Mansory pertvarkė Ferrari 812 Superfast į Stallone GTS P830: violetinė V12 modifikacija

Mansory pertvarkė Ferrari 812 Superfast į Stallone GTS P830: violetinė V12 modifikacija

0 Komentarai Simona Vaičiulytė

5 Minutės

Mansory vėl pertvarkė aukštos klasės egzotinį automobilį — šįkart perdirbdami Ferrari 812 Superfast į dėmesį traukiančią Stallone GTS P830. Tuneris panaudojo ryškų violetinį dažų sluoksnį, išskirtines anglies pluošto dalis ir gausybę aerodinamikos priedų, kad sukurtų dramatišką, individualizuotą didžiojo turizmo automobilį. Ankstyvos Instagram nuotraukos specialiai užtemdytos, tačiau pokyčiai jau matomi: pertvarkytas priekis, išraiškingas ducktail spoileris ir gerokai perprojektuotas difuzorius.

Dizainas ir išorinės detalės

Mansory išlaikė Ferrari ilgo gaubto proporcijas, tačiau sustiprino agresyvumą. Stallone GTS P830 turi V formos priekinį fasadą su perdarytu gaubtu ir pertvarkytu bamperiu, kuriame įmontuoti keli aerodinaminiai priedai. Italijos vėliavos motyvas driekiasi per kelis kėbulo elementus, suteikdamas sportišką kontrastą giliai violetinei apdailai.

Kiti išoriniai atnaujinimai apima naujus skydelio emblemų elementus ant priekinės sparnų, kuriuose pavaizduotas automobilio naujasis pavadinimas, išplėstas ventiliacijos angas, formuotus slenksčius ir daugiasluoksnį ducktail spoilerį, kuris sustiprina automobilio stovą. Galinis difuzorius atrodo suprojektuotas tikslingai, su išpjovomis, kurios leidžia manyti apie pertvarkytą keturių išmetimo vamzdžių išdėstymą ir centre montuojamą papildomą stabdžių žibintą. Pakeisti juodi ratlankiai ir geltoni akcentai ant veidrodėlių korpusų, stabdžių suportų ir slenksčių užbaigia vizualinį paketą.

Anglies pluoštas ir aerodinamika

Tikėtina gausi atvirai matomo anglies pluošto naudojimas gaubtui, bamperio elementams, veidrodėlių korpusams ir galinėms detalėms. Šios dalys ne tik sukuria vientisą estetiką, bet ir siekia pagerinti aerodinaminį balansą bei sumažinti svorį, palyginti su standartinėmis plokštėmis.

Salono ir kabinos atnaujinimai

Viduje Mansory pasirinko visiškai individualų sprendimą. Tuneris meta savo vardą ant žemės atidarius duris ir sumontuoja Mansory ženklu pažymėtas durų slenksčių plokšteles. Apmušalai yra kontrastingas geltonos ir baltos odos derinys: vairuotojo sėdynė apdailinta geltona, keleivio — balta; integruotos galvos atramos, vairo apdaila ir kiti kokpito elementai nešioja Mansory insignijas. Italijos vėliavos motyvas tęsiasi ir salone, sujungdamas kabiną ir kėbulą į vieningą dizaino kalbą.

Dinamikos rodikliai ir variklio agregatas

Nors Mansory atsargiai dalijasi pilnais techniniais duomenimis, P830 žymėjimas rodo galios lygį apie 830 metrinės arklio galios. Tai atitinka maždaug 818 bhp (610 kW), palyginti su standartinio 812 Superfast 788 bhp (800 PS/588 kW). Donoro Ferrari išlaiko natūraliai kvėpuojantį 6,5 l V12 agregatą, tad modifikacijos greičiausiai koncentruojamos į įsiurbimą, išmetimą, variklio kalibraciją ir lengvas dalis, o ne į priverstinį įpūtimą.

Numatoma dinamika

Palyginimui, standartinis 812 Superfast 0–62 mph (0–100 km/h) pasiekdavo per maždaug 2,9 s, o maksimalus greitis siekė apie 211 mph (340 km/h). Su numatoma P830 galia galima tikėtis aštresnio įsibėgėjimo ir dramatiškesnio išmetimo garso, tačiau tikslios 0–62 mph reikšmės ir maksimalaus greičio prognozės nebus patvirtintos, kol Mansory nepaskelbs dinamometro ir trasos duomenų.

Rinkos pozicionavimas ir pirkėjų patrauklumas

Mansory Stallone GTS P830 taikomas kolekcionieriams ir pirkėjams, siekiantiems ekstremalios, vienetinės patirties, o ne gamyklinio Ferrari. Jis patenka į nišinį aukštos klasės aftermarket modifikacijų segmentą, kuriame išskirtinumas, vizualinis dramatizmas ir personalizacija nusveria gamyklos santūrumą. Kaina atspindės individualų meistriškumą, ribotas gamybos galimybes ir unikalių anglies pluošto bei salono darbų sąnaudas, todėl ji bus gerokai aukštesnė už naudotos 812 Superfast bazinę rinkos vertę.

Palyginimai ir kontekstas

Palyginti su standartiniu Ferrari 812 Superfast, Mansory daugiau dėmesio skiria stiliui, individualiems medžiagų sprendimams ir galios padidinimui. Prieš kitas žinomas tuning firmas Mansory linkęs akcentuoti teatrališką dizainą ir stiprią vizualinę tapatybę, panašiai kaip ankstesni projektai, tokie kaip Emperor Cullinan konversija. Pirkėjams, svarstantiems tarp gamyklinio naujo modelio, pavyzdžiui, 12Cilindri, ir stipriai modifikuoto 812, reikėtų įvertinti ilgalaikį patikimumą, garantinius aspektus ir modifikacijų poveikį perpardavimo vertei.

Specifikacijų santrauka (numatoma)

  • Pagrindinis automobilis: Ferrari 812 Superfast (donoro automobilis)
  • Tuneris: Mansory Stallone GTS P830
  • Variklis: natūraliai kvėpuojantis 6,5L V12 (patobulintas)
  • Apskaičiuota galia: 830 PS (apie 818 bhp / 610 kW)
  • 0–62 mph: nuo gamyklos ~2,9 s (su P830 tikėtina kiek greičiau)
  • Maksimalus greitis: nuo gamyklos ~211 mph (340 kph), priklauso nuo aerodinamikos ir pavarų perdavimo
  • Pagrindiniai patobulinimai: anglies pluošto aerodinamika, pertvarkyti bamperiai ir gaubtas, ducktail spoileris, individualus salonas, ne originalūs ratlankiai, keturių išmetimo vamzdžių perprojektavimas

Paskutinės mintys

Mansory Stallone GTS P830 yra drąsi šiuolaikinio Ferrari grand tourer reinterpretacija. Jis atsisako gamyklinio santūrumo mainais į agresyvų dizainą, individualų salono įrenginį ir pastebimą galios padidėjimą. Entuziastams ir kolekcionieriams, vertinantiems individualumą ir stiprias vizualines deklaracijas, ši violetinė 812 modifikacija būtent toks akį traukiantis projektas, kurio jie ieško. Daugiau nuotraukų ir techninių detalių greičiausiai pasirodys, kai Mansory plės savo pranešimų kampaniją, o tie atnaujinimai patikslins tikslų našumo prieaugį ir gamybos planus.

Šaltinis: autoevolution

Sveiki, čia Simona! Automobilių pasaulyje ieškau prasmės ir žinių. Rašau praktinius straipsnius, kurie padeda suprasti rinką, priimti išmintingus sprendimus ir vairuoti užtikrintai. Noriu, kad vairavi

Komentarai

Palikite komentarą