3 Minutės
Porsche pereina nuo virtualių bandymų prie realių testų
Porsche teigia, kad jų artėjantis Cayenne Electric yra pirmasis serijinis modelis, kuris „tiesiogiai pereina nuo viso automobilio skaitmeninio testavimo prie priešserijinės gamybos.“ Vietoje šimtų ankstyvųjų prototipų gamybos inžinieriai stipriai rėmėsi simuliacijomis prieš pereidami prie riboto priešserijinio leidimo. Kadangi oficialus modelio atskleidimas numatomas iki metų pabaigos, Porsche sustiprino keliuose vykdomą patvirtinimą ekstremaliose klimato sąlygose, kad patikrintų realų važiavimo našumą.
Kur ir ką testavo Porsche
Testavimas apėmė plačią temperatūrų amplitudę — maždaug nuo -35°C iki +50°C (apie -31°F iki 122°F) — kampanijos vyko Persijos įlankos valstybėse, Kalifornijos Mirties slėnyje ir žieminėmis sąlygomis Skandinavijoje. Inžinieriai susitelkė ties sistemomis, kurios labiausiai svarbios elektriniam visureigiui: baterijos šilumos valdymu, klimato kontrole, šaltais užvedimais, trauka, valdomumu ir stabdymu.

Testų programos išskirtiniai momentai:
- Baterijos ir varomosios sistemos šilumos valdymas ekstremaliame karštyje ir šaltyje
- Šildymo/ventiliacijos/klimatizacijos (ŠVOK) našumas ir salono komfortas šaltų užvedimų metu
- Trakcio savybės ir valdomumas ant skirtingų dangų
- Įkrovimo elgsena skirtinguose klimatuose
Porsche praneša, kad Cayenne Electric programos metu „įsikrovė greitai ir be problemų“, kas rodo įkrovimo ir šilumos valdymo sistemų sėkmingą patvirtinimą, nors tiksli baterijos talpa ir oficialūs nuvažiuojamo atstumo duomenys dar nepaskelbti.

Belaidis įkrovimas debiutuoja Porsche modelių serijoje
Viena iš ryškiausių naujienų neseniai vykusioje IAA Mobility parodoje Miunchene buvo Porsche pristatyta belaidžio įkrovimo sprendimas — neformaliai vadinamas One-Box. Sistema yra ant grindų montuojama plokštė, kuri eliminuoja būtinybę turėti pastovų sieninį įkroviklį ir leidžia indukcinį įkrovimą, kai ji derinama su atitinkama automobilio plokšte.
Pagrindinės specifikacijos ir savybės:
- Iki 11 kW indukcinės įkrovimo galios
- Energijos perdavimo efektyvumas nurodomas iki 90 %
- Veikia tik tuo atveju, jei savininkai pasirenka įsidiegti papildomą automobilio plokštę
- Siūloma kaip neprivalomas priedas per Porsche centrus ir internetinę parduotuvę
Porsche pozicionuoja Cayenne Electric kaip pirmąjį serijinį elektromobilį, palaikantį 11 kW one-box bazinę plokštę — sprendimą, orientuotą į pirkėjų patogumą tiems, kurie namuose pageidauja įkrovimo be laidų.

Rinkos pozicija ir tolimesni žingsniai
Į prekybos vietas patekęs elektrinis Cayenne papildys esamą Cayenne gamą, kurioje yra vidaus degimo ir hibridinės versijos. Pirkėjams tai reiškia platesnį pasirinkimą po tuo pačiu modelio vardu: tradicinis, elektrifikuotas hibridas ir dabar pilnai elektrinė alternatyva.
Iš anksto serijinį pavidalą demonstruoti IAA buvo eksponuotas fluorescenciniu dažytu Cayenne Electric prototipas. Iki oficialaus pristatymo datos — tikėtina, iki metų pabaigos — tokios specifikacijos kaip baterijos talpa, oficialus nuvažiuojamas atstumas ir įkrovimo laikai lieka neatskleisti. Porsche viešoji bandymų kampanija ir One-Box pristatymas signalizuoja dėmesį kasdieniam naudojimui ir aukštos klasės elektromobilių patogumui, o ne vien reklaminėms kovoms dėl nuvažiuojamo atstumo.
"Bandymas realiomis sąlygomis užbaigia virtualios patikros ciklą," sakė Porsche atstovas, pabrėždamas įmonės dvigubą požiūrį: simuliacijų ir gyvų patikrinimų derinį.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai