4 Minutės
Atgaivinant legendą su moderniu posūkiu
Keli gamintojai dugė savo archyvus, kad atgaivintų klasikines modelių pavadinimus, o Honda yra naujausias prekės ženklas, grąžinęs Prelude. Po 24 metų pertraukos sportinis ženkliukas vėl gyvas — pirmiausia pristatytas Japonijoje ir sukurtas ant šiuolaikinės platformos.
Naujasis Prelude nėra griežtai lenktyninis automobilis. Tai stilingas, kompaktiškas liftbekas kupė, daug kuo besidalijantis su 11-os kartos Honda Civic šasi. Tai reiškia, kad tai 2+2 liftbekas su vienomis bagažinės durelėmis, o ne tradicinis dviejų durų kupė. Pirkėjams, ieškantiems dizaino, kasdienio praktiškumo ir hibridinio efektyvumo derinio, Prelude siekia užimti nišą tarp kompaktiško sportiškumo ir prestižinio kasdienio automobilio.
Dizainas ir stilius
Serijinė išvaizda prieš fantazijų maketą
Serijinis Prelude turi švarią, modernią priekį su Honda dabartine dizaino kalba, tačiau internete jau cirkuliuoja fantazijų variacijos. CGI maketas, sukurtas Instagram vartotojo @jlord8, perdaugina Prelude su aštresne, smailesne priekine dalimi, pakeistais žibintais ir mažais ortakėliais tarp šviesų grupių. Maketas perteikia Mugen nuorodas, suteikiančias automobiliui agresyvesnį, 1990-ųjų įkvėptą įvaizdį. Tuo tarpu tikras modelis išlaiko modernesnę estetiką, kuri kai kurių stebėtojų lyginama su didesniais sedanais — fanų sukurtas variantas siekia atkurti ankstesnių Preludų sportinio kupė pojūtį.
Salonas ir technologijos
2026 metų Prelude daug skolinasi iš Civic ir Acura Integra kalbant apie saloną ir technologijas. Svarbiausi elementai: aplinkos apšvietimas, 9 colių informacijos ir pramogų ekranas su integruotomis Google paslaugomis, 10,25 colio skaitmeninis prietaisų skydelis, dvi zonos klimato kontrolė ir aukštos klasės Bose garso sistema. Odiniai ir zomšiniai apmušalai, šildomos priekinės sėdynės ir pasirenkami įrangos paketai daro saloną konkurencingą kompaktinių prestižinių automobilių segmente.

Našumas ir jėgainė
Po variklio dangčiu Prelude naudoja Honda e:HEV savarankiškai įkraunamą hibridinio tipo sistemą, tą pačią architektūrą, kurią naudoja Honda Civic Hybrid. Sistema derina 2,0 l atmosferinį keturių cilindrų benzininių variklį su dviem elektriniais varikliais. Atskiri agregatų duomenys — 141 AG (143 PS / 105 kW) ir 134 lb-ft (182 Nm) benzininiam varikliui, o elektrinė sistema gali suteikti 181 AG (184 PS / 135 kW) ir 232 lb-ft (315 Nm) sukimo momentą. Bendras sistemos galingumas įvertintas 200 AG (203 PS / 149 kW) ir 232 lb-ft (315 Nm) sukimo momentu. Oficialūs 0–60 mph laikai nėra paskelbti, tačiau Prelude pozicionuojamas kaip greitas ir efektyvus kompaktiškas automobilis, o ne grynai sportinis bolidas.
Kai kurie važiuoklės ir mechaniniai elementai dalinami su našumo orientuotais modeliais, tokiais kaip Civic Type R, kas gerina valdymo galimybes ir komponentų pakeičiamumą, tuo pačiu išlaikant vystymo išlaidas racionaliomis.

Rinkos pozicionavimas ir konkurentai
Honda pozicionuoja naująjį Prelude kaip stilingą, hibridinį orientuotą liftbeką kupė pirkėjams, norintiems sportiško įvaizdžio be trasinių kompromisų, būdingų tikram sportiniam automobiliui. Konkurencijoje jis bus lyginamas su prestižiniais kompaktiškais kupė, sportiškais liftbekais ir aukštos klasės kompaktiškais sedanais, kurie siūlo pažangius informacijos ir pramogų sprendimus, efektyvias hibridines sistemas ir stiprų kainos ir funkcijų santykį. Panašūs konkurentai apima sportines Honda Civic versijas, kompaktiškus prestižinius modelius iš Toyota ir Mazda, taip pat nišinius Europos gamintojų pasiūlymus, kurie siekia pirkėjų, vertinančių stilių ir technologijas.

Palyginimai ir pirkėjo išvados
Palyginkite Prelude su Civic Hybrid dėl variklio pažįstamumo ir su Civic Type R dėl bendrų mechaninių komponentų. Skirtumas slypi dizaine ir pakavimo sprendimuose: Prelude pabrėžia kupė panašią siluetą su liftbeko praktiškumu. 1990-ųjų Preludų gerbėjai gali labiau vertinti fanų sukurtą Mugen įkvėptą maketą, tuo tarpu masiniai pirkėjai greičiausiai įvertins modernią, gerai aprūpintą serijinę versiją.
Galutiniame rezultate atgaivintas Prelude yra apgalvotas paveldo stiliaus bruožų ir šiuolaikinio hibridinio efektyvumo derinys, skirtas vairuotojams, kurie nori charakterio, technologijų ir kasdienio naudojimo patogumo kompaktiškame pakete.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai