2027 Opel Corsa G: naujas tik elektrinis hečbekas

2027 Opel Corsa G: naujas tik elektrinis hečbekas

0 Komentarai Tadas Jankauskas

5 Minutės

2027-ieji žymi lūžį Opel Corsa istorijoje, kai gamintojas ruošiasi pristatyti Corsa G — subkompaktišką hečbeką, kuris bus siūlomas išimtinai kaip elektrinis automobilis. Pirmą kartą pristatyta 1982 m. ir iš esmės perkurta 2019 m., kai Opel perėjo nuo General Motors prie Stellantis architektūros, šeštoji Corsa karta statoma ant PSA grupės Common Modular Platform (CMP). Toks lankstumas leido Opel siūlyti vidaus degimo, hibridines ir visiškai elektrines versijas — tačiau Corsa G debiutuodama 2027 m. bus siūloma tik kaip EV, teigė Opel vadovas Florian Huettl pokalbyje su Top Gear ir Auto Express.

Dizainas ir vizualinė tapatybė

Išorinė apdaila

Corsa G perims patobulintą Opel „Vizor“ priekį: siauresnę, labiau skulptūruotą grotelių zoną su integruotais apšvietimo elementais, kurie priekyje ir gale kuria išskirtinį apšviestą kompaso motyvą. Modelis įkvėptas dramatiškos Corsa GSE VGT dizaino studijos ir jos Gran Turismo 7 žaidimo koncepcijos — tačiau salone parduodamas automobilis neturės tos koncepcijos 789 AG galios. Vietoje to, tikimasi aštresnių, sportiškesnių jėgainių nei dabartiniai pagrindiniai Corsa-e rinkiniai.

Interjero akcentai

Salone laukiama tęstinumo Corsa šiuolaikinėje kabinos kalboje: skaitmeninis prietaisų skydelis, centrinis informacijos ir pramogų ekranas bei medžiagos, parinktos taip, kad užtikrintų kainos ir suvokiamos kokybės pusiausvyrą, kad Corsa išliktų konkurencinga kaip prieinamas Stellantis šeimos hečbekas.

Vejumas ir varikliai

Gamybinė Corsa G bus baterinis elektrinis automobilis (BEV). Nors Opel dar nepaskelbė oficialių baterijos talpų ar nuvažiuojamo atstumo tikslų, dėmesys bus skiriamas miesto efektyvumui ir aštresnėms performance versijoms. Įmonė užsiminė apie galingesnes elektrinių variklių konfigūracijas nei dabartinėje Corsa-e linijoje, bet ne tokias kaip GSE VGT koncepcijoje su 789 AG. Tikėtina, kad bus siūlomi keli elektrinių galių variantai, skirti tiek miesto keleiviams, tiek entuziastams, ieškantiems energingesnio mažo hečbeko.

Specifikacijos (ką žinome)

  • Platforma: Stellantis CMP (Common Modular Platform) kilusi architektūra
  • Kėbulo tipas: 5 durų subkompaktiškas hečbekas
  • Jėgainės: Corsa G — tik BEV; esama Corsa F gamos gali būti tęsiama su ICE/hibridinėmis versijomis, jei to reikės rinkoje
  • Dizaino ypatybės: siaurintas Vizor priekinis fasadas, apšviesti priekiniai ir galiniai elementai

Rinkos pozicionavimas ir kainos

Opel ir Vauxhall pozicionuoja Corsa G kaip prieinamą elektrifikuotą įėjimą į savo gamą. Vis dėlto pastarosios Corsa kainos rodo, kad mažesni, gerai aprūpinti modeliai turi vidutinės klasės kainų žymę. Vokietijoje dabartinės elektrinės Corsa versijos prasideda nuo maždaug 29 990 € už 100 kW modelį ir 31 490 € už 115 kW versiją. Hibridinės Corsa versijos prasideda nuo apie 26 310 €, o 1,2 litro trijų cilindrų turbinuotas benzininis modelis reklamuojamas nuo 22 890 €. Jungtinėje Karalystėje Vauxhall degalų varikliu varoma Corsa YES versija prasideda nuo maždaug £19 410 su 1,2 l turbinuotu I3, kuris duoda apie 74 kW (100 PS / ~99 AG).

Strategija: kodėl Corsa G tik elektra — ir kas galėtų pasikeisti

Opel 2025 m. spalio mėn. patikslintas planas — atidėti griežtą 2028 m. visiško perėjimo į elektrą terminą ir pasirinkti daugiakanalę energetikos strategiją — atspindi lėtesnį nei tikėtasi EV priėmimą kai kuriose Europos dalyse. Huettl patvirtino, kad jei Europos EV paklausa liks nepakankama, Opel ir Vauxhall galėtų toliau gaminti dabartinę Corsa F (ICE ir hibridą) po 2027 m., kartu su naująja tik elektrine Corsa G. Trumpai tariant, Opel ruošiasi lanksčiai gamybos strategijai, derinančiai elektrifikacijos ambicijas su realia rinkos paklausa.

Palyginimai ir pardavimų kontekstas

Corsa išlieka vienu geriausiai parduodamų mažų automobilių Europoje: pernai Opel ir Vauxhall pristatė 162 103 Corsa automobilį visoje Europoje — tai padėjo jam užimti vietą tarp konkurentų, tokių kaip Kia Sportage ir Peugeot 2008, pagal paskutines pristatymų apimtis. Palyginimui, didesnės apimties modeliai, tokie kaip Dacia Sandero ir Renault Clio, užfiksavo didesnius pardavimo skaičius, kas parodo konkurencingą B segmento aplinką.

Išvada

2027 metų Opel Corsa G signalizuoja Opel ketinimą modernizuoti savo subkompaktinį hečbeką su orientacija į elektrinę versiją. Nors gamybinė versija nebus ekstremali 789 AG koncepcija, pirkėjai gali tikėtis aštresnių elektrinių variklių pasirinkimų, elegantiškesnio „Vizor“ dizaino ir rinkos strategijos, kuri gali leisti ICE ir hibridinėms Corsoms likti prieinamomis ten, kur vėluoja paklausa. Ieškantys prieinamo elektrinio hečbeko vairuotojai turėtų sekti Corsa G kaip pagrindinį modelį, nes Opel balansuoja tarp prekės ženklo tapatybės, našumo ir prieinamų kainų sparčiai besikeičiančioje Europos rinkoje.

Šaltinis: autoevolution

Labas! Aš Tadas – automobilių bandymai man yra tikra gyvenimo dalis. Nuo mažens svajojau vairuoti ir vertinti įvairius modelius. Kiekvienas mano testas yra nuoširdus ir paremtas tikrais įspūdžiais – k

Komentarai

Palikite komentarą