Honda pristato 2026 Ridgeline kainas ir naują spalvą

Honda pristato 2026 Ridgeline kainas ir naują spalvą

0 Komentarai

4 Minutės

Honda paskelbė 2026 Ridgeline kainas ir pristatė naują spalvos variantą

Honda paskelbė 2026 Ridgeline kainas; pokyčiai nedideli, bet pridėta keletas vizualinių atnaujinimų tiems pirkėjams, kurie nori kiek drąsesnio įvaizdžio. Vidutinio dydžio pikapas išlaiko pažįstamą receptą — natūraliai besispaudžiantį 3,5 l V6 variklį, keturių durų kabiną ir standartinę visų varančiųjų ratų pavarą — tačiau nauja Ash Green Metallic spalva ir išplėstos Black Edition opcijos suteikia daugiau asmeninio pasirinkimo galimybių.

Kiek kainuoja nauja dažų spalva?

Išsiskiriantis stiliaus akcentas — Ash Green Metallic, siūloma nuo TrailSport komplektacijos ir aukščiau už 455 USD papildomą mokestį. Šis nedidelis priedas suteikia Ridgeline sodresnį, labiau laukinį įvaizdį perpildytoje vidutinio dydžio pikapų rinkoje. Platinum White Pearl, Radiant Red Metallic ir Sonic Gray Pearl nurodytos tokią pat papildomą kainą, o Crystal Black Pearl, Modern Steel Metallic ir Solar Silver Metallic lieka be papildomų mokesčių.

Honda taip pat praplėtė Black Edition patrauklumą pristatydama naują Black Edition Two-Tone variantą. Ši paketa siūlo pasirenkamą kontrastingą juodai nudažytą stogą ir gali būti derinama su Sonic Gray Pearl arba Platinum White Pearl, sukuriant išskirtinesnį įvaizdį.

Kainų suskirstymas (įskaičiuotas 1 395 USD pristatymo mokestis)

  • Sport – $42,090 (+$445, palyg. su 2025)
  • RTL – $44,890 (+$415, palyg. su 2025)
  • TrailSport – $47,290 (+$415, palyg. su 2025)
  • TrailSport + HPD Wheels – $48,490
  • Black Edition – $48,690 (+$445, palyg. su 2025)
  • Black Edition Two-Tone – $49,645

TrailSport išlieka komplektacija, atveriančia tvirtesnes vizualines galimybes — įskaitant Ash Green Metallic spalvą ir galimus HPD (Honda Performance Development) ratlankius — tuo tarpu Black Edition ir toliau yra aukščiausias apdailos akcentuotas modelis, dabar papildytas Two-Tone pasirinkimu dėl didesnio išskirtinumo.

Variklis ir galimybės

Po kėbulu Ridgeline nepasikeitė. Jis toliau naudoja Honda sklandų natūraliai besispaudžiantį 3,5 l V6 variklį, generuojantį 280 AG ir 262 lb-ft sukimo momentą, derinamą su devynių pavarų automatine transmisija ir standartine visų ratų pavara visoje gamoje. Pavarų sistema labiau orientuota į kasdienį komfortą nei į didesnius tempimo ar bekelės parametrus, kas atitinka Ridgeline dėmesį patogiai ir universaliai naudojamo pikapo paskirčiai.

Praktiškumas atsispindi ir krovinių sprendimuose: užrakinamas bagažinės stalčius (in-bed trunk) suteikia apie 7,3 kub. pėdų saugaus tūrio, o krovininė lova siekia maždaug 5,3 pėdos — panašiai kaip daugumos konkurentų vidutinio segmento, pavyzdžiui, Ford Ranger, Jeep Gladiator ir Chevrolet Colorado.

Rinkos pozicija ir verdiktas

2026 Ridgeline išlieka protingu pasirinkimu pirkėjams, vertinantiems komfortą, sumanų saugojimą ir rafinuotą V6 vairavimo pojūtį. Tačiau jo pasenusi platforma matoma srityse, kurias kiti konkurentai sprendžia: nėra hibridinio ar turbo variklio pasirinkimo, kai daugelis varžovų diversifikuoja pavaras dėl efektyvumo ir našumo.

2026 Ridgeline gaminamas Honda gamykloje Linkolne, Alabamoje, ir jau pristatomas į salonus. Pirkėjams, lyginantiems vidutinio dydžio pikapus, Ridgeline nedideli kainų prieaugiai ir nauji stiliaus pasirinkimai — ypač Ash Green Metallic ir Two-Tone Black Edition — suteikia atnaujintą vizualinį patrauklumą nekeisdami patikrinto mechaninio paketo.

Svarbiausi akcentai:

  • Nauja Ash Green Metallic spalva (455 USD) prieinama nuo TrailSport ir aukščiau
  • Standartinė AWD, 3,5 l V6 (280 AG / 262 lb-ft), devynių pavarų automatas
  • Užrakinamas bagažinės stalčius: ~7,3 kub. pėdų; lovos ilgis: ~5,3 pėdos
  • Gaminamas Linkolne, Alabamoje; jau pasiekiamas salonuose

Šaltinis: autoevolution

Komentarai

Palikite komentarą