4 Minutės
Cybertruck sėkmingai išlaikė IIHS atnaujintą moderat. priekinio susidūrimo testą
2025 metų Tesla Cybertruck gavo Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) aukščiausią įvertinimą atnaujintame moderato dydžio perkrypimo priekinio smūgio teste, pranešė ne pelno siekianti organizacija 2025 m. rugsėjį. IIHS inžinieriai pagyrė sunkvežimio apsaugą galinėje sėdynėje sėdintiems keleiviams, pažymėdami, kad peties ir juosmens saugos diržai išliko tinkamai prispausti prie bandinio krūtinės ir dubens 40 mylių per valandą poslinkio smūgio metu.
Nors bendras rezultatas yra stiprus, bandymo duomenys taip pat rodo vidutinę krūtinės sužalojimo riziką galinio keleivio bandinyje. IIHS naudojo Hybrid III galinį bandinį, kuris atspindi 12 metų vaiką arba mažesnį suaugusį, todėl kai kurių sužalojimų rodiklių interpretacija gali skirtis, palyginti su vidutinio suaugusio vyro bandiniu.
Svarbiausi saugumo akcentai ir trūkumai
- IIHS: Aukščiausias įvertinimas atnaujintame moderat. priekinio susidūrimo teste
- Galinio keleivio diržo padėtis: vertinta palankiai
- Galinės krūtinės sužalojimų rodikliai: rodo vidutinę riziką
- Priekinis avarijos prevencijos veikimas (transporto priemonė–pėstysis): įvertintas kaip Geras
- LATCH naudojimo paprastumas: Priimtinas
- Saugos diržų priminimai: Vidutiniškai nepakankami
- Galvos žibintai: Prasti

Cybertruck automatizuota priekinė avarijos prevencijos sistema gerai pasirodė pėsčiųjų scenarijuose — tai vis svarbesnis aspektas miesto saugumo vertinimuose. Vis dėlto IIHS pažymėjo žemą balą už LATCH naudojimo paprastumą ir tik vidutinį įvertinimą už saugos diržų priminimus — tai svarbūs veiksniai šeimoms, montuojančioms vaikų kėdutes, ir bendroms keleivių apsaugos gairėms.
Galvos žibintų veikimas išlieka silpnąja vieta
Pagrindinis saugumo trūkumas 2025 m. Cybertruck modelyje yra jo galvos žibintų sistema. IIHS inžinieriai LED tipo projekcinius priekinius žibintus įvertino kaip Prastus, nurodydami per didelę akinimą ir tik pakankamą matomumą tam tikromis sąlygomis. Teslos standartinė tolimųjų šviesų automatinė pagalba šiek tiek sumažina artimųjų šviesų trūkumus lėto kairio posūkio metu, tačiau apšvietimo įvertinimas rodo, kad naktinio saugumo ir vairuotojo komforto srityje dar yra kur tobulėti.
Kiti IIHS testai vis dar laukia rezultatų
Organizacija dar nepaskelbė Cybertruck rezultatų keliuose kituose vertinimuose: mažo perkrypimo priekinio testo, atnaujinto šoninio smūgio vertinimo ir transporto priemonė–transporto priemonė priekinės avarijos prevencijos reitingo. Tie būsimi rezultatai suteiks išsamesnį vaizdą apie bendrą kėbulo ir keleivių saugumą.

Specifikacijos, kainodara ir rinkos kontekstas
Be avarijų balų, Cybertruck toliau išlieka poliarizuojančiu modeliu pikapų rinkoje. Po kainos korekcijos 2025 m. rugpjūtį Tesla panaikino galinių varančiųjų ratų versiją (RWD) ir padidino bazinę kainą 15 000 USD; šiuo metu pradinė rekomenduojama mažmeninė kaina (MSRP) siekia 79 990 USD.
Nuorodinė kaina neįtraukia federalinės mokesčių lengvatos (iki 7 500 USD) ir galimų kuro/energijos sutaupymų — maždaug 8 000 USD per penkerius metus, priklausomai nuo naudojimo.
Veikimo ir galimybių akcentai:
- AWD nuotolis: 325 mylių (523 km) vienu įkrovimu
- Tempiamoji galia: iki 11 000 lb (4 990 kg)
- AWD 0–60 mylių per valandą: 4,1 sekundės
Pirkėjams, siekiantiems maksimalios galios, tri-variklio „Cyberbeast" kaina prasideda nuo 114 990 USD. Tesla šiai versijai skelbia apie 320 mylių (515 km) nuotolio, tokią pačią 11 000 lb tempiamąją galią ir apie 2,6 sek. 0–60 mylių/laiką. Cyberbeast galima komplektuoti su Luxe paketu, kuriame yra Supervised Full Self-Driving funkcija, ketverių metų Premium Service (rekomenduojami techninio aptarnavimo darbai bei priekinio stiklo, padangų ir ratų apsauga), Premium Connectivity ir nemokamas Supercharging prieigai Teslos daugiau nei 70 000 Supercharger stotelių tinkle.

Ką tai reiškia pirkėjams
Pirkėjams, kuriems prioritetas — avarijų apsauga, Cybertruck aukštas IIHS moderato perkrypimo reitingas turėtų būti maloni žinia. Šeimoms verta įvertinti šį rezultatą kartu su vidutiniu LATCH ir saugos diržų priminimų įvertinimais bei Prastu galvos žibintų balu, jei dažnai važinėjama naktį. Kainodaros prasme RWD versijos panaikinimas ir padidėjusi pradinė kaina perkelia Cybertruck į aukštesnį segmentą, kur sprendžiančius vaidmenis vaidina nuotolis, tempiamoji galia ir aukštos technologijos funkcijos — pavyzdžiui, FSD ir nemokamas Supercharging.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai