AUDI E5 Sportback: 10 153 užsakymų per pusvalandį

Komentarai
AUDI E5 Sportback: 10 153 užsakymų per pusvalandį

5 Minutės

Momentinis išpardavimo tempas: 10 153 užsakymai per pusvalandį

Kinijai skirta bendroji įmonė tarp Audi ir SAIC Motor įspūdingai pristatė savo naują, didžiosiomis raidėmis rašomą AUDI subprekės ženklą. Elektrinis E5 Sportback per pirmąsias 30 minučių nuo atidarymo užsakymų sulaukė 10 153 — tai stiprus ankstyvas vartotojų susidomėjimo indikatorius rinkoje, kuri vertina drąsius, technologiškai pažangius elektromobilius.

Kas yra AUDI (didžiosiomis raidėmis)?

AUDI — tyčia rašomas visomis didžiosiomis raidėmis — yra Kinijai skirta atšaka, sukurta Audi ir SAIC siekiant pasiūlyti dizainą, funkcijas ir kainodarą, pritaikytą vietinei rinkai. Gaminamas SAIC Audi Anting gamykloje Šanchajuje ir pagrįstas Advanced Digitised Platform (ADP), kurią kartu sukūrė SAIC ir Audi, E5 Sportback taikosi į vidutinės klasės elektrinių sedanų segmentą, kuriame dominuoja tokie modeliai kaip Tesla Model 3, Nio ET5T ir Zeekr 007 GT.

Kainodara ir rinkos pozicionavimas

Pradinė kaina: 235 900 juanių (apie 32 400 USD). E5 Sportback pozicionuojamas kaip technologiškai turtingas, bet prieinamas elektrinis sedanas. Net flagmaninė dvikomponentė versija, kurioje gaunama įspūdinga 776 arklio galios (579 PS) galia, kainuoja maždaug 45 000 USD — maždaug perpus pigiau nei panašūs prabangių elektromobilių modeliai Vakarų rinkose. Toks kainodaros modelis pabrėžia AUDI siekį pritraukti jaunesnius, technologijoms imlius pirkėjus Kinijoje.

Esminė išvada:

  • Konkurencinga pradinė kaina
  • Stipri pradžios paklausa, atspindinti poreikį vietinės kilmės prabangiems elektromobiliams

Dizainas ir efektyvumas

Iš E koncepcijos išplaukiantis dizainas: E5 Sportback turi fastback siluetą, siūlo šešias dažų parinktis ir aerodinaminį pasipriešinimo koeficientą 0,252 Cd. Apšvietimas čia užima svarbią vietą: automobilis naudoja 942 LED šviesas ir daugiau nei 1 900 trikampių elementų, kad sukurtų animuotas pasveikinimo sekas ir prekinio ženklo apšvietimo efektus.

Matmenys (metrinės/imperinės):

  • Ilgis: 4 881 mm (192.1 in)
  • Plotis: 1 960 mm (77.1 in)
  • Aukštis: 1 479 mm (58.2 in)
  • Ratų bazė: 2 950 mm (116.1 in) Šios proporcijos suteikia E5 erdvią, vadovų klasės salono pojūtį, nepaisant fastback profilio.

Vairavimo charakteristikos ir baterijų variantai

Pavaros pasirinkimai apima vieno variklio galinių ratų pavara ir dvikomponentes visų ratų pavaras. Bazinė vieno variklio versija generuoja apie 295 AG (299 PS), o aukščiausios klasės dvikomponentė versija įsibėgėja 0–60 mph per maždaug 3,4 sekundės.

Baterijos ir įkrovimo akcentai:

  • Baterijų talpos: nuo 76.2 kWh iki 100 kWh
  • CLTC įvertintas nuvažiuojamas atstumas: iki 480 mylių (773 km) su didžiausiu akumuliatoriumi
  • 800 V elektrinė architektūra greitam įkrovimui
  • Standartinė šilumos pompa, gerinanti efektyvumą šaltuoju oru

Salono technologijos ir vairuotojo asistavimas

Salone E5 Sportback orientuotas į skaitmeninę patirtį. 59 colių lenktas ekranas tęsiasi nuo vieno statramsčio iki kito, jį valdo Qualcomm Snapdragon 8295 ir AUDI nuosava operacinė sistema. Salone įdiegta „Audi Island“ sąsaja, elektroniniai galinio vaizdo veidrodėliai ir balsu valdomas asistentas, sudarytas naudojant didelį kalbos modelį. Integracija su Apple CarPlay ir Huawei HiCar suteikia išmaniųjų telefonų ryšio galimybes, pritaikytas Kinijos vartotojams.

Prabangos ir patogumo funkcijos apima šildomas ir vėdinamas sėdynes, panoraminį stiklą stoge, belaidį įkrovimą, 360 laipsnių kameras, o aukštesniuose lygiuose: oro pakabą, CDC adaptacinius slopintuvus ir BOSE 18 garsiakalbių sistemą.

Išplėstinė vairuotojo pagalbos sistema naudoja 27 jutiklius, įskaitant LiDAR, ir AI pagalbinį vairavimo paketą, sukurtą bendradarbiaujant su Momenta. Sistema palaiko asistuotą miesto ir greitkelių vairavimą bei autonominio parkavimo funkcijas.

Kaip tai dera su pasauline panorama

Nors AUDI E5 Sportback skirta tik Kinijai ir nebus parduodama JAV ar Europoje, greitas užsakymų skaičius rodo, kaip tradiciniai gamintojai gali eksperimentuoti su naujais subprekės ženklais, pritaikyta kainodara ir agresyviais technologiniais sprendimais, kad konkuruotų su vietinėmis EV startuolėmis. Modelis parodo, kas gali nutikti, kai tradicinis automobilių gamintojas kuria specifinį produktą konkrečiai rinkai, o ne tik pritaiko pasaulinius modelius.

Greiti specifikacijų punktai

  • Platforma: Advanced Digitised Platform (SAIC + Audi)
  • Konfigūracijos: RWD ir AWD
  • Galia: 295 AG (bazė) iki 776 AG (viršutinė dvikomponentė)
  • 0–60 mph: ~3.4 s (dvikomponentė)
  • Baterija: 76.2–100 kWh
  • Nuvažiuojamas atstumas (CLTC): iki 480 mylių (773 km)
  • Įkrovimas: 800 V architektūra

AUDI stipri pradžia rodo, kad E5 Sportback gali tapti reikšmingu konkurentu Kinijos vidutinės klasės elektrinių sedanų segmente. Ar ši banga išsilaikys — priklausys nuo pristatymų, realaus nuvažiuojamo atstumo ir nuo to, kaip gerai prekės ženklas palaikys susidomėjimą po pirminio paleidimo laikotarpio.

Šaltinis: autoevolution

Palikite komentarą

Komentarai