vieną greičiausių keturių cilindrų pagrindu sukurtų projektų, kuriuos galite sutikti.
Pakaba, stabdžiai ir valdymas
Kadangi konversijoje panaudotas A45 subramas, AMG sukalibruota pakaba ir masyvūs stabdžiai, šis restomod nėra tik greitas tiesioje linijoje — jis sukurtas valdyti. Galima tikėtis aštresnio įsukimo į posūkį, sumažėjusio kėbulo svyravimo ir stabdymo rezultatų, kurie ženkliai lenkia gamybinius 1950‑ųjų važiuoklės standartus. Nors krovininė platforma suteikia praktiškumo, važiuoklės geometrija ir sportinis paruošimas labiau palankūs kanjonų raižymui ir trasiniam vairavimui nei lėtam, sunkiam gabenimui.

Salonas ir integracija
Salonas pakeistas šiuolaikinėmis donoro A45 dalimis. Tai reiškia modernią ergonomiką, saugumo sistemas ir informacijos pramogų įrangą vietoje visiškai periodiškai atkurto interjero. Puristai gali pasigesti originalių apdailos detalių, tačiau daugeliui entuziastų būtent derinys — klasikinis išorinis vaizdas su naudingu, kasdieniam naudojimui tinkamu šiuolaikiniu priekinio kabinos sprendimu — yra pagrindinis restomod traukos šaltinis.
Techniniai duomenys
- Bazinis kėbulas: 1956 Mercedes‑Benz W120 serija (180D) — pikapo konversija
- Donoro važiuoklė: Mercedes‑AMG A 45 platforma (apvalytas subramas)
- Variklis: turbokompresorinis 2,0 l eilinis ketvertas (AMG)
- Galia/Sukimo momentas: 376 AG / 350 lb‑ft
- Transmisija: 7 pavarų dvigubos sankabos (DCT)
- Pavarų perdavimas: AMG visų ratų pavara
- Pakaba/Stabdžiai: AMG sureguliuota pakaba su patobulintu stabdžių sistema

Rinkos pozicionavimas ir patrauklumas
Ši konversija užima nišą tarp konkursinės restauracijos ir agresyvaus restomodo. Ji skirta pirkėjams, kurie vertina originalią išvaizdą, bet nori šiuolaikinio našumo, saugumo ir kasdienio naudojimo galimybių. Automobilių rinkose, kur vertinami unikalūs projektai — kolekcionieriai, butikinių restomod klientai arba entuziastai, lankantys parodas ir trasos renginius — toks pikapas tampa tikru dėmesio centru. Tai mažiau patiks tiems, kurie ieško autentiškos muziejinės restauracijos, bet tiems, kurie nori retro išvaizdos su AMG tempu, jis yra idealus.
Palyginimas ir kontekstas
Lyginant su tipiškais amerikietiškais restomod projektais, dažnai išlaikančiais vietinius V8 variklius, šis vokiškas projektas išsiskiria mažesnio darbinio tūrio, didelio našumo varikliu ir visų ratų pavaros dinamika. Priešingai nei standartinis A45 hečbekas, pikapo versija suteikia daugiau praktiškumo ir unikalumo, bet praranda dalį hečbeko originalaus pakavimo efektyvumo. Lyginant su periodine W120 pikapo versija, šis restomod yra kur kas greitesnis, geriau valdomas ir daug pritaikomesnis moderniame eisme.

Iššūkiai ir meistriškumas
Suderinti 1950‑ųjų kėbulą su šiuolaikine AMG važiuokle reikalauja kruopščios inžinerijos: skydų ir grindų modifikacijų, kardano ir išmetimo trasų pritaikymo, elektronikos integracijos ir saugumo sistemų kalibracijos. Mo's Restoration turi patirties su ambicingais persodinimais — ankstesni projektai apima 380SEC su M113 V8 ir E30 BMW su E46 varikliu — ir šis pikapas pabrėžia jų gebėjimą derinti paveldos estetika su moderniu Mercedes‑AMG našumu.
Išvados
Entuziastams, kurie vertina originalumą, našumą ir charakterį, šis 1956 m. Mercedes pikapo restomodas yra patrauklus pasiūlymas. Jis sujungia kolekcioninį retro dizainą su greitu, komunikatyviu šiuolaikinio AMG elgesiu — retas derinys, kuris išsiskiria tiek automobilių parodose, tiek vingiuotuose keliuose.
Šaltinis: autoevolution

Komentarai