6 Minutės
Hyundai paskelbė atšaukimą dėl įkrovimo angos durelių atsiskyrimo
Hyundai Motor America paskelbė saugumo atšaukimą kai kuriems Ioniq 6 elektra varomiems sedanams po pranešimų, kad įkrovimo angos durelių (įkrovimo dangtelių) skydeliai gali atsiskirti važiuojant. Defektas — susijęs su tuo, kaip įkrovimo skląstis įsikabina į išorinės plokštės tvirtinimo kabliukus — gali sukelti pavojų kitiems eismo dalyviams, jei dangtelis atšoktų nuo automobilio dideliu greičiu.
Paveikti komponentai buvo tiekiami LS Automotive Technologies Co., Ltd. (Pietų Korėja), o išorinis dangtelis turi dalies numerį 695C0-KL000. Spaudos metu to dangtelio kainos rinkoje siekė maždaug 300 USD, tačiau atšaukimui paveiktiems savininkams bus išsiųsti pranešimai apie autorizuotų salonų remonto procedūras ir oficialų sprendimą.
Kas nutiko ir kaip reagavo Hyundai
Pagal Hyundai atšaukimo dokumentus, nepakankamas įsikabinimas tarp įkrovimo skląsčio ir išorinės plokštės tvirtinimo kablių gali lemti atsiskyrimą. Automobilį gamintojo atstovai pradėjo tirti 2025 m. balandį gavę pranešimą iš užsienio rinkų; Jungtinėse Valstijose užregistruoti šeši susiję pranešimai.

Hyundai gamyboje įdiegė pakeitimą — pakeistą klijų tepimo procesą — 2024 m. spalio 10 d., kad problema būtų sprendžiama ateityje. Dėl jau parduotų automobilių gamintojas vykdo oficialų atšaukimą ir informuoja salonus bei klientus.
„Atsiskyręs įkrovimo angos durelių skydelis padidina eismo įvykio riziką kitiems eismo dalyviams,“ pažymima atšaukime. Sprendimas sutelktas į skląsčio tvirtinimą prie išorinės plokštės, kad jis nevaržomai nesiskirtų įprasto važiavimo metu.
Paveikti automobiliai: apimtis ir datos
Hyundai Motor America vertina, kad Jungtinėse Valstijose gali būti iki 31 042 Ioniq 6 vienetų (modelių metai 2023–2025), kuriuos paveikė problema. Svarbiausi gamybos ir logistikos faktai:
- Įtariamų automobilių gamybos datos yra nuo 2022 m. gruodžio 14 d. iki 2024 m. gruodžio 26 d.
- Visi paveikti automobiliai buvo surinkti Pietų Korėjoje.
- Atšaukiamų vienetų transporto priemonių identifikavimo numeriai (VIN) buvo įkelti į Hyundai duomenų bazę 2025 m. rugsėjo 13 d.; paveikti VIN turi 17 simbolių ir prasideda raide „K“, nurodančia korėjietišką gamybą.
- Salonai ir klientai turėtų būti informuoti iki 2025 m. lapkričio 10 d.
Pietų Korėjos surinkimo gamykla, kuri gamina Ioniq 6, taip pat gamina didesnį Ioniq 9 trijų eilių krosoverį, pabrėžiant šios gamyklos vaidmenį gaminant išplėstinę Hyundai elektrinių automobilių (EV) šeimą.

Ką turėtų daryti savininkai
Jeigu turite Ioniq 6, pagamintą nurodytu gamybos laikotarpiu, patikrinkite savo VIN per Hyundai oficialų atšaukimo tikrinimo įrankį arba paskambinkite salonui. Hyundai išsiųs klientams informacinius laiškus ir praneš salonams kaip atšaukimo dalį. Remontai, atliekami pagal gamintojo atšaukimą, dažniausiai bus atliekami nemokamai autorizuotuose salonuose; konkrečius niuansus patikrinkite su Hyundai arba vietiniu salonu gavę pranešimą.
Saugumo patarimai laukimo metu:
- Apžiūrėkite įkrovimo angos dureles, ar jos nėra purus arba ar nematyti plyšių.
- Jei dangtelis laisvas, nesirinkite savarankiškų sprendimų — užfiksuoti laisvus elementus turėtų tik įgaliotas salonas, kad nebūtų pažeistos garantijos ar padaryta žala.
- Bet kokius atsiskyrimo atvejus iš karto praneškite Hyundai ir, jei taikytina, vietinėms institucijoms.
Pagrindiniai faktai vienu žvilgsniu
- Tiekėjas: LS Automotive Technologies Co., Ltd. (Pietų Korėja)
- Dalių numeris: 695C0-KL000
- JAV gauti pranešimai: 6
- Įvertinamas paveiktų automobilių skaičius JAV: iki 31 042 (MY 2023–2025)
- Gamybos laikotarpis: 2022-12-14 – 2024-12-26
- Salonų/klientų informavimas iki: 2025-11-10

Modelio kontekstas: Ioniq 6 specifikacijos, nuvažiuojamas atstumas ir našumas
Ioniq 6 greta Ioniq 5 užima vietą Hyundai elektrinių automobilių šeimoje, pasižymėdamas fastback sedano siluetu ir aerodinaminiu efektyvumu. JAV rinkai 2025 m. Ioniq 6 pradžio kaina gali būti apie 37 850 USD, o tam tikros konfigūracijos pagal EPA vertinimą gali siekti iki 342 mylių (apie 550 kilometrų) nuvažiuojamo atstumo.
Pastabūs variklių ir nuvažiuojamo atstumo duomenys:
- Dvigubo variklio maksimali galia: 320 AG ir 446 lb-ft (605 Nm) sukimo momentas.
- Galinių varančiųjų ratų baterijų variantai: 53 kWh ir 77,4 kWh; didesnė baterija yra standartinė AWD modeliuose.
- Ratlankių dydžiai: 18–20 colių; didesni ratai mažina EPA įvertintą nuvažiuojamą atstumą.
- Norint pasiekti deklaruotą 342 mylių nuvažiuojamą atstumą, reikalinga kombinacija: 18 colių ratai, RWD, 77,4 kWh baterija ir SE komplektacija.
- Maksimalus įkrovimo greitis: iki 350 kW greitas įkrovimas.
- Įprastų modelių didžiausias greitis viršija 115 mph (185 km/val.), priklausomai nuo konfigūracijos.
Žvelgiant į ateitį, Hyundai planuoja atvežti Ioniq 6 N aukštos sportinės versijos modelį į JAV 2026 metų modeliui. Trasai orientuotas dvigubo variklio Ioniq 6 N turėtų įsibėgėti nuo 0 iki 62 mph (0–100 km/val.) maždaug per 3,2 sekundės (apie 3,0 s iki 0–60 mph) ir Pietų Korėjoje pasiekti maždaug 257 km/val. (160 mph) maksimalų greitį, suteikdamas našumo lygį, panašų į Ioniq 5 N.

Kodėl tai svarbu EV pirkėjams ir rinkai
Komponentų ilgaamžiškumas ir tvirtinimas yra ypač svarbūs elektriniuose automobiliuose, kur išorinės dalys, tokios kaip įkrovimo skląsčiai, turi atlaikyti dažną naudojimą, aplinkos poveikį ir didelio greičio oro srautus. Toks atšaukimas parodo EV gamybos sudėtingumą: maža apdailos detalė gali turėti didelės įtakos saugumui.
Pirkėjams ir entuziastams Ioniq 6 išlieka patrauklus elektrinis sedanas dėl efektyvumo ir nuvažiuojamo atstumo, tačiau šis atšaukimas primena sekti oficialius pranešimus ir užtikrinti, kad reikalaujamas taisymas būtų atliktas laiku.
Cituojama
„Hyundai informuoja savininkus ir salonus bei atlieka remontus, kad įtvirtintų įkrovimo durelių skydelius,“ – teigiama atšaukimo pranešime, pabrėžiant klientų informavimą ir surinkimo defekto ištaisymą.
Trumpai tariant: jei turite Ioniq 6, pagamintą nuo 2022 m. gruodžio iki 2024 m. gruodžio, patikrinkite VIN per Hyundai ir susitarkite aptarnavimą, jeigu jūsų automobilis yra atšaukimo sąraše. Mažų išorinių detalių saugumas nėra vien tik estetika — tai svarbus saugumo aspektas elektrinių automobilių savininkams bei kitiems eismo dalyviams.
Šaltinis: autoevolution
Komentarai